במתנ''ס אילת מחבקים את נשות אנשי המילואים, קבע וכוחות הביטחון

מאת: ● 18/4/2024 12:34 ● ערב ערב 3168
מאז פרוץ המלחמה, גויסו למילואים רבים מתושבי העיר אילת ● הלחימה הארוכה הופכת מתקופה זמנית מאתגרת לשגרה קשה, ולהיעדרותם של אנשי המילואים מהבית יחד עם ההשלכות על התא המשפחתי, החברתי והרגשי ● ברשת המתנ"סים זיהו את האתגר וחברו אל פורום נשות המילואים, הקבע ואנשי הביטחון ● משם נולד אחד המיזמים תומכי העורף המרגשים של המלחמה - "באנו לחבק"
במתנ''ס אילת מחבקים את נשות אנשי  המילואים, קבע  וכוחות הביטחון

 

מחבקים את נשות אנשי  המילואים, קבע  וכוחות הביטחון

 

 לאור המצב המתמשך, נפגש פורום נשות המילואים, הקבע וכוחות הביטחון הפועל באילת, עם נציגות המתנ"ס והעירייה, שמחבקים את משפחות המילואים, הקבע וכוחות הביטחון
   לשם כך, ערכו ברשת המתנ"סים סקר צרכים, בו עלה צורך מרכזי במענה לפעילות לילדים והורים בצוותא עם ארוחת ערב. ברשת הוחלט על הפעלת מענים קבועים אחת לשבוע בסבב של כל המתנ"סים בעיר.   
   פתחו את הסבב בחודש מרץ, מתנ"ס יעלים, עם מגוון פעילויות יצירה, תחנות משחק והפעלה, בהובלה של נעמה זר האחת והיחידה וסבתות יעלים שהכינו קוסקוס טעים.
   מתנ"ס שחמון אירח אירוע ״לקראת שבת״, בו השתתפו הילדים בסדנה לאפיית חלות ועוגיות, לצד פעילות הכנת מפיות וברכות להורים. הקטנטנים נהנו מג'ימבורי פתוח וקינחו ביחד עם ההורים, בהצגה "קבלת שבת בארמון", בסיומה נהנו הילדים מקוסקוס של "הטעם של קובי".

 


   במתנ"ס קולייר, נערך הפנינג הורים וילדים שכלל ריקודים, תחרויות ומשחקים היתוליים עם דודו אגדודו, בובות ענק שקיבלו את המשפחות  לצד דוכני איפור, ציורי גוף, בלוני צורות, ושולחנות משחק וכמובן...שאי אפשר היה לוותר על קוסקוס מהמטבח של קולייר. 
   מתנ"ס בית רובין אירח לקראת האביב הפורח, סדנאות יצירה, מופע קסמים של יפה וארוחת ערב של פיצות.
ברשת המתנ"סים מבטיחים להמשיך ולפנק את משפחות משרתי המילואים, הקבע וכוחות הביטחון, גם בחודש זה והלאה. 

 

 

מי לא מכיר את הטראק?


מי מתושבי העיר אינו מכיר את הטראק של המתנ"ס? אותה עגלה נגררת עטורת ציורים, המסתובבת בשכונות העיר. 
מרכז צעירים של עיריית אילת, יחד עם הסטודנטים של כפר איילים יצאו השבוע אל פארק שחמון בו הפעילו את הילדים במשחקי כדור, משחקים של פעם וקינחו בפיצה טעימה.  גם פעילות זו מתקיימת מדי שבוע, כל פעם בפארק אחר בעיר.
כל הפעילויות מתקיימות בכניסה חופשית וללא עלות בהרשמה מראש באהבה גדולה. 

 

נפרדים מנאווה שושן, מנהלת משאבי אנוש ושכר ברשת המתנ״סים אילת

 

   בערב מרגש ומחמם את הלב, נפרדו בשבוע שעבר עובדי רשת המתנ"סים מנאווה שושן -  מנהלת משאבי אנוש ברשת. בטקס המכובד, בו השתתפו ראש העיר אלי לנקרי, ומנכ״לית רשת המתנ״סים אילת - איריס כהן, לצד מאות מעובדי המתנ"סים, הוענק לנאווה ספר בו איגדנו תמונות וברכות של העובדים מכל השנים.
   הברכות אותם רשמו העובדים, המכירים את נאווה לאורך שנים רבות, שיקפו את האהבה וההערכה הגדולה אותה הם רוחשים לנאווה. כך למשל כתבה אחת מחברותיה לעבודה: "נאווה יקירתי, את משמשת כאחד העמודים של המוסד הנפלא הזה, "תרומתך המשמעותית לא תסולא בפז", "המאסטרית של השכר״ ועוד.

 

 

   האירוע שנערך בנוכחות מאות מעובדי רשת המתנ״סים, כלל אוכל משובח, פוד טראקים יפהפיים, לוקיישן מהמם - ברחבת המרכז הרב תחומי לגיל הרך, ואף הופעת סטנד אפ של ישראל קטורזה, וכמובן את ברכת ראש עיריית אילת מר אלי לנקרי.

   יעל קן, מי שמחליפה את נאווה בתפקיד, חיברה לה שיר (ואף ניגנה על הקלידים):
״בבּוֹקֵר כְּשֶׁהָרְחוֹב יָשֵׁן שְׁנַת יְשָׁרִים
יֵשׁ מִי שֶׁמַּגִּיעָה הַיְשֵׁר לעניינים
אֶל יוֹם גָּדוּשׁ-עָמוּס שֶׁל אַחְרָיוּת כְּבֵדָה
מַמָּשׁ, שָׁלוֹשׁ אַרְבַּע, אֶל תּוֹךְ הָעֲבוֹדָה.
הִיא יְחִידַת סְגֻלָּה עוֹבֶדֶת מְסוּרָה
אֵין עוֹד כָּמוֹהָ כְּלָל, אָחוֹת וְחֲבֵרָה
הַצְּחוֹק הַמְּהַדְהֵד בֵּין חֶדֶר לִפְרוֹזְדוֹר
לֹא יִהְיֶה כְּמוֹתָהּ, הֵן הִיא אַחַת בַּדּוֹר.״

  עוד ריגשו באירוע,  יואב יצחק הלוי-מנהל אגף הנוער שהלחין וניגן בגיטרה, ניר בן לולו מנהל מרכז ווליום ניגן אף הוא בגיטרה, גיטרה בס-רום בר, תופים-עידן גילן ואת השיר ביצעה בצורה פנומנלית, שי שושן-אוחיון, בתה של נאווה.
   ילדיה של נאווה לא וויתרו אף הם, וברכו אותה בברכה מרגשת, סוחפת, מצחיקה ומדהימה: "יש לך זמן, את כבר לא באמצע משכורות...", "אמא היא כזאת, נותנת את כל כולה כמו בחיים האישיים, ככה בעבודה" 
   היה זה ערב מושקע, מכבד, מכובד, יפה, מצחיק ומרגש. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש