ביקור שר הרווחה והביטחון החברתי באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 28/10/2023 12:14 ● ערב ערב 3143
שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי הגיע היום (רביעי) לביקור בעיר אילת, המארחת בשבוע השלישי למלחמה למעלה מ - 60,000 תושבים מפונים ומתפנים מיישובי הדרום והעוטף וגם מהצפון. השר שהעניק סיוע כבר בשבוע הראשון ללחימה ושלח צוותי רווחה לעיר אילת, שיבח את הצוותים המקומיים ואת ההתגייסות האדירה ומחממת הלב של העיר אילת והקצה לרשות תקנים נוספים של עובדים סוציאליים. עוד הגיעו לאילת חברי הכנסת פנינה תמנו שטה, מיכאל ביטון ויצחק פינדרוס ששיבחו את ראש העירייה על ההובלה ואת העיר אילת שהייתה הראשונה להתגייס והפכה לעיר הקולטת הגדולה במדינה
ביקור שר הרווחה והביטחון החברתי באילת

בפגישה עם ראש העירייה - אלי לנקרי והצוותים המקצועיים, קיבלו שר הרווחה וחברי הכנסת סקירה ביטחונית על הכוננות והמוכנות הגבוהה וגם סקירה על ההיערכות וההתגייסות העירונית כבר מהיום הראשון ללחימה. החל מהקמת מוקד סיוע עירוני המרכז מידי יום אלפי פניות של תושבי הדרום והעוטף ונותן מענים בכל התחומים, 26 מוקדי סיוע רגשי ונפשי שהוקמו בבתי המלון, מענים שניתנו בשבוע הראשון רק על ידי עובדים סוציאליים ופסיכולוגים חינוכיים בעירייה יחד עם צוות של מרפאת בריאות הנפש באילת והורחבו לאחר כשבוע על ידי צוותים של משרד הרווחה ומשרד הבריאות, 3 מרכזים רפואיים בבתי מלון בהפעלה של בית חולים יוספטל וקופות החולים, 10 מוקדי הפעלה להפוגה של רשת המתנ״סים באילת, שלושה מוקדים לאיסוף וחלוקת תרומות ברחבי העיר, אתר אינטרנט ייעודי שמרכז את כל אפשריות הלינה, ההפוגה והשירותים בעיר, ומענים חינוכיים שניתנו על ידי גורמי חינוך בעירייה וניתנים מעכשיו על ידי משרד החינוך באמצעות מינהלת חינוך שהוקמה באילת. אלה לצד אינספור יוזמות פרטיות של גופים, ארגונים, חברות, בעלי עסקים ואלפי מתנדבות ומתנדבים, המחבקים את תושבי הדרום והעוטף וגם את אלפי החיילים המגנים על גזרת אילת.

 

 

עוד ציין ראש העירייה בפני השר וחברי הכנסת את ההשלכות של המלחמה על העיר אילת וכלכלתה הנשענת רובה ככולה על תיירות והדגיש את החובה להגיש סיוע לעיר אילת כעיר הקולטת הגדולה במדינה וגם סיוע מיוחד לעסקים באילת, שכן 60,000 התושבים שקלטה העיר אילת אינם נופשים והעיר מחבקת אותם באהבה.

 

 

השר שיבח את צוותי משרד הרווחה והעובדים הסוציאליים שפרוסים במלונות ברחבי העיר ומעניקים יחד עם צוותי הרווחה של עיריית אילת סיוע וליווי לתושבים שפונו מביתם. ראש העירייה הודה לשר מרגי על התמיכה והפניית תקציבים ומשאבים ייחודיים שמשרד הרווחה העביר לעירייה לטובת התושבים המפונים והמתפנים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש