תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 6/10/2023 04:52 ● ערב ערב 3140
טיפ לילידי מזל השבוע - נושאי עבודה ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקים חדשים להתבלט. זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה אישית ומקצועית.ם
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיכולים לעזור לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור נמצא אצלכם בבית הכספים, הרי שזה הזמן הנכון  לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות, כך שתוכלו להיות בשליטה על המשך דרככם.


 

שור

 

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים משמעותיות בחייכם וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בנושאי מקצועיים בגלל חוסר תקשורת נכון . חשוב מאוד שתוודאו שהקרובים לכם בכל התחומים מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם, ובין לעשות מה שטוב לאחרים.


 

תאומים

 

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני קריירה ולא בטוח שאתם מוצאים את הדרך מה לעשות. מעברו של הכוכב סטורן המעכב אך גם המלמד, לא מקל עליכם את מציאות חייכם ולמעשה מכריח אתכם לעצור ואף לבדוק את הגבולות שלכם בעיקר בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, כדאי במשך פרק הזמן של השבוע שתשקיעו מחשבה מה עליכם לשפר.      


 

סרטן

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום שמביא איתו בגרות ואחריות  בנושאי בית המשפחה הגרעינית שלכם ובמקום בו אתם בוחנים את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך לחיות את חייכם האישיים והפרטיים בתוך מחויבות זו. מבחינה כלכלית אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות החדשות ואל תתנו לאנשים קרובים להסיט אתכם מדרך חשיבתכם העיקרית.


 

אריה

 

המשפחה הקרובה וגם החברים שלכם מאוד מוטרדים , כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות שלכם כלפיהם ובין סגנון ההתנהגות שאתם משדרים כלפי חוץ. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר כיוון שבעתיד אתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם כלל וכלל. את העזרה לה אתם מצפים, תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שיבקשו לעצמם תמורה כלשהי.


 

בתולה

 

נראה שכוכבים משמעותיים יושבים אצלכם בבתים של כספים ויחסים עם הסביבה הקרובה. שילוב שני אלה יחדיו מלמד כי אתם מנסים לשלב את הקרובים לכם בתוכניותיכם, כך שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי, כך שכולם יצאו מרוצים. בשלב הזה כשהכול עוד מעורפל, שווה לנסות ולקבל עצות של אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם על מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.


 

מאזניים

 

למרות שכל נושא הכספים די מדשדש בחייכם ועדיין לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך, נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים שתעברו את התקופה בצורה הטובה ביותר מתוך נקיטת מערכת פעולות שיכולה לעזור לכם בהמשך. אתם פעילים, דומיננטיים ומלאי אומץ להניע מהלכים. אנשים בסביבה שלכם מעריכים מאוד את הדרך בה אתם פועלים.


 

עקרב

 

הכוכב וונוס שמשפיע על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הקריירה למשך כל החודש הקרוב. כוכב זה מרגיש מצוין במזל שלכם כיוון שאתם נותנים לו הרבה נופך של עומק והתחדשות. ועל כן, נראה שבחודש הקרוב תוכלו ליהנות משפע של מחמאות בעבודה על ההישגים שלכם וגם פינוקים שיגיעו אליכם במסגרת העבודה . מעבר כוכב זה בשילוב עם כוכב השפע בבית הזוגיות, מלמדים על התחלות חדשות.  


 

קשת

 

כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת מרקורי וגם הכוכב האחראי על יחסים בין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצאים אצלכם במקום המקושר עם החברים הקרובים והרחוקים שלכם. נראה שבשלב הזה אתם צריכים להניע את הגלגלים מחדש ולחזור למקומות שלאחרונה העדפתם להתרחק מהם בגלל הצורך שלכם בשקט ובפרטיות. זה הזמן לנסות ולשתף את הקרובים לכם ביותר בתוכניותיכם.


 

גדי

 

בימים אלה אתם מרגישים פופולאריים מכיוון שמארס כוכב העשייה נכנס אליכם לבית  החברה והחברים וגורם לכם להוציא את החלק השובבי שקיים בכם ולהחצין בדרך זו חלקים שלפעמים די קשה לכם להראות אותם. סביר להניח שלא תרצו לשתף את הסביבה הקרובה ברגשות העמוקים ביותר שלכם ולכן יהיה נכון עבורכם לבלות כמה שיותר, מבלי להיכנס למחויבות של ציפיות ודרישות.


 

דלי

 

זוהי תקופה עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית המשפה והגרעין הראשוני שלכם ולא יחלפו במהרה למרות שלעיתים אתם עייפים מעודף התרחשויות. מבחינה אישית זוהי תקופה אינטנסיבית כיוון שכוכב האנרגיה המוכר בשמו מארס, יגיע בקרוב מאוד אל בית הקריירה שלכם ויגרום לכך שתהיו פעילים במיוחד. זה הזמן הנכון לכם למחשבה על עשייה שתעשיר את חייכם.


 

דגים

 

השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים ובעיקר עם כאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות. כשמדברים על חובות זה לא תמיד כסף אלא גם משאב רוחני כלשהו שאתם מעניקים מעצמכם לאחרים ומצפים שתקבלו תמורה בזמן שגם לכם יהיה נחוץ לקבל תמיכה ועזרה. חשוב מאוד שתלמדו לעמוד על דעתכם ולא תתנו לאחרים לשנות את דעתכם במידה ואתם בטוחים שאתם צודקים.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש