מבצע אכיפה באילת: נרשמו למעלה מ-120 דו''חות

מאת: דוברות המשטרה ● צילום: דוברות המשטרה ● 8/8/2023 17:58 ● ערב ערב 3131
אתמול (שני) נערך מבצע רחב היקף של משטרת מרחב אילת שמטרתו שמירה על איכות החיים והקניית תחושת הביטחון ● במהלך המבצע נאכפו עבירות תנועה מסכנות חיים ונהגים מסוכנים הורדו מהכביש ● כל הפרטים
מבצע אכיפה באילת: נרשמו למעלה מ-120 דו''חות
תגיות:

בפעילות זו השתלבו שוטרי יחידות שונות במשטרת מרחב אילת ובהן: שוטרי סיור, תנועה, שיטור עירוני ושוטרים ממשטרת התנועה הארצית במרחב אילת, במהלכה נפרשו ברחבי העיר, משעות הבוקר המוקדמות ורשמו יותר מ-120 דו"חות במהלך היום. כל זאת במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות בכביש ברחבי העיר (אי חגירת חגורת בטיחות, רכיבה על גלגילנוע ללא קסדה, אחיזת טלפון נייד במהלך נהיגה, חסימת מעבר, מהירות העולה על המותר).

עוד במסגרת פעילות ממוקדת זו:
- עוכבה נהגת חדשה שנהגה ללא מלווה כנדרש – בתום שימוע שנערך בנוכחותה רישיונה נפסל והרכב הושבת.
 - עיכוב נהג שנהג כשהוא תחת השפעת סמים  - במקביל לתיק החקירה שמתנהל נגדו, נערך שימוע בנוכחותו בתומו רישיונו נפסל ורכבו הושבת.
 - נהג שנמצא רוכב על אופנוע כשאין ברשותו רישיון מתאים – בתום שימוע שנערך בנוכחותו, האופנוע הושבת ל-30 ימים ונגרר למגרש אחסנה והנהג זומן לבית משפט.

 סגן ניצב משה קראדי, מ"מ מפקד מרחב אילת: "תקופת הקיץ באילת מאופיינת באירועים רבים המצריכים את התערבות המשטרה, ואנו מודדים זאת על פי מספר האירועים המתקבלים במוקד 100 של משטרת ישראל.  אף על פי כן, מיקדנו פעילות יזומה שמטרתה להבטיח את איכות החיים ומהלכם התקין בכל רחבי העיר. נמשיך בפעילות אכיפה ממוקדת ובלתי מתפשרת, דווקא בתקופה זו,  כדי להבטיח את תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר ואורחיה".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש