תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● 20/7/2023 16:43 ● ערב ערב 3129
טיפ לילידי השבוע השבוע נפתח בתחושה של התחלות חדשות ולמרות העובדה שכוכב וונוס האחראי על היחסים הבין אישיים נמצא בנסיגה , יש לכם רצון להתחיל בדרך חדשה, ללא עיכובים.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

נראה שרבים אצלכם חילוקי הדעות ביניכם לבין הקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון . אתם פועלים מתוך דחף ולעיתים בצורה אימפולסיבית מדי כדי לממש דברים שמאוד חשוב לכם לבצע. חשוב שהשבוע תהיו ממוקדים בכל הקשור לענייני הבית. כנראה שהדרך שבחרתם בה בתקופה האחרונה גרמה לכך שקיבלתם  את החופש והשחרור שרציתם, אך איכשהו אתם מצליחים לעורר כלפיכם הרבה כעס ותסכול.


 

שור

 

העובדה שכוכב וונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בבית המעגל המשפחתי הראשון ובנסיגה גורם לכך שיש לכם צורך עז להוציא כספים על הקרובים לכם, לפנק ולהתפנק בעצמכם. זה הזמן שחשוב שתשלטו על עצמכם ולא תוציאו כספים היכן שלא הכרחי לעשות זאת. זה הזמן הנכון להשקיע במערכות יחסים עם אפשרות לתקן את הטעון תיקון ולפתוח משהו חדש נכון ובריא יותר עבורכם.


 

תאומים

 

נושאי כספים ימשיכו להיות מאוד משמעותיים בשבילכם בתקופה הזו כיוון שהשמש בשמיים מבקרת במשך כל החודש הקרוב בבית הכספים שלכם וגורמת לכם להתעורר ולהבין שאתם חייבים לשנות ממנהגיכם כדי להתמודד מול מציאות חדשה שבה תאלצו להוציא יותר כספים בגלל נסיבות חיים משתנות. זה הזמן ללמוד לשמר את כספיכם ולהתייעץ עם הקרובים לכם ביחס לתוכניותיכם העתידיות.


 

סרטן

 

כוכבים רבים כולל הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצאים אצלכם בבית הכספים וגורמים לכך שנושאי כספים יהפכו בחודש הקרוב להיות הרבה יותר דומיננטיים מהרגיל ואתם תרגישו שאתם מוכנים להוציא הרבה כספים על נושאים שונים שעד עכשיו משכתם זמן והשתדלתם שלא לעשות זאת. חכו לפחות עוד חודשיים עד אשר כוכב וונוס יצא הנסיגה לפני שתגיעו להחלטות משמעותיות בנושא.


 

אריה

 

הכוכבים וונוס ומרקורי נמצאים במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב. הכוכב מרקורי ייתן לכם רצון לממש ולבטא את עצמכם בתחומים החשובים לכם ואילו הכוכב וונוס ישדרג לכם את  מערכות היחסים האישיות שלכם ויביא אתכם למקומות בהם אתם מעוניינים להיות ואף לממש את עצמכם. וונוס תגרום לכך שתהיו פופולאריים יותר מהרגיל. ולמרות זאת, חכו לסיום הנסיגה במקומות שתצטרכו להגיע להחלטות.


 

בתולה

 

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה היכולת שלכם ליצור אירועים אישיים מתעכבת בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים אצלכם בבית תת המודע וגורמים לכם לחזור את הקליפה והמופנמות הטבעית שלכם ואת זה אתם כמובן עושים בהצלחה רבה. לעומת זאת , דווקא כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא במזל שלכם וגורם לכם להרגיש יותר אנרגטיים ועסוקים בפעילות יעילה וענפה.  


 

מאזניים

 

נראה שאתם מעדיפים בתקופה זו להיות עם האנשים הקרובים לכם במיוחד והם המשפחה הקרובה שלכם וחברים שיהיה לכם נוח להיות במחיצתם ודרכם אתם יכולים לממש את האני האמיתי שלכם. שימו לב שאתם יכולים להתחבר לאנשים חדשים דרך מערכות יחסים שלא חשבתם עליהם מראש והחברים החדשים אותם תיצרו לעצמכם , יוכלו לשדרג אתכם מבחינה חברתית ואף לעזור לכם בקריירה.  


 

עקרב

 

אתם מתאמצים מאוד לעמוד בציפיות ובעיקר של עצמכם ולכן ייתכן ואתם מרגישים שהנטל לעיתים כבד עליכם מדי. בית הקריירה שלכם מופעל על ידי כוכבים משמעותיים ונראה שאתם חייבים לבטא את עצמכם דרך כל אותם אנשים שאתם חושבים שיכולים לעזור לכם בתוכניותיכם. מבחינה מקצועית זה הזמן שלכם להשקיע ביחסי אנוש וצבור עם הממונים עליכם על מנת ליצור רושם טוב.


 

קשת

 

בתקופה הקרובה ולמעשה במשך כל השנה הקרובה יימצא הכוכב יופיטר המביא איתו שפע והצלחה בבית העבודה שלכם ולכן תרגישו שהנה העבודה שלכם תופסת תאוצה ויש לכם יותר ביקוש מבעבר. דעו לנצל אפשרות זו כיוון שהיא תחזור רק בעוד פרק זמן רב ומה שתצברו עכשיו כידע ייתן לכם את הכוח גם בהמשך להישאר באותו הקו בן החלטתם שהוא יהיה הנכון לכם לשיווק עתידי.  


 

גדי

 

אתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זוהי תקופה המהווה מעין תקופת שיא להחלטות ולהישגים שלכם. זה הזמן לבחון את עצמכם כיצד אתם רוצים להתנהל בהמשך והאם להמשיך באותו הכיוון שהתנהלתם בו עד עכשיו. ייתכן ומצפים לכם עימותים בנוגע ליחסים בין אישיים עם אנשים קרובים לכם על רקע הסתכלות שונה בכל הנוגע למצבכם הכלכלי והחברתי.  


 

דלי

 

זוהי תקופה מצוינת להשקיע את עצמכם בעבודה ולהוכיח את יכולותיכם. אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל מומלץ לכם להשקיע את מלוא האנרגיות שלכם על מנת שתוכלו להצליח. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל, עדיין לא תצליחו לממש את כל תוכניותיכם ולכן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בתקופה הקרובה הוא, לסלוח לעצמכם שעדיין אינכם פעילים כפי שהייתם רוצים.ן.


 

דגים

 

נראה שאתם עוברים מהפכות די משמעותיות בתפיסתכם בגלל העובדה שיש לכם צורך לשנות מהלכים הקשורים בחייכם. כוכב סטורן נמצא במזל שלכם ומעכב לכם את היכולת לפרוץ קדימה בדרך שאתם רוצים, אלא מראה לכם דווקא את הקשיים בדרך להצלחה. במידה ולא תאפשרו לכל קושי להפיל אתכם בהמשך, תוכלו להצליח בכל התוכניות שלכם ולקבל בחזרה את האהבה וההערכה שאתם כל כך זקוקים לה.


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש