ספורט ימי באילת - חוויית אדרנלין לכל המשפחה

מאת: מערכת יום יום באילת ● 21/6/2023 17:05 ● ערב ערב 2064
אילת היא לא רק 'בטן גב', היא גם מעצמה של ספורט ימי ממריץ אדרנלין לכל המשפחה ● ובראש הרשימה ניצבים ה''קרייזי שארק'' - האבוב שיעניק לכם את חווית המפרץ המסעירה ביותר שיש, או אם תעדיפו אבוב שכיבה, או הפלגה כיפית בסירת מרוץ ● התכוננו ל-45 דקות של שכרון חושים ואפילו לצפייה בדולפינים של 'הריף'
ספורט ימי באילת - חוויית אדרנלין לכל המשפחה
אבוב הישיבה של ספורט ימי באילת - חוויה לכל המשפחה ● צילומים: חיים דוד

 

שיט מהנה במפרץ אילת עד לריף הדולפינים

 

אז הגעתם לאילת, התמקמתם במלון והספקתם להשרף מסביב לבריכה, אך האם תסתפקו בכך? אחרי הכל, אילת היא ממש לא רק שמש וקניות, היא ממלכה של אטרקציות וחוויות שמתאימות לכל גיל, ובמיוחד למשפחות. בינינו, מי מיאתנו לא צבר שעות אבוב מהנות מאז ילדותו? חוויה של כיף אמיתי בלב מפרץ אילת, כשסביבכם רחש הגלים הקרירים והשמש המלטפת. ספורט ימי באילת,בבעלותו של חיים דוד, היא מפעילת האבובים המומלצת באילת והיא מציעה לכם חווית ספורט ימי מטורפת לאורך 45 דקות של שכרון חושים ואדרנלין. אתם מצדכם תוכלו לבחור בין אבוב ישיבה (ה"קרייזי שארק"), או אבוב שכיבה סולידי יותר.

הפעילות מותאמת הן ליחידים והן למשפחות והיא כוללת בנוסף לחוויית האבוב, גם אפשרות להפלגה כיפית בסירת מירוץ אמריקאית (עד 10 נוסעים) בעלת מושבים נוחים, הצללה ומוסיקה מעולה. במהלך ההפלגה תגיעו למתחם הדולפין ריף, שם תעצרו לצפות בדולפינים (מומלת להביא מים קרים, מגבת ומצב רוח טוב).

 

צופים בדולפינים בריף הדולפינים באילת

 

במרינה ליד מלון מג'יק פאלאס, החוף הצפוני אילת

 

סגור בשבת

 

050-4000393

 

אתר 

 

פייסבוק - ספורט ימי באילת חיים דוד

 

אינסטגרם - HAIMWATERSPORT


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש