אומנות חוצה גבולות

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 16/6/2023 05:26 ● ערב ערב 3124
לצד טיפוח אומנות מקומית הבאה לידי ביטוח גם במרחב הציבורי, ייצגו את אילת שתי אומניות אילתיות בתערוכת אומנים, שהתקיימה לאחרונה בעיר התאומה קאמן שבגרמניה. האמניות - לאורה בורנאה וקרולינה סנשז לוי, בחרו להציג בתערוכה את יופייה הטבעי של אילת – הים והמדבר.
אומנות חוצה גבולות
תגיות:

כחלק מקידום וחיזוק קשרי ערים תאומות, יצרו  הבית לעסקים והיחידה לקשרי חוץ באגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעירייה, חיבור בין פורום האומנים העסקי המתקיים אחת לחודש לבין העיר התאומה קאמן, אשר ביקשה לארח שני אומנים מהעיר אילת בתערוכה שהוצגה במסגרת פסטיבל חגיגות קשרי ערים תאומות שהתקיים בעיר קאמן.   

למשלחת נבחרו האומניות לאורה בורנאה וקרולינה סנשז לוי, הפעילות בפורום ולוו על ידי מנחת הפורום - קרן אופק. האומניות הציגו שתי יצירות כל אחת ובהן היצירה: Deep desert של לאורה ו Fishing time של קרולינה. על יצירתה אמרה קרולינה: "החיבור בין אילת לים הוא נצחי. הדייג מתאר את השקט והסערה המתחוללים בטבע ובנפש הדייג. הציור חופש משקף את האווירה הקלילה של אילת, התעופה והניתוק המאפיינים את אילת".  לדברי לאורה: "בעיני רוחי אילת היא עיר מדבר יפייפיה. ציירתי שתי דמויות של נשות מדבר המבטאות את האופי, היופי והייחודיות של אישה שחיה במדבר".

האמניות זכו לחיבוק חם וקבלת פנים מאירת פנים מראשת העיר - אלקה קאפן ומהאומנים בעיר התאומה וסיכמו על המשך שיתופי הפעולה בתחום האומנות.

השתתפות אילת בתערוכה התקיימה כאמור כחלק מקשרי ערים תאומות, שהתחדשו בשנה האחרונה לאחר הפסקה בת 3 שנים בצל הקורונה כולל ביקורים הדדיים, חילופי משלחות בני נוער ומשלחות בתחומי התרבות וקהילות יהודיות, סדנאות משותפות לדוגמא בתחום הג'אז, בתחום הצפרות, בתחום החדשנות ועוד.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש