הקיץ אוטוטו מגיע ואיתו גם הזיעה - רשת כללית אסתטיקה נערכת לעונה החמה

מאת: יח"צ ● 28/5/2023 15:10 ● ערב ערב 2064
ישראלים רבים סובלים מהזעה בקיץ הישראלי החם ● החשש מכתמי וריח הזיעה גורמים לרבים להימנע מפעילויות ומפגשים חברתיים מחוץ לבית בימים החמים ● רגע לפני תחילת הקיץ, זו התקופה האידיאלית לבצע טיפולים להתמודדות עם הזעת היתר ● מרפאת כללית אסתטיקה אילת מזמינה אתכם ליום טיפולים במסגרתו תוכלו לקבל טיפולי הזרקת בוטוקס לטיפול בזיעת יתר
הקיץ אוטוטו מגיע ואיתו גם הזיעה - רשת כללית אסתטיקה נערכת לעונה החמה
צילום אילוסטרציה שאטרסטוק

ישראלים רבים, נשים וגברים כאחד, סובלים מהזעת יתר. בימי הקיץ החמים הבעיה מחריפה ויכולה להפוך למטרד של ממש, עם כתמי זיעה גדולים על הבגדים, כפות ידיים מזיעות ובעיקר תחושת חוסר ביטחון, מבוכה וחשש מהפצת ריח רע.

אך הבשורה היא שכיום הזעת יתר היא אינה גזירת גורל. יותר ויותר ישראלים כבר נערכים לימי הקיץ הקרבים ותרים אחר פתרונות שיסייעו להם להגיע  מוכנים לעונת הים והרחצה.

מרפאת כללית אסתטיקה אילת מביאה לעיר את דר' אריאל בראל, מומחה בכירורגיה פלסטית, לטיפולים מיוחדים וממוקדים של הזרקות בוטליניום טוקסין (בוטוקס) לטיפול בתופעת הזעת היתר, אותו חומר מפורסם המשמש להעלמת קמטים בפנים. טיפול הבוטוקס, הפועל לשיתוק בלוטות הזיעה, מאפשר פתרון אפקטיבי, מהיר, נטול כאבים וללא תופעות לוואי, עם תוצאות משמעותיות של הפחתת כמות הזיעה בכ-80%.

מעת לעת אף עורכת הקופה יום טיפולים מיוחד בו תקבלו ייעוץ וטיפול ייעוץ וטיפולי הזרקות לבית השחי במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד למבוטחי כללית מושלם של 429 ₪ כולל עלות הייעוץ.

סופיה קובי, מנהלת מרפאת כללית אסתטיקה חדרה: "לקראת הקיץ, אנו ברשת כללית אסתטיקה עדים לעלייה הולכת וגוברת בביקוש לטיפולים המספקים פתרונות לתופעת הזעת היתר. כמו כל הטיפולים והניתוחים ברשת, גם טיפולי ההזרקות לטיפול בהזעת יתר מבוצעים רק על ידי רופאים מומחים, מנוסים ומובילים בתחומם. החומרים המוצעים ברשת הנם אך ורק חומרים איכותיים העומדים בתקני הבטיחות הקפדניים ביותר ומאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות . אנו מזמינים את תושבי העיר והסביבה להגיע וליהנות מכל שירותי המרפאה".

 

מרפאת כללית אסתטיקה אילת

 

רח' שדרות ששת הימים 309, אילת

 

08-6306503

 

בין השעות 10:00-16:00


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש