תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 31/3/2023 07:18 ● ערב ערב 3113
טיפ לילידי השבוע - השבוע הקרוב יעבור עליכם בסדרה של הפתעות ביחסים בין אישיים עם אנשים קרובים שחזרתם להיות איתם בקשר כתוצאה מאילוצי החג ויום ההולדת.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות 
תגיות:

טלה

 

נראה שהחג יעבור עליכם בתחושת בדידות מסוימת כיוון שאילוצים בחיים הכריחו אתכם להתנהל אחרת ואולם יחסים שעלו בעבר על שרטון, מתחילים לעלות מחדש על דרך המלך ואתם מאוד שבעי רצון מכך. התקשורת שלכם עדיין לא במיטבה, כתוצאה מספיחים שעדיין לא נפתרו, אך גם זה יסתדר, כל עוד תהיו במצב של פתיחות.   


 

שור

 

ימי החג יעברו עליכם בדרך מופנמת במיוחד ואתם תרגישו שאתם מעדיפים להישאר בפינה שלכם ולא לצאת משבלונה זו. זהו זמן שבו חשוב מאוד שכן תעבירו אותו ביחד עם אנשים קרובים אליכם בין שאתם רוצים ובין שלא . דווקא חיכוך הכרחי זה ייצור את הטוויסט שהייתם צריכים ברענון מערכות יחסים וקשרים בין אישיים. 


 

תאומים

 

בדרך כלל אתם אנשים שאומרים את כל אשר על ליבם, אלא שנראה שהפעם תצטרכו לעשות חושבים לפני שאתם מדברים ותשקלו מילים כדי שאחר כך לא תצטרכו לשאת בתוצאות. אתם בולטים ומוכרים בכל מקום בו אתם מופיעים ולכן זהו בדיוק הזמן שבו כדי ליהנות בעתיד תצטרכו להשקיע קצת יותר בשדרוג המפה החברתית שלכם והיכולת להשפיע .


 

סרטן

 

אתם נמצאים בתקופה מעולה מבחינה מקצועית כיוון שאתם בולטים בתחומכם וזוכים להוקרה רבה בעבור מעשיכם. נסו להשקיע קצת יותר בקידום עצמכם דרך מערכות יחסים, כיוון שנראה שכרגע זה המקום ממנו אתם יכולים לצמוח. מאחר וכוכב התקשורת נמצא בבית הקריירה שלכם, אל תיקחו כעובדה מוגמרת כל הבטחה שתקבלו. 


 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם חייבים להוכיח לעצמכם שאתם מצליחים במטרות שלכם ומנסים לעשות את המקסימום על מנת שדעתכם תישמע. אתם מוכנים ללמוד דברים חדשים כדי לשפר את איכות חייכם, גם אם הם זרים לכם מלכתחילה. זה הזמן לחשוב השבוע על חופשה קצרה שבה תוכלו להתרענן ולצאת ממעגל הקשיים שהיו לכם לאחרונה.


 

בתולה

 

נראה שהחג ישפיע עליכם בצורה מאוד אינטנסיבית כיוון שאתם עמוסים בעבודה וגם בבית. זה בדיוק הזמן שאתם צריכים לעזור לעצמכם להפחית מעל עצמכם כמה שיותר לחץ על מנת שתוכלו להספיק ולהיות בסדר עם כולם כמו שאתם אוהבים ושואפים. למרות שאתם אנשים חדים ושנונים בדרך כלל, היזהרו מאמירת הערות עוקצניות שאינן במקומן. 


 

מאזניים

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד משמחת שבה יש לכם יכולת ליהנות מהחיים באופן האישי וגם המקצועי, כיוון שאתם נמצאים במקום טוב מבחינה אישית .  ייתכן ואנשים שנמצאים בקשר איתכם לא מסכימים עם דעתכם, אך אתם יכולים להגיע לליבם  ולשכנע אותם עם נועם הדיבור שלכם. החג יהיה תקופה טובה מאוד לחיזוק הקשרים עם הקרובים לכם. 


 

עקרב

 

השבוע תהיו עסוקים בתחום הכספי והמקצועי בחייכם כיוון שאתם שמים לב שאינכם עומדים בתוכניות של עצמכם ואתם נאלצים לבקש עזרה מאחרים בכל פעם שאתם מעוניינים להתחיל בפרויקט חדש. זוהי תקופה מאוד משמעותית בחייכם בגלל הצורך שלכם לחסוך בכסף. נראה שלמרות העובדה שכוכב השפע בבית העבודה שלכם , עדיין אתם זקוקים להכוונה.


 

קשת

 

הכוכב מארס שאחראי על העשייה בא לבקר אצלכם בבית השותפויות וכספים שמגיעים דרך אנשים שחייבים לכם. כמו כן, החג ילווה עם צעירים מכם במשפחה שזקוקים לכם ואתם לא תוכלו לסרב. למדו להרפות והשתדלו לא לפעול מתוך תחושה שכל דבר חייב להיות מתוכנן בצורה מדוקדקת, כיוון שאתם לא מרשים לעצמכם לנוח, עד אשר הכול נראה לכם מושלם.   


 

גדי

 

זוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ודווקא ימי החג הם אלה שמעצימים אצלכם את תחושת חוסר המנוחה שאתם מרגישים בקרב המשפחה והסביבה הקרובה. מה שבאמת חשוב לכם הוא להצליח , אך כל הזמן אתם מרגישים שעדיין חסר לכם הדרייב האחרון על מנת להצליח וליישם את התוכניות העיקריות שלכם, שכבר מזמן שאפתם להגיע אליהם.  


 

דלי

 

זוהי תקופה מעניינת ואינטנסיבית מבחינה אישית ואתם נמצאים בתקופה שבה היחסים עם הקרובים והמעגל הראשון שלכם עמוסה למדי. ייתכנו שינויים מפתיעים במעגל המשפחתי הקרוב שלכם ולמרות שעדיין תחוו תחושה נעימה מיחסים בין אישיים עם הקרובים, עדיין תהיו מושפעים תחת השינויים שנכפו עליכם לאחרונה.   


 

דגים

 

אין לכם סיבה לדאוג מבחינה כלכלית כיוון שכוכב השפע נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם להרוויח ולקבל כספים שכבר מזמן חשבתם שלא יגיעו אליכם ואפילו ויתרתם עליהם. כל עוד כוכב השפע משפיע עליכם מבחינה כלכלית חשוב מאוד שתעשו שינויים משמעותיים בהיבט הכלכלי שלכם ותרשו לעצמכם להתרווח במעט, אפילו לבזבז אך בפרופורציה.  


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש