שומרים על ביטחון העיר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 23/3/2023 09:29 ● ערב ערב 3112
אילת משום מאפייניה הייחודיים ומיקומה הגיאוגרפי מובילה שיתופי פעולה בכל התחומים, בראשם שיתוף פעולה בתחום החירום והביטחון. במסגרת זו, כינס השבוע ראש העירייה – אלי לנקרי, פורום ביטחוני בהשתתפות מפקדי בסיסי צה"ל באזור ומפקדי כוחות החירום, הביטחון וההצלה, לטובת הערכת מצב וקביעת שיתופי פעולה לקראת חגי ניסן במהלכם יפקדו את אילת עשרות אלפי נופשים. לצד בסיסי האזור המגנים על העיר זוכים תושבי אילת למעטפת ביטחונית נוספת עם גדוד סדיר נוסף שהוצב לאחרונה בגבולות הגזרה ונועד להגן על העיר והמרחב.
שומרים על ביטחון העיר
תגיות:

לצד פורום אכיפה המתכנס באופן קבוע בהובלת ראש העירייה ומפקד משטרת המרחב ופורום חירום והצלה המתכנס מספר פעמים בשנה ומתרגל מצבי חירום, כינס כאמור ראש העירייה את הפורום הביטחוני, בו השתתפו מפקד עוצבת אדום המרחבית – תא"ל איציק כהן, מח"ט יואב – סא"ל איתמר דשל, מפקד זירת ים סוף – סא"ל שי חודרה, קצין אג"מ במשטרה – פקד אורי חדד, מפקד כב"ה – יהודה קזנטיני ומנהל אגף חירום וביטחון בעירייה – אילן חדידה.

בפתח הדיון ציין ראש העירייה את חשיבות הפורום והעלה על נס את שיתופי הפעולה בין כל גורמי הביטחון והחירום בעיר כחלק משמירה על ביטחון תושבי העיר ואורחיה. "יש על מי לסמוך בהגנה על העיר" אמר ראש העירייה וסקר בפני הגורמים את הנושאים שעל סדר היום, ביניהם האתגרים והחוזקות של העיר בדגש על שיתופי הפעולה בתקופות העמוסות, דוגמת חגי ניסן והקיץ הקרב ובא.

 

 

הפורום הביטחוני נועד כאמור לסנכרן את הערכת המצב בין כלל הגופים, לייצר שפה משותפת, לחזק את שיתופי הפעולה בהגנה ולסנכרן את המאמצים הביטחוניים כדי לאפשר לכלל תושבי הנגב והערבה ולמטיילים בדרום לציין את חגי ניסן בבטחה. כוחות אוגדה 80 וחטיבת יואב פועלים יחד עם המערכת הביטחונית הרב-ארגונית כדי לשמר את הביטחון ואת תחושת הביטחון במרחב. זאת מתוך ראיית ביטחון תושבי העיר אילת והנופשים בחשיבות עליונה. האוגדה והחטיבה ימשיכו להשתמש בכל האמצעים והשיטות כדי לבצע משימה זאת - בדיוק, במקצועיות ובהתאם לערכים ולפקודות צה״ל.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש