מעוף טק

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 23/3/2023 09:24 ● ערב ערב 3112
לצד חדשנות בתחומי אנרגיה מתחדשת וחקלאות ימית כחלק מהפיכתה של העיר אילת לעצמאית אנרגטית ולמרכז בינלאומי למחקר ופיתוח, נפתחה תכנית "מעוף-טק" של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף ה-Lounge, מרכז החדשנות והיזמות שמפעילה העירייה באמצעות האגף לפיתוח כלכלי ויזמות. במסגרת תכנית האקסלרטור (האצה) ישולבו 13 סטרטאפים מקומיים, שיזכו לליווי מקצועי והזנק.
מעוף טק
תגיות:

13 סטרטאפים החלו השבוע את תכנית האקסלרטור "מעוף-טק" של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, המופעלת על-ידי פירמת BDO, בשיתוף עם ה-Lounge, מרכז החדשנות והיזמות שמפעילה העירייה באמצעות האגף לפיתוח כלכלי ויזמות, יחד עם ההאב העסקי במועצה האזורית חבל אילות. עם פתיחת התכנית הגיע ראש העירייה – אלי לנקרי לברך את המשתתפים ואת השותפים הפועלים לקדם יזמות בעיר אילת.

היזמים והיזמיות, תושבי אילת והסביבה, התקבלו לתוכנית האצת הסטרטאפים האקסקלוסיבית מתוך עשרות יזמים, זאת לאחר שצלחו את שלבי המיון. התכנית בת השישה חודשים, מתקיימת אחת לשבוע במתחם הלאונג' וכוללת מפגשים פרונטליים, עבודה אישית, ליווי של מנטורים מקצועיים, הרצאות תוכן וסדנאות מעשיות. בסיומה של התוכנית ייערך דמו-דיי פתוח (4.7.23), שמטרתו להציג את התקדמות הסטרטאפים, לפתוח דלתות וליצור הזדמנויות. את התוכנית מוביל, רן ששון בעל ניסיון בעולם היזמות ומי שליווה עשרות מיזמים להצלחה.

ישראל הרשקוביץ, סמנכ"ל מעוף BDO, הגיע לפתיחה ציין "מרגש במיוחד לראות כל כך הרבה מיזמים טכנולוגיים בעיר אילת. זה לא מובן מאליו ויישר כח למיזמים, ולשיתוף הפעולה של ראש העיר ושל מרלן רוזנפלד, מנהלת האגף לפיתוח כלכלי ויזמות, יעל דן מנהלת החדשנות  בעיריית אילת,  וענת ארנון מנהלת סניף מעוף". עו"ד יעל דן, מנהלת הלאונג' ותחום החדשנות בעירייה, ציינה כי תכנית האקסלרטור היא אבן דרך חשובה בטיפוח מיזמים מקומיים ובקידום חדשנות, טכנולוגיה ויזמות לטובת העיר אילת ורווחת תושביה. התכנית היא רק אחד מהמאמצים שנוקטת העיר בנושא ובכלל כך יתקיימו ערבי מיטאפ, תוכנית הרצאות מעשירות ונטווריקינג, לצד חלל עבודה מעוצב המוצע לקהל הרחב ללא כל עלות.  "אנו נרגשים ומברכים את היזמים המקומיים על קבלתם לתוכנית, מאחלים להם הצלחה רבה ומזמינים את תושבי העיר לבקר במתחם, להצטרף לקהילה שלנו ולקדם את החדשנות בעיר".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש