לעשן כמו מקצוענים: חנות הבוטיק המובילה לאביזרי עישון באילת

מאת: תוכן שיווקי ● 24/2/2023 12:49 ● ערב ערב 2064
מחפשים מוצרי עישון ואידוי באילת? רוצים לדעת מה ההבדל בין עישון לאידוי קנאביס רפואי? מה חשוב לקחת בחשבון לגבי כל אחת מדרכי נטילת הטיפול הללו?ֿ ולמה כדאי לרכוש מוצרי עישון ואידוי רק מחנות עישון איכותית ● ב- Bro.Smoke like a pro, החנות הידועה למוצרי עישון בעיר, מאמינים שאם אתם מעשנים כדאי שתעשו את זה כמו שצריך ועל הדרך מגלים מהו סוד ההצלחה של חנות הבוטיק האהבה
עולם שלם של מוצרי עישון איכותיים במחירים מנצחים

בעולם שבו ניתן להזמין בפשטות ובמהירות שלל מוצרים, איך תדעו לבחור את מוצרי העישון והאידוי הנכונים ביותר עבורכם? ובכן, יכול להיות שתרצו לעצור רגע ולהשקיע מחשבה בבחירת המוצרים, וקרוב לוודאי שגם עולות לכם לא מעט שאלות כי אתם לא ממש מבינים את ההבדלים בין מכשירים שונים. כך או כך, מומלץ לבקר בחנות למוצרי עישון ותיקה ומנוסה המהווה גוף ידע רחב, אליו ניתן לפנות בכל שאלה הנוגעת לתחום.

 

 

הכירו את Bro


Bro.Smoke like a pro היא חנות שהפכה למוסד ידוע למעשנים ופתוחה לכל אדם מעשן (מעל גיל 18) האוהב להתפנק במוצר איכותי, במכשירים ובגאדג'טים בתחום העישון והגלגול.  אז מה תמצאו בחנות? כל הציוד הנלווה לאביזרי עישון, החל מניירות גלגול על כל סוגיהם, גורסים, אקססוריז לעישון והמילה האחרונה בתחום מכשירי האידוי וממיטב המותגים. בקיצור, כל מה שצריך בעולם העישון. 

החנות שממוקמת בשדרות התמרים 477/2 באילת, הוקמה ביוזמת שני חברים ותיקים, תושבי אילת – אליאל בוכובזה ואוהד ליבר (35), אשר זיהו את הצורך בחנות ייעודית למוצרי עישון ואידוי בעיר. ״כמטופלי קנאביס רפואי בעצמנו, היה חשוב לנו ליצור מקום שייתן מענה לכל מי שרוצה לרכוש מוצרים איכותיים באילת באווירה נעימה ומזמינה וגם ליהנות משירות מקצועי ולקבל את כל המידע וההסברים״ מספרים אליאל ואוהד  ומבטיחים כי עבור המעשנים שביניכם, מדובר בחוויית קניה שעוד טרם הכרתם.

 

 

עישון או אידוי? 


צורת האידוי הופכת למועדפת על יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות ובעקבות כך מוצרי וייפ מהווים כיום חלק בלתי נפרד בתמונת הצריכה של ציבור המעשנים ובכללם גם משתמשי הקנאביס רפואי. אידוי נוזלים לסיגריות אלקטרוניות, המבוססים על גליצרין, חומרי טעם וריח, הופך אותם תוך פרק זמן קצר לאדים המדמים את המראה והתחושה של העישון “המסורתי”, אך ללא עשן, על השלכותיו השליליות.
במקרה של קנאביס, היתרון הבולט של עישון תפרחות הוא מהירות ההשפעה, אך יש גם חסרונות כמו תחושת צריבה ואובדן של חלק ניכר מהחומרים הפעילים בקנאביס בעת השריפה.  החדשות הטובות הן ששיטת אידוי  באה לתת מענה לחסרונות הללו. 
לא כולם יודעים, אבל בעישון קנאביס, רק כ- 10% מהחומרים הפעילים מגיעים למחזור הדם. זאת מאחר ורובם מתכלים בתהליך הבעירה. ישנן טכניקות שאיפה שונות שיכולות להגדיל את כמות החומרים הפעילים שנכנסים לדם,  כמו למשל, באמצעות הוופורייזר - מכשיר אידוי חשמלי, המגיע בד”כ עם סוללת ליתניום נטענת ומובנית. מנגנון הפעולה  אינו כולל שריפה של תפרחות הקנאביס הרפואי. ולכן,  גם כאן, מה שיוצא מהוופורייזר זה לא עשן, אלא אדים שנוצרים כתוצאה מחימום התפרחת או השמנים הייעודיים אותם ניתן לשאוף לריאות. מכשירי אידוי  מאפשרים למטופלי קנאביס רפואי שימוש בצורה מבוקרת, שכן ההקפדה על מַנוֹת מדודות יותר תסייע למטופלים לאזן בין כמות הקנאביס הרפואי לבין השפעותיו. 

 

 

מדוע כדאי לבקר בחנות וייפ אמינה? 


כדי ליהנות מכל היתרונות של וייפ, מומלץ לא להתפשר על טיב המוצרים שבוחרים או על החנות ממנה קונים אותם. אז נכון, קרוב לוודאי שתוכלו למצוא באילת מספר חנויות למוצרי עישון ואידוי,  אולם בפועל הן עשויות להיות שונות האחת מהשנייה במספר פרמטרים עיקריים, ולכן חשוב לדעת לבחור נכון. חנות מובילה וותיקה, שהפכה לשם דבר עם השנים, תחזיק מוצרים של החברות הבולטות בתחום בעולם. האיכות הגבוהה באה לידי ביטוי בצריכה חכמה יותר, בהשפעות החיוביות של המוצרים, בנוחות השימוש, בעמידות לאורך זמן וחווית עישון מהנה. 
בנוסף, חשוב לזכור שמוצרים של מותגים שאינם מוכרים עשויים להיות פחות בטיחותיים, כמו במקרה של אלו עם סוללות שמתחממות וסלילים שנהרסים תוך זמן קצר.  כמו כן, כשמדובר במותג פחות מוכר עלול להיווצר קושי להשיג חלקי חילוף במקרה של תקלה כלשהי, לכן, חשוב תמיד לקנות מוצרים של מותג איכותי הנמכר בחנות מובילה שעומדת מאחורי איכות מוצריה.
כשמדובר בעישון ואידוי, החוכמה היא לדעת לבחור את המוצרים המתאימים למאפיינים ולאורך החיים של האדם, ועד לסוגיות הקשורות לתפעול ולתחזוקת המוצרים. למשל, כשרוכשים סיגריות אלקטרוניות, חשוב לקחת בחשבון גם את סוג הסוללות, שחייב להתאים לאופי השימוש שלכם. למשל,  ב-Bro.Smoke like a pro,  ידעו להכווין אתכם למוצר הנכון על ידי שאלות כמו  - האם אתם עתידים להיות צרכנים “כבדים” של המוצר? או יותר צרכנים של “מדי פעם?״ שכן,  לתפוקת הסוללה ישנה השפעה ישירה על מחיר המוצר ולכן חשוב לבחור בצורה מושכלת בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם. כך גם לגבי גודל המוצר, האם אתם מהסוג שמעשן רק בבית  ואז תרצו מכשיר גדול, או שמא אתם מעשנים  בעבודה מספר פעמים ביום, שכן, אז עט אלגנטי ומינימליסטי יעשה את העבודה.

 

 

כל הסיבות לקנות ב- Bro.Smoke like a pro


כאמור, בחנות העישון Bro.Smoke like a pro  תוכלו ליהנות ממגוון עצום של כל מוצרי העישון והאידוי השונים, החל מטבק איכותי, סיגרים,  סיגריות אלקטרוניות ומילויים, לופורייזרים ונרגילות פרימיום ועד למוצרים נלווים - מצתים, ניירות גלגול, קונוסים, מקטרות, מאפרות, נרתיקים מיוחדים ועוד.
בנוסף, כדאי לדעת שהחנות הינה משווקת מורשית של מוצרי פאקס וסטורז אנד בקל - פאקס היא חברה אמריקאית שהוקמה ב-2007 על ידי שני בוגרי אוניברסיטת סטנפורד וחוללה מהפך של ממש בתחום מכשירי האידוי כמו גם האביזרים הנלווים החיוניים למכשירים אלה.  סטורז אנד בקל הינה חברה גרמנית, אחת הוותיקות בתחום  הופורייזרים וידועה בזכות מכשיר הוולקנו שלה, שראה אור לראשונה לפני יותר מ– 20 שנה, וחולל מהפכה בשיטת צריכת הקנאביס. החברה חרטה על דגלה ייצור מכשירים ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות שיטת האידוי והחימום הטובות ביותר בשוק. 


כשמדובר במכשירי אידוי, ב - Bro.Smoke like a pro מבטיחים מחירים מעולים ללא תחרות על מכשירי האידוי הטובים בעולם. כמו כן, תוכלו למצוא אביזרים משלימים ואביזרים לתחזוקת המכונות.
מעבר למגוון העצום, שמאפשר לכל אדם למצוא את עצמו, מה שהופך את חוויית הקניה ב'ברו. סמוק לייק א פרו' ליוצאת מן הכלל, הוא העובדה שאכפת להם שתהיה לכם התנסות טובה ומהנה. ב'ברו' לא ״ידחפו״ לכם מוצרים שאינם מתאימים לכם, אלא ידאגו להתאים לכם במדויק את מוצר העישון או האידוי הנכון ביותר עבורכם. הצוות המקצועי יוכל לענות על השאלות, להקשיב, להכווין ולייעץ על פי הצורך, כל זאת כדי לקלוע בול לפי הניסיון, הטעם, ההרגלים, האישיות שלכם וכמובן, התקציב העומד לרשותכם.

אליאל בוכובזה: ״שמנו לנו למטרה להציע ללקוחות את המוצרים הטובים ביותר, במחירים הטובים ביותר האפשריים, עם ושירות לקוחות מעולה. זה פשוט מוכיח את עצמו כל פעם מחדש.  אנו בוחרים בקפידה כל מוצר ומוצר על מנת להבטיח ללקוחות שלנו חווית אידוי ברמה הגבוהה ביותר, ודואגים  כל הזמן להוסיף מוצרים חדשים כדי להרחיב את המלאי שלנו ולהביא לקהל האילתי את המוצרים העדכניים ביותר בתחום הסיגריות האלקטרוניות, וופורייזרים ואביזרים נלווים״.

 

מרכז סולל בונה 477/2 אילת.

 

להזמנות ובירורים:08-8677558

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש