מקומות עצירה להתרעננות בדרך לאילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/2/2023 05:58 ● ערב ערב 3107
אילת היא העיר הנופש של ישראל. מדי שנה יורדים לעיר הדרומית מאות אלפי ישראליים לנפוש, לעשות קניות או עסקים. אנשים מגיעים לשם בטיסה או בנסיעה באוטובוס או ברכב פרטי. למרות הנסיעה המייגעת דרומה ברכב ישנם לא מעט אנשים הבוחרים לעשות זאת. ישנם כמה מקומות לעצור להתרעננות המציעים הפסקה מהמסע והזדמנות ליהנות מאוכל ושתייה מקומיים. במאמר זה נמליץ על כמה מקומות טובים לעצירה לבירת כוחות בדרך לאילת.
מקומות עצירה להתרעננות בדרך לאילת
תגיות:

 

פארקים בבאר שבע

 

התחנה להתרעננות שכדאי לעצור בה בדרך לאילת היא באר שבע. העיר ידועה בזכות פארקיי הפיקניק הרבים שלה המציעים לתושבים ולמבקרים מפלט מושלם מחיי העיר השוקקים. הפארקים האלה ידועים בשטחים הירוקים הגדולים שלהם, שבילי ההליכה הנרחבים ואוויר מרענן וצח. הפארקים זה מקום מושלם למשפחות לעשות פיקניק ולהירגע על המדשאות. אתם יכולים להחנות את הרכב שלכם, לתפוס לעצמכם מקום באיזו פיסת דשא וללכת לקנות איזה מאכל מקומי טעים או פיצה טובה. יש המון פיצות באר שבע, בין אם מקומיות לבין רשתות ארציות.

 

השוק הבדואי בערד

 

השוק הבדואי בערד הוא שוק ייחודי ותוסס המציע הצצה לתרבות ולמסורת של העדה הבדואית. כאן תמצאו מגוון דוכני מזון המוכרים מנות בדואיות מסורתיות, כולל קבבוני טלה, פלאפל וחומוס. הקפידו לטעום כמה מהממתקים המקומיים, כמו המאפים המתוקים המכונה "בללית" או העוגה המתוקה והצפופה המכונה "קונאפה".

 

יקב תמר בקיבוץ תמר

 

יקב תמר ממוקם בקיבוץ תמר, ליד ים המלח. היקב מציע סיורים וטעימות, בהם תוכלו לטעום מגוון יינות איכותיים העשויים מענבים מקומיים. בנוסף ליינות, מגישים ביקב גם ביס קלים וחטיפים, לרבות פלטות גבינות ולחמים. לאחר סיור וטעימות, תוכלו להירגע על המרפסת עם כוס יין וליהנות מהנופים המדהימים של הנוף שמסביב לפני שאתם ממשיכים בדרך.

 

מקומות להתרעננות בים המלח

 

אחת הדרכים הטובות ביותר להתרענן בים המלח היא ביקור באחד מאתרי הספא המפוארים הרבים באזור. אתרי נופש אלו מציעים מגוון שירותים, לרבות אמבטיות בוץ, עיסויים וטיפולי יופי, והכל באמצעות הבוץ והמלח העשירים במינרלים מים המלח. אמבט בוץ מרענן במיוחד מכיוון שהמינרלים עוזרים לנקות ולקלוף את העור, ומותירים אותו בתחושה רעננה ומתחדשת. דרך נוספת להתרענן בים המלח היא פשוט לצוף במים. ריכוז המלחים הגבוה יעזור לכם לצוף ללא מאמץ במים ולהירגע, מה שנותן לגופכם הזדמנות להתחדש ולהשתקם.

 

מקומות להתרעננות בעין גדי

 

לפני שאתם סוף סוף מגיעים לאילת כדאי מאוד לעצור להתרענן בעין גדי וליהנות שם משלל דברים. עין גדי, נווה מדבר שופע בסמוך לים המלח, הפכה זה מכבר ליעד פופולרי למטיילים המחפשים התרעננות וצבירת כוחות. האזור מתהדר בכמה מקומות ייחודיים ויפים למנוחה ולהתרעננות כמו למשל שמורת עין גדי. שמורת הטבע המדהימה הזו היא ביתם של מגוון רחב של חי וצומח, כמו גם כמה מפלים ונחלים יפהפיים. המבקרים יכולים לטייל בנחת בשמורה, להתרשם מהמראות והקולות של הטבע ולהתעמק ביופיו השליו. מקום נוסף בו תוכלו לצבור כוחות זה חוף עין גדי. החוף ממוקם ליד ים המלח, חוף ציורי זה מספק את המקום המושלם להירגע ולספוג את השמש, החול הרך, המים הצלולים והנופים המדהימים שלו, החוף הוא המקום האידיאלי לשחייה מרעננת או לטיול נינוח.

 

שוק באילת

 

אם כבר הגעתם לאילת ולפני שאתם נוסעים למלון ופורקים את המזוודות, תיסעו לשוק המקומי. השוק באילת הוא מקום שוקק חיים המציע מגוון אפשרויות אוכל ושתייה. מתוצרת טרייה ותבלינים ועד דוכני אוכל רחוב ובתי קפה, יש משהו לכולם בשוק. מומלץ לנסות את פירות הים הטריים, לרבות סלטי דגים בגריל ופירות ים, כמו גם את המאפים והממתקים המקומיים. מומלץ גם לנסות את דוכן הפיצות, פיצות אילת טובות וייחודיות במיוחד.

 

ליהנות כל הדרך לאילת

 

אלו רק חלק מהמקומות הרבים שאפשר לעצור בהם להתרעננות בדרך לאילת. בין אם אתם מחפשים ארוחה לשבת או ביס מהיר, תוכלו למצוא שפע של אפשרויות לאורך הדרך. אז קחו הפסקה מהדרך ותיהנו מקצת מהמטבח והתרבות המקומיים במסעכם לעיר הנופש הדרומית.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש