אילת מרחיבה את תחום הקולינריה ומוציאה את האוכל גם לרחוב

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 17/2/2023 04:50 ● ערב ערב 3107
אילת המציעה מגוון רחב של מסעדות מקומיות לצד מסעדות רשת, בתי קפה שכונתיים ואוכל ביתי לצד מסעדות במלונות, מסעדות עממיות לצד מסעדות יוקרתיות, מסעדות כשרות לצד מסעדות חדשות ועדכניות, מרחיבה את תחום הקולינריה ומוציאה את האוכל גם לרחוב עם ארבעה פודטראק (Food truck) – "משאית אוכל" ניידת. הראשון שבהם החל לפעול ברחבת מוזיאון "אילת עירי", שלושה נוספים יפעלו מהחודש הבא בסמוך לחופי הים.
אילת מרחיבה את תחום הקולינריה ומוציאה את האוכל גם לרחוב
תגיות:

משאיות האוכל - הפודטראקים, שהפכו לטרנד חם בארץ ובעולם, מאפשרים חווית בילוי ואכילה בסגנון של מסעדת רחוב עם מקומות ישיבה ובאווירה נעימה ומזמינה. ממשאיות מזון מהיר שצמחו בארה"ב, הפכו משאיות האוכל על סוגיהם השונים לחוויה קולינרית ולמוצר תיירותי מבוקש בכל העולם ומעתה גם באילת. בזכות מזג האוויר של אילת הם יוכלו לפעול כמעט במהלך כל השנה ולתת מענה עדכני לתושבי העיר ולנופשים בה גם תחת כיפת השמיים ובמחירים זולים יותר.

את הפודטראקים יפעילו תושבי העיר אילת, שזכו במכרז שפרסמה העירייה באמצעות האגף לפיתוח כלכלי ויזמות. במסגרת המכרז הוגשו 10 הצעות אשר נבחנו ונוקדו על בסיס נראות, ניסיון, תפריט ועוד. "עסקים תושבי אילת קיבלו ניקוד נוסף" הדגישה מרלן רוזנפלד – מנהלת האגף והוסיפה, כי המיקומים נבחרו בהתאם לצרכים התיירותיים והעירוניים, תוך דגש על מיקומים בהם אין עסקי מזון בקרבת מקום. לא מיותר לציין, כי מפעילי הפודטראקים עובדים בכפוף לחוק רישוי עסקים לרבות הוצאת רישיון עסק בהתאם ובכפוף לחוק העזר לאילת (רוכלים) התשמ"ד 1984.

פוד טראק ראשון הוצב כאמור בסמוך לגלריית האומנים באמצעות היזם נתנאל אלגרבלי. שלושה נוספים יחלו לעבוד בתחילת חודש מרץ בחופי הים: קצא"א, סנובה ומתחם הקרוואנים בחוף הצפוני.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש