אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 17/2/2023 04:34 ● ערב ערב 3107
טיפ לילידי השבוע - השבוע נמצא הכוכב מארס בבית היצירה שלכם ויישאר שם גם למשך השבועיים הקרובים ולכן זה הזמן שלכם לפרוק מתחים בדרכים יצירתיות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכב וונוס שמביא יחסים למצב של נועם ואוירה טובה נמצא בבית תת המודע שלכם ולכן יש לכם צורך בהסתגרות ובבדיקת מערכות היחסים שלכם עד אשר תהיו בטוחים שאתם יכולים לתת אמון מוחלט בסובבים אתכם. אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת שלכם והאנרגיות שלכם הינן כאלה שאתם חשים צורך להתבודד מעט ולשמור את דעותיכם לעצמכם.


 

שור

 

אלה מכם שנולדו בשליש השני של המזל כבר חווים תקופה ארוכה של שינויים ומהפכים בחייכם ואכן אלה ימשיכו עד אשר תהיו שלמים עם עצמכם ועם עשייתכם. מבחינת יחסים בין אישיים מומלץ לכם לבדוק אם אתם נמצאים במקום שאתם מרוצים ממנו באמת, כי נראה שבתוך תוככם אתם חושבים / מדמיינים על נסיבות חיים אחרות.


 

תאומים

 

נושאי העבודה והקריירה ממשיכים לתפוס אצלכם תאוצה ואתם בטוחים שאתם יודעים מהו הכיוון הנכון לכם ומי יכול לעזור לכם בלקדם את עצמכם. נראה שהשינויים שאתם עושים מדי פעם מוסיפים לכם עניין , אך לא תמיד מצביעים על חשיבה ועשייה נכונה בתחום. חשוב שתיעזרו באנשים קרובים שיוכלו להראות לכם עוד צורות של חשיבה ועשייה.


 

סרטן

 

כל מערכות היחסים שלכם עומדות למבחן ונראה שלאחרונה אין לכם זמן עבור  עצמכם, אלא אתם חייבים להיות מגויסים במלוא היכולת שלכם בנושאי קריירה. כוכב השפע נמצא בבית הקריירה שלכם ונותן לכם אפשרויות חדשות לקידום והצלחה. צפו לקידום ושדרוג במקום העבודה שלכם שמבחינתכם מהווה את המנוף שלכם להתקדמות בחיים .


 

אריה

 

נושאי עבודה הוא הדבר הדומיננטי ביותר עבורכם כיוון שאתם מרגישים שעכשיו אתם מספיק חזקים על מנת להראות את היכולות וההישגים שלכם על מנת להצליח בעיסוקכם. רובכם ניחנתם בכישורי עבודה , מסחר ועשייה ואכן נראה שהפעם כוכב השפע שנמצא במקום שגורם לכם לקבל כספים יעזור לכם להרוויח אותם.  


 

בתולה

 

הכוכב שמביא רצון ליחד והמוכר בשמו וונוס נמצא בבית השותפויות והזוגיות שלכם ונראה שעובדה זו מעוררת אתכם באופן מאוד משמעותי. אתם נבחנים עכשיו על ידי היקום ביכולת שלכם להראות שאתם יכולים לחיות בשיתוף ובהצלחה עם הקרובים לכם מבחינה רגשית. מבחינה מקצועית ישנו שיפור ואתם דוחפים את עצמכם קדימה להצלחה.


 

מאזניים

 

הכוכב יופיטר שהוא כוכב השפע וההצלחה נמצא בבית הזוגיות שלכם ולכן אתם מרגישים עכשיו יותר מתמיד שאתם רצויים ונוכחותכם מאוד מקובלת ואהובה על הקרובים לכם, בין שאתם קרובים ובין שאתם רחוקים. זוהי גם תקופה טובה לקדם את העבודה שלכם ואת מטרותיכם הטובות על מנת להראות את יכולותיכם.


 

עקרב

 

מבחינה משפחתית נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בתקופה האחרונה , כיוון שלפתע דרך אירועים שונים אתם מבינים שאתם צריכים לעשות שינויים משמעותיים בחיים ועובדה זו גורמת לכם לקצת לחץ כיוון שאתם לא אוהבים שינויים ואולם נראה שלא תוכלו להתחמק מהעתיד על ידי עמידה במקום שרק מקבעת אתכם .


 

קשת

 

הכוכב וונוס שמביא איתו שמחות ותחושת הנאה נמצא בבית המשפחה שלכם כך שנראה שאתם חשים בשיתוף פעולה מצד המעגל הראשון של חייכם ונהנים מכך. יש לכם צורך לשתף פעולה בכל מה שקורה עם הסביבה הקרובה שלכם ולשדרג את היחסים עם השכנים הקרובים, עד אשר תגיעו לשיתוף פעולה מלא בנוגע לשינויים שאתם רוצים לעשות.  


 

גדי

 

הכוכב החזק ביותר מבחינה אנרגטית ושמו פלוטו נמצא במזל שלכם ולכן נראה שאתם עוברים תקופה מאוד בונה ואינטנסיבית. יש לכם יכולת להתמודד עם כל מה שעובר עליכם וגם לקחת אחריות בנושאים שאינם פשוטים כלל וכלל, אך דורשים אישיות חזקה ומגובשת כשלכם. נסו להיעזר בסביבה הטבעית שלכם כל פעם שקשה לכם יותר מהרגיל.


 

דלי

 

נראה שחייכם האישיים בתקופה האחרונה הינם כאלה שאתם צריכים להסתיר את תחושותיכם ותוכניותיכם. זה הזמן לפעול ולשתף פעולה עם הזולת בכל פעם שאתם רוצים או חושבים שיש מקום לכך. דרככם מאוד ברורה לכם ובמידה ומישהו אחר מנסה לשים לכם רגל, חשוב מאוד שתילחמו בכל כוחכם ובכל האמצעים העומדים לרשותכם.


 

דגים

 

הכוכב וונוס שמביא תחושה של שיתוף פעולה ונחת נמצא במזל שלכם ולכן יש לכם יכולת טובה יותר להתחבב על האחרים . כוכב התקשורת שנמצא בבית תת ההכרה שלכם גורם לכך שאתם יכולים לשתף פעולה לאחר בדיקה אינטואיטיבית של מה מתאים ונכון לכם לעשות. מבחינה כלכלית זוהי תקופה טובה לשדרג את יכולות ההכנסה שלכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש