אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 30/12/2022 10:59 ● ערב ערב 3100
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שמביא איתו צורך בהתרעננות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים נמצא במזל שלכם כך שתוכלו בימים אלה ליהנות משיפור במערכות יחסים .
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית המקושר עם הרצון שלכם לבלוט ולהיות בעלי השפעה מבחינת הקריירה ולכן נראה שאתם עוברים אירועים מכוננים שגורמים לכם להבין את החיים בדרך שונה ממה שהבנתם עד כה ולכן גם גובה מכם מחיר אישי ומקצועי שאתם מקבלים באהבה למען המטרה. למרות ההתנגשויות שאתם חווים מבחינה אישית אין ספק שאתם בדרך הנכונה להצלחה.    


 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בצורך שלכם ללמוד, להתפתח ולהרחיב אופקים. זהו זמן מצוין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת שלכם לעשייה בהתאם לציפיות שלכם מעצמכם, כיוון שנראה שלקרובים לכם לא תמיד ברורה עובדה זו והם דורשים מכם לתת מעבר ליכולותיכם. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם להקשיב לצרכים הפנימיים הכי עמוקים שלכם וליהנות מעשייה חדשה.


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא קצת לאחר מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו עדיין גורמת לכם לחשבונות נפש ואף לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון והאם זה הכיוון אותו אתם רוצים להמשיך. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים את דעתם. הכוכב מארס עדיין נמצא בנסיגה במזל שלכם ונותן לכם את מלוא הכוח להתנהלות חדשה.  


 

סרטן

 

אלה ימים עמוסים עבורכם בגלל העובדה שהשמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי נמצאים בבית השותפויות האישיות והמקצועיות שלכם ואתם נאלצים לעבוד מעבר לכוחותיכם ויהיה זה הזמן הנכון לקחת פסק זמן קטן עבורך עצמכם ולבדוק מיהם הפרטנרים המתאימים לכם, כדי לחולל ביחד איתם את המהפך שהייתם מעוניינים בו בחיים המקצועיים וגם האישיים.


 

אריה

 

כוכב וונוס שמביא איתו הקלה ושמחה במערכות יחסים וכספים נמצא אצלכם בבית העבודה ולכן נראה שהשבוע אתם עובדים יותר מתמיד בכל הנוגע לגיבוש ומיצוב עצמכם במקום שאתם מרגישים שאתם רוצים להיות בו. לעומת זאת במשפחה הקרובה שלכם ייתכנו ימים של חוסר סבלנות שבהם תרגישו שאתם נותנים מעבר ליכולות שלכם ועובדה זו מעמיסה על מערכת העצבים שלכם.   


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושבאופן טבעי החשבתם אותם כקרובים לכם מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת כמה וכמה פעמים עם מעגל זה, עד אשר תגיעו לתוצאות המצופות לפי דעתכם. נסו לבלות זמן איכות עם צעירים מכם , הם זקוקים לכם.


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה חיי המשפחה שלכם עומדים להשתנות כתוצאה מהעובדה שכוכבים משמעותיים כמו וונוס מלכת היחסים והכספים, מרקורי כוכב התקשורת ואף השמש בשמיים נמצאים בבית המשפחה ומעצימים את היחסים המשפחתיים שלכם. זה הזמן לפתור קשיים במערכות יחסים שאתם יודעים שעדיין לא השקעתם את המקסימום עבורם. נראה שזקוקים לכם ולכן אתם צריכים לגלות יותר סבלנות.


 

עקרב

 

אתם המזל שיכול בתקופה זו ליהנות באופן מלא מביקור כוכב מארס שמביא אנרגיה טובה ועשייה במקום בו אתם יכולים לקבל כספים שלא ציפיתם להם . אל תתאכזבו כשדברים לא מסתדרים כפי שאתם רוצים כיוון שלכל תחום עניין בחיים יש את הזמן והקצב שלו ולעיתים דברים אצלכם לוקחים קצת יותר זמן מאחרים, אך עדיין אתם במקום טוב והחיים יזמנו לכם  הפתעות טובות עם האנשים הקרובים אליכם .  


 

קשת

 

אתם המזל שעוברים את אחת התקופות היותר מאתגרות בחייכם מבחינה כלכלית בגלל העובדה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים ואתם מתכננים תוכניות לטווח הארוך כיצד להסתדר מבחינה כספית, כדי שגם בהמשך תוכלו ליהנות מההתנהלות הנכונה שלכם כיום. זה גם הזמן הנכון עבורם לנקות את שאריות המשקעים מהעבר בחייכם שחוסמות אתכם מלהתפתח כראוי.


 

גדי

 

אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את עצמכם בכיוונים חדשים. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות גבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות לא הצלחתם לממש אותם. כוכבים מרובים במזל שלכם החודש, יתנו לכם את יכולת התכנון והחשיבה הנכונה כיצד לממש את עתידכם האישי והמקצועי.    


 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם המקצועיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים ואולי אפילו לשנות כיוון בחייכם. ריבוי כוכבים בבית תת המודע יכול לתת לכם אינטואיציה טובה לגבי המשך עתידכם.  למרות שתחושו בפחדים תת הכרתיים משינויים, אל תתנו להם לשלוט בכם.


 

דגים

 

נראה שאתם לכודים תחת תפיסת עולם משלכם בעקבות העובדה שהכוכב נפטון יושב במזל שלכם כבר זמן רב ולא נותן לכם לפעול בצורה חופשית. בשל כך, אתם עלולים לשגות בהחלטות שלכם ולכן חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים בכל פעם שאתם מנסים לעשות שינוי. הנושא החשוב ביותר בשלב זה הוא לנסות ולשפר את היכולות החברתיות שלכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת