אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 22/12/2022 18:35 ● ערב ערב 3099
טיפ לילידי השבוע - השבוע תרגישו שאתם וורבליים יותר מתמיד בגלל קירבתו של כוכב התקשורת למזל שלכם. זה הזמן לבטא את אשר על ליבכם ולשתף אחרים.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

כוכבים משמעותיים עדיין נמצאים בבית הקריירה שלכם וגורמים לכך שאתם יכולים לפרוץ קדימה דרך קשרים עם גורמים שיכולים לעזור לכם בתחום המקצועי ובמידת הצורך אם יהיה הכרח לעבור שינוי מקצועי משמעותי . זה הזמן לעשות חושבים במידה ואתם חפצים בכך, כיוון שהכוכב שלכם מארס, נמצא עכשיו במזל תאומים ומזין את הכוחות שלכם לעשות את השינויים הדרושים.    


 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום ההתפתחות האישית והלימודים שלכם בגלל ביקור כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס במקום זה. ייתכן שתרצו לפרוץ את מעגל חייכם כאשר תבינו שהדברים לא הולכים כפי שאתם חושבים שנכון לעשות. כספים שאתם מצפים להם עדיין לא יגיעו בקצב הרצוי , ולמרות שלאחרונה נתנו לכם כמה עצות טובות כיצד להתנהג, אתם עדיין רוצים לעשות הכול בדרך שלכם.   


 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לחשבונות נפש, האם אתם פועלים בכיוון הנכון. אתם נוחים להתרגז ולהגיב באימפולסיביות, כאשר פונים אליכם ולכן עליכם ללמד את עצמכם סבלנות. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות, עליכם להסביר להם כמה טעיתם שלא ביקשתם בעבר את עזרתם.


 

סרטן

 

אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם בגלל העובדה שכוכבים משמעותיים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ומנערים אתכם מכל כיוון. גם השמש בשמיים  מאירה את הצרכים שלכם, בעיקר בנושאי עבודה ונראה שיש לכם רצון וצורך להביע את דעתכם בעבודה בגלל הקרבה לכוכב מרקורי שהוא הכוכב שיכול לגרום לכך שדעתכם תישמע ותתקבל על ידי האנשים החשובים לכם בתחום המקצועי.  


 

אריה

 

כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס נמצא במקום רגיש הוא בית העבודה שלכם ומביא איתו צורך להוכיח לקרובים לכם שאתם צודקים ויכולים להסתדר במה שאתם עושים וגם לשלב אנשים נוספים בתוכניותיכם האישיות להתקדמות. בית זה עדיין עמוס בכוכבים, כך שמומלץ לכם לנצל את ההזדמנויות שיגיעו גם מכיוון שיופיטר כוכב השפע נכנס למקום שאתם יכולים להרוויח ולקבל כספים.  


 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בנושאי עבודה בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושעד היום החשבתם אותם כקרובים מאוד מאכזבים אתכם במקצת  ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תאלצו  להתעמת כמה וכמה פעמים עם האנשים הקרובים לכם , עד אשר תחושו שאתם מגיעים איתם לאיזון.


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה החיים האישיים שלכם עומדים להיות יותר אינטנסיביים בגלל העובדה שכוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המשפחה ומפעילים את המעגל הראשון של חייכם. השמש בשמיים גם היא מפעילה תחום זה ומכניסה אתכם לתקופה של ניגודים בין הצרכים שלכם לבין צורכי האחרים בסביבה שלכם. זה הזמן להשקיע בצעירים מכם בחיק המשפחה שזקוקים לכם.     


 

עקרב

 

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור הכוכבים בשמיים במזל גדי כיוון שהם משפיעים עליכם לטובה. מערכות יחסים, תקשורת וכספים הכול עולה על השולחן ואתם יכולים להיות משפיעים ומושפעים בכל התחומים הללו. חשוב שתראו את המציאות בעיניים מפוכחות ותחשבו כיצד אתם יכולים לבנות את עצמכם באופן  זוגי בדרך שתוכלו להרגיש מסופקים.


 

קשת

 

כוכב יופיטר שמביא שפע והזדמנויות נכנס למזל טלה הוא בית היצירה והתחביבים שלכם ולכן חשוב מאוד שתשקיעו מאמצים במימוש עצמכם . חשיבה מחוץ לקופסא תעזור לכם לסדר את הנושאים לפי סדר חשיבות ואתם תוכלו בהמשך להיות מרוצים מהדרך שבה ניהלתם את העניינים ובמיוחד בתחום הכלכלי. הגעתם לנקודה בה יש לכם במה להתגאות והגיע זמנכם לעשות זאת.


 

גדי

 

מבחינה מנטאלית אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם, כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם והתחברו לתת המודע , כיוון שמשם תקבלו את כל התשובות כוכבים רבים ומשמעותיים נמצאים במזל שלכם וגורמים לכם לעשייה נכונה ויעילה המוערכת גם על ידי אחרים.


 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם האישיים והחברתיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם, אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים ואולי אפילו לשנות את צורת חייכם. הכוכבים נמצאים כרגע בבית תת המודע שלכם, כך שטבעי שתרצו להסתגר אך באותה המידה חשוב מאוד שתבינו שהיכולת לשנות תגיע מהכוח הפנימי שלכם.


 

דגים

 

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שכוכבים משמעותיים ומעצבי אישיות נמצאים בבית החברה שלכם ובמקום המקושר עם היכולת למנף את עצמכם מבחינה חברתית. גם בתחום העיסוק שלכם אתם יכולים לצפות להתפתחויות מעניינות שיעזרו לכם להתפתח. החיים מזמנים לכם שינויים ומומלץ לכם לזרום עם הנסיבות ופחות להיות חשדניים ומחושבים.    


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת