אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 9/12/2022 09:47 ● ערב ערב 3097
טיפ לילידי השבוע - לילידי השבוע יהיה זמן לתהות ביחס לכל הנושא הכלכלי שלכם שהינו קצת בעייתי. נראה שהגיע זמנכם לשינויים ואתם תוהים כיצד לעשות זאת, ומתי הוא הזמן הנכון.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא בבית הקריירה שלכם וייתן לכם אפשרויות להצליח דרך פיתוח קשרים מקצועיים עם אנשים שונים העוסקים בתחומים זהים לכם.  על מנת להצליח, עליכם לחשוב מחוץ לקופסא ולא להרשות לעצמכם להיסחף אחרי הזרם. רק חשיבה שונה ולא שגרתית תוכל להקפיץ אתכם מבחינה מקצועית ולהביא אתכם אל היעדים אליהם אתם שואפים להגיע.


 

שור

 

אתם משקיעים אנרגיה רבה בכל הקשור לתחום המקצועי שלכם כיוון שאתם יודעים שאתם נמצאים בשיאה של תקופה שאם תשקיעו בה כמו שצריך, הרי שזו תהיה התקופה שתבנה אתכם בעתיד. זהו זמן מתאים להראות לכל מי שאתם נמצאים איתם בקשרים מקצועיים את היכולות האישיות שלכם, כיוון שלאחרונה אתם זוכים להערכה בכל המקומות שאתם נמצאים.


 

תאומים

 

בשבוע הקרוב תרגישו תסכול פעמים רבות בגלל ביקור כוכב העשייה מארס במזל שלכם, אך בנסיגה. נראה שדברים פועלים בצורה יותר אינטנסיבית עבורכם ולראשונה תהיה בכם התלבטות בין ההיגיון לרגש. מצד אחד תהיו מודעים לעובדה שאתם חייבים להישאר נאמנים לעצמכם בכל הנושאים שחשובים לכם. ומצד שני, תרצו להיות קצת יותר גמישים אל הקרובים לכם .


 

סרטן

 

נראה שאתם מאוד עסוקים בענייני עבודה ובעיקר בגלל העובדה שהשמש בשמים נמצאת אצלכם בבית העבודה וגורמת לכם לעבוד בצורה יותר אינטנסיבית מהרגיל. בשל נסיגת כוכב מארס בבית תת המודע שלכם, ייתכנו עיכובים ושינויים שלא לקחתם אותם בחשבון אך הם עלולים לשבש לכם את סדר היום שאתם מתכננים לעצמכם בגלל ההפתעה הכרוכה בשינויים שיתרחשו.


 

אריה

 

אתם מקבלים את מיטב ההכוונה לנושאים הדומיננטיים בחייכם ומאחר וכרגע השמש בשמיים נמצאת בבית היצירה, הילדים והרומנים שלכם, נראה שאלה מכם שיש לכם ילדים עליכם לוודא שאתם מובנים בבקשות שלכם אליהם על מנת שלא תיחשבו בעיניהם כטרחנים. ואלה מכם המצויים במערכת יחסים נראה שאתם חווים קשיים, בעיקר בגלל חוסר הנכונות שלכם להתגמש ולהשקיע ביחסים.


 

בתולה

 

הכוכב מארס נמצא בבית הקריירה שלכם ובנסיגה ולכן נראה שאתם דומיננטיים יותר בעשייתכם ובתחומכם. הנושא החשוב לכם כרגע לבדיקה ושינוי הוא כל הקשור בנושאי משפחה וקריירה והשילוב ביניהם. מומלץ לכם לבחון את עצמכם ביחס לכל ההתנהלות המשפחתית מסביבכם. אינכם יכולים להכריח את הקרובים לכם לנהוג לפי ההבנות שלכם לחיים, ולכן עליכם ללמוד לשתף פעולה.


 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה תהיו הרבה יותר עסוקים עם סביבת המגורים הטבעית שלכם ויהיה בכם דחף לשנות את הקיים ולגרום לכך שיהיה לכם ולסביבה הרבה יותר נוח לחיות ביחד. מאחר וכוכב התקשורת נמצא בבית המשפחה הקרובה לא בטוח שכולם יסכימו איתכם ועם דעתכם, אך מבחינתכם מה שחשוב שיניחו לכם ויתנו לכם לפעול כפי שאתם מבינים ומתכננים.


 

עקרב

 

בתקופה הקרובה עליכם לעמוד בציפיות של עצמכם על מנת להרגיש שאתם מממשים את עצמכם. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם גם מבחינה כלכלית כיוון שאתם בונים את עצמכם מחדש וניצבים בפני החלטות והתחלות חדשות שגובלות עם סגנון חיים חדש, ועל כן, כדי להצליח בו מומלץ לכם לקחת אחריות על ההחלטות שלכם ולהבין שמה שאתם עושים עכשיו, הוא הבסיס לעתיד.  


 

קשת

 

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים נמצא במזל שלכם ולא נותן לכם מרחב על מנת לפעול כרצונכם, אלא בהתאם לדרישות הכוכב והוא לשפר את היחסים הבין אישיים שלכם. למרות שאתם מתאמצים מאוד הרי שהדברים מתנהלים לא בקצב המתאים לכם וכמובן שלא לרוחכם. אתם נוטים להיות אימפולסיביים יותר מהרגיל עם סף סבלנות נמוך מאוד לצרכים של האחרים מסביבכם.


 

גדי

 

קיבלתם מתנה משמים והיא העובדה שכוכב היחסים הבין אישיים נמצא החודש בבית תת ההכרה שלכם. זהו חיבור מצוין לכל האני הפנימי שלכם,  ויש לכם הזדמנות לקבל מסרים על מנת להבין את המניעים הפנימיים שלכם אל מול הסביבה וגם עם האנשים הקרובים לכם ביותר. ככל שיחלוף הזמן, הרי שהדברים יגיעו אליכם עם שינויים שיתאימו לכם יותר ויותר לתוכניותיכם המקוריות.


 

דלי

 

השבוע נפתח אצלכם בצורך להיות נאמנים למסגרת הקרובה לכם בנושא חברים , בילויים והמעמד האישי שחשוב לכם ביותר. למרות הנטייה הטבעית שלכם לחופש, נראה שהקרובים לכם מחפשים את קרבתכם על מנת לחוות את תחושת היחד והשותפות שיכולה לעזור לגיבוש היחסים. אתם בטוחים בעצמאות שלכם , אבל בכל זאת חפשו זמן איכות יחד.    


 

דגים

 

אתם נמצאים בתקופה מעולה שבה סוף סוף אנשים קרובים לכם מכירים ביכולות הטבעיות שלכם ומחפשים את קרבתכם. עובדה זו חריגה במקצת עבורכם כיוון שהתרגלתם לכך שאינכם מקבלים את הפרגון המתאים למרות שנתתם מעצמכם הרבה מאוד כדי לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. אל תהיו חשדניים. מומלץ לכם לזרום עם האנשים המחפשים את קרבתכם.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת