מודל לחיקוי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/11/2022 05:57 ● ערב ערב 3092
אילת כעיר ספורט בינלאומית מצמיחה אלופות ואלופים במגוון ענפים ומעודדת גם ספורט בקהילה. במסגרת זו נפגשו תלמידי מגמת החינוך הגופני מכל בתי ספר התיכוניים בעיר עם לינוי אשרם - מדליסטית הזהב מאולימפיאדת טוקיו 2021 ושמעו ממנה על החלומות, על ההתמדה ועל הנחישות, שהובילו אותה לאליפות.
מודל לחיקוי
תגיות:

המתעמלת האומנותית זוכת מדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו - לינוי אשרם ביקרה ביום שישי האחרון באילת במסגרת הספורטיאדה ונפגשה עם 160 תלמידי מגמת החינוך הגופני 5 יח"ל, ביניהם גם תלמידים וספורטאים מצטיינים מכל מוסדות החינוך בעיר, יסודיים ועל יסודיים. המפגש התקיים ביוזמתו של ראש מינהל שח"ק בעירייה - דר' דרורי גניאל ונערך באודיטוריום בית ספר התיכון ע"ש גולדווטר.

לינוי הגיעה ביחד עם אביה המלווה אותה לאורך כל דרכה המקצועית ועם משלחת איגוד ההתעמלות בראשות אבי שגיא. מנהלת בית ספר התיכון ע"ש גולדווטר – אפרת זקס שאירחו כאמור את המפגש סיפרה, כיצד לינוי שבתה את לב התלמידים בסיפורה האישי בו תיארה את המוטיבציה הפנימית שהניעה אותה,  סיפרה על האתגרים והמשברים ועל מקורות הכח שסייעו לה להתקדם בדרכה ל"חלום הזהב". בדבריה הדגישה לינוי את התמיכה ההורית, הקשר הייחודי עם המאמנת, איילת זוסמן, איך שימרה את התשוקה לאורך זמן, ואפילו איך בוחרים שיר לתרגיל וגם איך מתמודדים עם הסחות דעת כמו ריח של נקניק באולם בזמן התחרות וגם על ההתמודדות עם תגובות בטוקבקים ובמדיות החברתיות בארץ ובעולם. מעבר לסיפורה האישי, חלקה לינוי עם התלמידים טיפים להתמודדות וענתה על שאלותיהם בחן ובענווה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש