עולם הבשר - אטליז איכותי באילת לאוהבי הבשר

מאת: ניר אמיתי ● צילום: יח"צ ● 23/9/2022 18:56 ● ערב ערב 3088
ראש השנה שמתקרב בצעדי ענק הוא הזמן המושלם להגיש תבשילי בשר משכרים, ובעזרת חומרי גלם מובחרים תוכלו לחולל במטבח שלכם את הקסם בטעמים הנכונים שיעשו לכם את ארוחת החג ● אז אם אתם גרים באילת ונמנים על אוהבי הבשר המשובח, הגיע הזמן שתכירו את עולם הבשר - קצביית בוטיק המציעה מגוון מוצרי פרימיום, מבשרים משובחים לנתחים מיוחדים, עופות ועוד המון דברים טובים ● וגם, כל מה שצריך לדעת על מועדון הלקחות הבלעדי לתושבי העיר שיעניק לכם הנחות שוות על שלל מוצרים
עולם הבשר - אטליז איכותי באילת לאוהבי הבשר

לפני ארבע שנים, פתח אמיל אגמי (49) את עולם הבשר בשכונת השחמון ובמהירות נפוצה השמועה אודות קצביית בוטיק המוכרת את הבשר המשובח ביותר באילת. מה שהתחיל כעסק משפחתי קטן המשרת את השוק הפרטי ושם לו למטרה להנגיש לתושבי אילת את מותגי הבשר הטובים ביותר בעולם, הפך במהרה לשם נרדף לתו תקן של איכות בתחום, או אם תרצו, חלום רטוב לקרניבורים. היחס האישי, במה שמרגיש כמו מועדון קבועים, ניכר היטב במקום שהינו היכל נקי ומצוחצח של נתחי טלה שונים ופילה מהסרטים. הבעלים, אמיל אגמי: ״זיהינו את הצורך באטליז ברמה גבוהה בעיר, אך ההיענות מצד הלקוחות עלתה על כל הציפיות״. 

 

מגוון רחב לצד איכות


בעולם הבשר באילת, דואגים להביא לכם רק את מותגי הפרימיום שלא תמצאו באף קצביה אחרת, ככה שכבר לא צריך לנסוע למסעדות היוקרה בארה״ב כדי לטעום את הנתחים של זן הבקר הייחודי ''בלאק אנגוס מנברסקה״ הידוע בעסיסיות מנצחת, טריות ללא פשרות ומרקם נימוח וטעים, כפי שלא טעמתם מעולם. בנוסף, תמצאו כאן נתחי בשר משובחים תוצרת ארגנטינה - אנטריקוט, צלעות טלה וכבש, פילה, פיקנייה, אסאדו, סינטה וכן גם, חלקי עופות טריים, כבד אווז, מגוון סוגי נקניקיות ומוצרי בשר.

עם השנים הקצביה הוסיפה מוצרים איכותיים המשלימים את החוויה הקולינרית, ביניהם, צ׳יפס אלוהי המיובא הישר מלונדון, דגים קפואים, ומבחר מרשים במיוחד של 25 סלטי משני, ביניהם סלטי חציל, ארטישוק, קישואים בטעם כבד, לימון כבוש, גזר מרוקאי, סלט ביצים, סלט טורקי ועוד. כמו כן, במקום מאכלים ביתיים במשקל, מבית יסמין, הידועים בהכנת מוצרים איכותיים וטריים על פי מתכונים מסורתיים, כמו מגוון סוגי קובה, ירקות ממולאים, עלי גפן ופסטלים. לצד תבלינים ומטבלים, תוכלו גם למצוא  כאן יין טוב שיתאים לבשר.
עולם הבשר כשמו כן הוא, ולכן גם חובבי המנגלים ימצאו בו את כל הציוד החיוני ל״על האש״, כמו פחמי ארזי וסכיני חיתוך, כולל שירות השחזה. 

 

 

מדוע דווקא עולם הבשר?


מי שבאמת אוהב ומעריך בשר איכותי, יודע שבשר טוב צריך להזמין מקצב שיודע את מלאכתו וזה תחום עיסוקו העיקרי. בעולם הבשר, אמיל ומשפחתו הולכים בעקבות האהבה לבשר אשר טבועה בהם, והיא שורש העשייה והכוח שמניע אותם. כמי שעוסקים רוב חייהם בתחום, הם שיכללו לאורך השנים את הידע, המיומנות והמקצועיות על מנת להגיש לכם בסופו של דבר את המוצר והשירות המובחרים ביותר המבוססים על טעם, איכות וטריות שאין שניים להם. 

 

המועדון הכי שווה בעיר - אל תפספסו את ההטבות לחג!


חנות בשר היא עסק שהדגש בו הוא על האישי ומבוסס על היכרות ואמון-  בפרט כשזה מגיע לנתחים היקרים כמו אנטריקוט וסינטה.
מועדון הלקוחות של עולם הבשר פתוח לתושבי אילת והערבה בלבד והוא מעניק הטבות והנחות מיוחדות שלא כדאי לפספס על מגוון מוצרים. כמו כן, רק חברי המועדון יכולים ליהנות מהזמנות מראש בטלפון ושירות משלוחים עד הבית, ויש לכך יתרון גדול, במיוחד לפני החגים, כאשר מוצרים כמו כתף טלה, בשר ראש ובשר לצלי כמו מספר 5, אוזלים במהירות. ההצטרפות למועדון היא בחינם.

 

שעות פתיחה:  א׳ - ה׳  8:00 - 21:00   ו׳  8:00 - 16:00

 

טלפון: 08-6177222

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת