עוגה צ'אגה: הקונדיטוריה שהאילתים לא יכולים בלעדיה

מאת: ● 14/9/2022 23:27 ● ערב ערב 3088
כבר יותר מ-20 שנה שהקונדיטוריה ''עוגה צ'אגה'' באילת היא הבית של האילתים בכל מה שקשור לעוגות, מאפים וקינוחים • קיבלנו הצצה למשפחה האילתית שעומדת מאחורי הקונדיטוריה המצליחה בעיר הדרומית •  והכל נעשה בעבודת יד עם המון אהבה
 עוגה צ'אגה: הקונדיטוריה שהאילתים לא יכולים בלעדיה
כל אילתי יודע שזו הקונדיטוריה המובילה באילת

"עוגה צ'אגה" היא קונדיטוריה משפחתית וכשרה למהדרין שנמצאת בעיר אילת. מאחוריה עומדים בני הזוג והשף-קונדיטורים המוכשרים לימור ואלולה טדסה, בוגרי בית ספר לקונדיטוריה בצרפת. עוגה צ'אגה היא כמו ה"פטיסרי" שאנחנו נתקלים בהן באירופה, עם האקלרים בטעמים, עוגיות המקרון הצבעוניות או עוגות הקרמשניט שעושים ביד.

 

את הקונדיטוריה הקטנה שלהם הקימו בני הזוג בשנת 99', ומאז כל אילתי יודע שזו הקונדיטוריה המובילה באילת. לימור, ירושלמית במקור, מספרת כי התחילה להתאהב בעולם האפייה כבר בתחילת עבודתה בבתי מלון, אי שם בשנות ה-90, אז גם הכירה את בעלה לעתיד, אלולה, שהוא שף במקצועו. "הכרנו במלון המלך שלמה לפני כ-30 שנה", משחזרת לימור, עבדנו יחד במטבח הוא היה שף מסעדה ואני קונדיטורית. עם השנים התקדמתי להיות שף-קונדיטור ובעלי אלולה לשף בכיר. לאחר 8 שנים בבתי מלון, החלטנו לצאת לדרך משלנו ופתחנו את עוגה צ'אגה. המתכונת של קונדיטוריה-בית קפה, במקום קטנטן שעשינו בו הכל בעצמנו ובקושי היה מקום להכל. כבר היינו נשואים פלוס ילדה בת 3".

 

 

 

הלקוחות האילתים התלהבו מהטעמים ומהאווירה, ולימור ואלולה החליטו להרחיב את העסק. הם פתחו במקום בית קפה שמגיש תפריט חלבי עשיר ומגוון, הכל טרי טרי ונעשה במקום. ארוחת הבוקר שמוגשת במקום פופולרית מאוד ויש לא מעט לקוחות שבאים כל יום למקום כדי להנות מקפה ומאפה טרי.

יש בעוגה צ'אגה מגוון עצום, והכל מעוצב ומסודר יפה שזה עושה חשק לרוקן את כל המדפים. תוכלו למצוא כאן קרואסונים נימוחים כמו בפריז, עוגות יום הולדת מעוצבות וגם מבחר קינוחים ועוגות פס.

יש גם יותר מ-20 סוגי עוגיות, אקלרים, פאי, טרטלטים והכל כמובן מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, בהקפדה גדולה על טריות ונקיון - ומרגישים את זה בטעם, ובריח, אוי הריח המשכר של מאפה שעכשיו יצא מהתנור...

חלוקת העבודה בין בני הזוג מובהקת: אלולה אחראי על האוכל בבית הקפה, ולימור ביחד עם הצוות שלה מכינה את העוגות והמתוקים. יש להם שלושה ילדים: עמית הגדולה שכבר נכנסה לעסקי המשפחה, עידו החייל המשוחרר ואביב הקטן שלומד בתיכון בעיר. את לימור ואלולה מלווה צוות נאמן ומקצועי לאורך שנים, בראשותו של שף-קונדיטור שי אליהו, שהתברך ב"יד" מדהימה ויודע להכין עוגות וקינוחים שגם נראים מעולה, וגם בעלי טעם שאי אפשר לשכוח.

 

 

אז בין אם אתם תושבי אילת או שאתם רק מבקרים בה, תפנקו את עצמכם בביקור בקונדיטוריית "עוגה צ'אגה". לימור והצוות יקבלו אתכם באהבה ואתם תוכלו להמתיק את היום שלכם ולדעת שבחרתם במקום האיכותי ביותר.

עוגה צ'אגההקונדיטוריה של האילתים

מרכז רסקו 3, אילת • חפשו עוגה צ'אגה במפות / Waze

08-637-3463

א' - ה': 7:30 — 20:00

שישי: 7:30 — 15:00

UgaChaga.Net • IG: @Ugachaga_eilat