התיכונים באילת מצוינים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 2/9/2022 10:18 ● ערב ערב 3084
גם השנה מדורגים בתי ספר התיכוניים באילת מבין בתי הספר המצוינים ביותר בארץ. בתי הספר "בגין" ו"גולדווטר" ביצעו את המקפצה הגדולה ביותר השנה ועלו מדירוג 4 לדירוג 1, בית ספר "רבין" שמר על מקומו בדירוג 2, אולפנת בני עקיבא "תהילת ישראל" - בית חינוך תורני לבנות ממוקמת בדרוג 4. המורים בבתי הספר הללו יזכו במענק אישי שנע בין 3,300 ₪ לבין 8,800 ₪, בהתאם לדירוג (1-4) שקיבל המוסד החינוכי בו הם מלמדים.
התיכונים באילת מצוינים
תגיות:

מאז החל משרד החינוך בדירוג החטיבות העליונות המצטיינים במדדים חברתיים, ערכיים ולימודיים, זוכים בתי הספר התיכוניים באילת להיכלל ברציפות בדירוג. בחירת בתי הספר התקבלה על סמך חישוב שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר אשר חוללו מוסדות החינוך באותם מדדים ובהשוואה להישגי  השנה  הקודמת. בין היתר נמדדו בתי הספר בהיבטים של מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל או לשירות לאומי/אזרחי, שיעור זכאות לבגרות, שיעור המצטיינים בבגרויות ומידת שיפור נתוני הבחינות. בשנת הלימודים תשפ"ב נכללו בסך הכל 838 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף של משרד החינוך, מתוכן 335 חטיבות זכו בתגמול ובהן כאמור בתי הספר התיכוניים באילת.

ראש העירייה – אלי לנקרי ברך את הצוותים והודה לכל העוסקים במלאכת החינוך. "העיר אילת גאה במערכת החינוך שלה, שלא מתפשרת על הישגים לימודיים לצד חינוך לערכים והפרסים שהיא קוטפת שנה אחר שנה, מתורגמים לטיפוח דורות של צעירים ערכיים ומובילים בכל התחומים. כייף לפתוח כך את שנת הלימודים". ד"ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח"ק הצטרף גם הוא לברכות ואמר: "כדרכי אומר שההצלחה היא נחלת המתמידים. אלה פירות העשייה ואני גאה במנהלי בתי הספר ובסגל כולו שלמרות שנת הקורונה ממשיכים להצטיין".

מנהלי התיכונים, אלדד חיימוביץ - מנהל תיכון "בגין", אפרת זקס – מנהלת תיכון "גולדווטר", רינת לובלינר - מנהלת תיכון רבין" ותמר חיים – מנהלת האולפנה אמרו בהתרגשות, כי הזכייה היא אות הערכה לעשייה החינוכית המעמיקה של המורים הפועלים לקדם כל אחת ואחד מהתלמידים בהתאם לתפיסה העירונית שמוביל מינהל שח"ק בעירייה, לפיה "לא מוותרים לאף תלמיד ולא מוותרים על אף תלמיד" לצד חתירה מתמדת למצוינות בכל התחומים. גם יו"ר פורום ההורים העירוני – אייל סורגיט הצטרף לברכות ואמר: "הנהגת ההורים ואני לא מופתעים ולא חשבנו אחרת. מערכת החינוך באילת  היא מהמשובחות בארץ, המנהלים והמורים מהאיכותיים ביותר וכך גם המנהיגות החינוכית בהובלת מינהל שח"ק ואגף החינוך בעירייה הפועלים בצורה מצוינת, מקצועית ויצירתית".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש