COMPASS ריהוט גן - מגשימים לכם את חצר החלומות

מאת: ניר אמיתי ● 19/8/2022 06:43 ● ערב ערב 3082
רוצים לשדרג את החצר שלכם עם ריהוט חדש ומעוצב? חולמים על מטבח בגינה אבל לא יודעים מהיכן להתחיל? או שאולי אתם רק רוצים גריל מקצועי במרפסת ולא בטוחים באיזה לבחור? ● לחברת Compass המתמחה בריהוט גן יש את כל הפתרונות עבורכם ● הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת להפוך את הגינה לחלקת האלוהים הקטנה שלכם
 COMPASS ריהוט גן - מגשימים לכם את חצר החלומות
תגיות:

מי מאתנו לא היה רוצה לראות את גינת החלומות שלו מתגשמת והופכת למציאות? ובכן, בקומפס – החנות הכי גדולה באילת לריהוט גן ומטבחי חוץ, כולל גרילים, מעשנות וציוד נלווה, רוצים לאפשר לכל מי שיש לו גינה, גג או מרפסת, ליהנות מכל העולמות, ולקבל מטבח חוץ איכותי ופרקטי לצד רהיטי גן עמידים ומעוצבים תחת כיפת השמיים.  

 

ריהוט גן – איכות ועיצוב לצד נוחות


אם החלטתם לשדרג את הגינה שלכם ואתם בחיפוש אחר ריהוט הגן המושלם, יש כמה דברים שחשוב שתיקחו בחשבון. ראשית, על רהיטי גן להיות פונקציונאליים, כך שמצד אחד הם יתאימו לצרכים שלנו ויוכלו לשמש אותנו בכל עת ועת, ולא פחות חשוב, שיהיו קלים לתחזוקה ולניקוי. ומצד שני, שיהיו איכותיים ויתאימו למזג האוויר שלנו בארץ.
שנית, כאשר מתכננים את עיצוב הגינה, יש לזכור שריהוט גן הוא ריהוט לכל דבר, ולכן עלינו להתאים אותו לגודל החלל, בדיוק כפי שנהוג לעשות כשמדובר בעיצוב חדרי הבית. בנוסף, יש להקפיד לעצב את החלל הפתוח כך שיהיה  מזמין ונעים לארח את החברים והמשפחה לפיקניק בצהרים, לישיבה בבריזה של שעות הערב או אפילו לשיזוף. עם זאת, העיצוב אינו צריך לבוא על חשבון הנוחות.
רוסטי בלויכר, הבעלים של Compass, החנות המובילה לריהוט גן באילת, מסביר כי "כיום אפשר למצוא ריהוט גינה איכותי ומרשים שגם יהיה נוח ומתאים לישיבה ממושכת. אף אחד לא צריך להסכים להתפשר על הנוחות, אך גם לא צריך להתפשר על העיצוב". עוד מוסיף רוסטי: "בין אם זה ריהוט גן, מטבח חוץ או גריל, אנו מקפידים להתאים את המוצר ללקוח, ולכן חשוב להבין מהם השימושים העיקריים, האם אנו מארחים הרבה אנשים, ומה התקציב שעומד לרשותנו, שכן, כך נוכל להתאים ריהוט גן לצרכינו מבלי להישאב להוצאות מיותרות". נקודה חשובה נוספת בבחירת ריהוט גן, הרלבנטית במיוחד בעיר חמה כמו אילת, היא עמידותם של החומרים מהם עשויים הרהיטים בתנאי האקלים הקשים שמאפיינים את אילת, גם כאן, תוכלו למצוא פתרונות עמידים, וקלים לתחזוק, מבלי לוותר על מראה מעודכן ומעוצב. 
באולם התצוגה של החנות באילת, המתפרש על שטח של 400 מ"ר, תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי להגשים את גינת החלומות שלכם, החל מפינות ישיבה נוחות ומעוצבות, לשולחנות אוכל מרשימים, מיטות שיזוף מהודרות ועד לערסלים מפנקים. אז אם הגינה שלכם זקוקה לריענון ואתם חשים שהגיע הזמן להחליף את הפלסטיק הישן ברהיטי גינה מעוצבים, כדאי שתגיעו להתרשם מריהוט הגן האיכותי של קומפס.

 

עם ריהוט הגן של קומפס גם אתם תוכלו לארח בחצר שלכם בסטייל ● צילום: רוסטי בליוכר

 

מטבח חוץ בהתאמה אישית


מטבח בגינה או במרפסת יכול לשדרג את סביבת הבית ולהפוך אותה לגן עדן של ממש, ולכן אין זה פלא שמטבח חוץ הפך לטרנד של ממש בשנים האחרונות, כאשר עוד ועוד אנשים מגלים את ההנאה שבבישול בגינה. הרי מי מאתנו לא היה מעדיף להשאיר את ריח הטיגונים בחוץ, להימנע מחימום המטבח בעקבות פעולת התנור ולהשאיר את רצפת המטבח נקיה? ובכן, היום תוכלו לעצב מטבח גינה או מרפסת כמעט בכל סגנון שתבחרו. והחדשות הטובות? אין צורך להתרוצץ, כי בקומפס דואגים לכם לכל מה שצריך– החל משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב בניית המטבח ובחירת המוצרים המשלימים. והכל בהתאמה אישית ובליווי צמוד.
רוסטי בלויכר: "החזון שלנו הוא לאפשר לכל לקוח ליהנות ממטבח חוץ פרקטי, איכותי ומעוצב ללא פשרות. זאת תוך סיוע בבניית תוכנית למטבח חוץ שיתאים באופן מדויק למידותיכם, לסביבה ולצרכים האישיים שלכם".
אז אם גם אתם רוצים לבשל, ובו זמנית לבלות לצד האורחים שנהנים מהבריזה, אתם מוזמנים להתייעץ  (ללא עלות) עם צוות המומחים של קומפס שיעזור לכם לתרגם את החלום שלכם למציאות.
 

עולם שלם של גרילים ומעשנות


לצד מטבחי החוץ, בקמפוס תוכלו להתרשם ממגוון גרילים ומעשנות מהמותגים המובילים וברמה הגבוהה ביותר במיוחד לאלו שאוהבים להשקיע, לארח ולהרשים. החל מגרילי גז, מנגלים איכותיים ומיוחדים, מעשנות פלט וכל המוצרים הנלווים – סט שיפודי פרמיום, שבבי עץ ועוד אביזרי חובה לגרילמן והמעשן. כל זאת כאשר כלל המוצרים הינם בעלי האיכות הגבוהה בעולם.
עישון בשר במעשנת יוצר ניחוחות מיוחדים. העצים הקשים המשמשים לבעירה ולחום מוסיפים טעם לבשר על ידי  הגברת הארומה של העשן. בסופו של דבר מתקבל טעם מודגש ומיוחד שאינו יכול להיות משוחזר בשיטות בישול אחרות והבשר הופך לרך יותר, טעים ומרגש בצורה בלתי רגילה– מדובר בחוויית ארוחה אחרת לגמרי.
מעשנות פלט כבשו את תחום הברביקיו בסערה בזכות קלות התפעול והנוחות המדהימה אשר בעזרתם נעשה תהליך העישון נעשה לקל ומתאים עבור כל אחד - הודות לשליטה טובה וקלה יותר בטמפרטורה, כך שאין צורך בהזנה ובתחזוקה שוטפת של חומרי בעירה ואין צורך בציוד נוסף לשיטות בישול שונות.
בקומפס היו הראשונים באילת לזהות את יתרונותיה של הטכנולוגיה המתקדמת מאחורי מעשנות הפלט וכיום ניתן למצוא בחנות את המעשנות של חברת לואיזיאנה המייצרת מעשנות פלט ברמה הגבוהה ביותר בשוק, המאפשרות מגוון עצום של אפשרויות שימוש, החל מעישון וגריל, דרך צריבה וחריכה על אש ישירה, ועד בישול, טיגון ואפיה על אש עצים אמתית. מעשנות הפלט הללו מספקות שקט והנאה אדירה לשנים רבות קדימה, והכל אוטומטי, קל ופשוט לתפעול. עולם חדש של טעמים ורמת עשיה של אוכל ברמות שלא הכרתם גם במסעדות הכי נחשבות, יכול לעמוד לרשותכם, אצלכם בבית, בנוחות וסטייל של לחיצת כפתור.
רוסטי בלויכר: "אנחנו כאן לשירותכם להדריך אתכם בכל צעד בכניסה לעולם המעשנות. אצלנו תקבלו את כל ההסברים מאופן השימוש, לזמני הכנה ועד למתכונים".
כעת רק צעד אחד מפריד ביניכם לבין שדרוג משמעותי לחצר הבית שלכם, שייקח אתכם למחוזות חדשים לגמרי. אז למה אתם מחכים? בואו לבקר באולם התצוגה של קומפס ותיווכחו בעצמכם.

 

רחוב המוצר 4  א.ת אילת (צמוד לאיתן מעדני בשר)


טלפון: 053-3077436


אתר אינטרנט:  https://hbtrade.co.il/


שעות פתיח: א'-ה'  9:00 - 20:00, ו'  9:00 - 16:00, מוצ"ש - 22:00.

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת