שולחנות משחק לאירוח וחדרי משחקים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/7/2022 08:23 ● ערב ערב 3076
אילו שולחנות משחק יכולים להתאים לאירוח ולחדרי משחקים? שאלה מצוינת. בכתבה זו נסקור מספר אפשרויות שיכולות להתאים (כל מקרה לגופו), וביניהן נדבר על שולחנות סנוקר, שולחנות פינג פונג, שולחנות כדורגל ושולחנות ביליארד מתקפלים.
שולחנות משחק לאירוח וחדרי משחקים
תגיות:

 

מה ניתן לעשות עם שולחן סנוקר?

 

בעידן המדיה החברתית, יש אנשים המנהלים יותר שיחות כדרך הרשת, מאשר פנים מול פנים. שולחן סנוקר יכול להוות מעין הזדמנות שכזו להחזיר את השיח לקרקע, למפגש אנושי. עקב כך שמשחק סנוקר יכול להתאים לגילאים ולרקעים רבים, הרי שהוא מאפשר לאנשים שונים להיפגש למשחק, גם אם הם לא בדיוק "יודעים על מה מדבר". בין אם מדובר על אישה בת 40 וילד בן 7, או שני חברים שנפגשים לבירה ורוצים לשבור את הקרח. יתרה מכך, על שולחן סנוקר כל אחד מקבל את תורו לשחק. במהלך המשחק, כל אחד זוכה לעשות את שלו, להתחבר עם השחקן השני ולהנות מפעילות ספורטיבית חמודה. כך שחווית המשחק יכולה להיות חיובית בהחלט.

כך שאם נרצה לתמצת זאת במילים פשוטות, שולחן סנוקר מאפשר לשחק סנוקר. ומשחק סנוקר יכול להוות הזדמנות להתחבר. יתרה מכך, ניתן להשתמש בו כאטרקציה חברתית במסיבות. בין אם כדי להזמין אנשים אחרים למשחק ובין אם כמשהו לציין כדרך אגב, שניתן לחלוק יחדיו ברגע של חיבור חברתי. מעבר לזה, השולחן יכול לספק כסיבה טובה מספיק לשחרר את הטלפון ולהתרכז במה שקורה עכשיו – הן חברתית, הן ספורטיבית והן אסטרטגית.

 

מה היתרונות של שולחן ביליארד מתקפל?

 

כשאנחנו מדברים על שולחן ביליארד מתקפל, אנחנו למעשה מדברים על שולחן ביליארד נייד. ובכך הוא יכול להתאים לחדרי אירוח ו/או חדרי משחקים, בעת רצון. באם רוצים לשחק, מושכים אותו מחלל האחסון ומרכיבים אותו בהתאם. באם לא רוצים לשחק, ורוצים את המקום למטרות אחרות, ניתן לקפלו כהלכה ופשוט להחזירו למקום האחסון.

 

האם שולחן כדורגל יכול להתאים לאירוח חברתי?

 

שולחן כדורגל, מעודד תחרות. למעשה, זה העניין שלו. כל שחקן עושה את מיטב יכולתו כדי להצליח באתגר ולנצח במשחק. האתגר מאוד ברור: להבקיע לקבוצה היריבה. וכל קבוצה רוצה להיות זו שתצליח. ועל כן, יש המון מעורבות במשחק, כיוון שהתנאים לניצחון ברורים, וכל שחקן שואף להבין איך להצליח, ולקבל החלטות מוצלחות בזמן אמת. ועם זאת, מדובר במשחק שיכול להתאים למשפחה, הן בחדרי (ולמטרות) אירוח והן בחדרי משחקים במלונות ובצימרים. כל אחד יכול לשחק, בכל זמן ובכל מקום.

 

מה לגבי שולחנות פינג פונג?

 

וכשזה נוגע לשולחנות פינג פונג, יש לא מעט יתרונות שניתן לקבל מחוויית המשחק. הרי, המשחק עצמו יכול להציע פעילות אתלטית שיכולה לפתח את הסיבולת, הרפלקסים ואף את פעילות המוח. יתרה מכך, המשחק סביב השולחן יכול להוות סיבה למסיבה, כמו גם דרך פשוטה ונחמדה להתחבר עם אנשים אחרים, לא משנה גילם או הרקע שלהם. שכן השפה המדוברת היא שפת התנועה והמשחק.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש