נהג המונית והתלונה על הטרדה מינית - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● 16/6/2022 11:49 ● ערב ערב 3072
הפעם בטור השבועי של הלורד אריסטו דה סילבר - חייו של נהג מונית נהרסו לאחר שהואשם בהטרדה מינית מצד נוסעת וחטף תביעה, כשלטענתו הוא חף מפשע ולא עשה דבר מלבד להיות מנומס אליה ● הלורד אריסטו בדק בקלפים ובתקשור ולא תאמינו מה הוא גילה!
נהג המונית והתלונה על הטרדה מינית - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר
לורד אריסטו דה סילבר
תגיות:

לורד אריסטו שלום, אני פונה אלייך כי שמעתי עלייך רבות והאמת אני עובר תקופה גיהנום . אני נהג הסעות חדש, לאחר שחרור מקבע של שנים רבות יצאתי לפנסיה מוקדמת רכשתי רכב הסעות והתחלתי לעבוד. ההתחלה הייתה בסדר גמור הרגשתי טוב ואז פתאום אחת הנוסעות סיפרה לבעלי החברה שלה שאני מטריד אותה מינית שאני מנסה לשלוח ידיים אומר גסויות ושהיא בשום פנים לא מוכנה לנסוע איתי יותר. למחרת בן הזוג שלה איים עלי בתביעה משפטית אני הייתי המום. הבחורה ירדה מהפסים חוץ משלום וחיוך לא אמרתי לה כלום מעולם. החברה שלה הגישה נגדי תלונה נלקחתי לחקירות במשטרה אשתי והילדים לא מאמינים לי ומאוכזבים. אשתי בטוחה שכל השנים בגדתי ורוצה להתגרש ביקשה שאעזוב את הבית. אני כועס מאוד כי אני המום לחלוטין לאן הגעתי. אני חף מפשע ובכל זאת הכל נגדי. חבר שלי אמר לי שים מצלמות במכונית ואני בגלל שרציתי לחסוך 1500 ש"ח לא שמתי ועכשיו כל חיי התהפכו עלי. איזה מטומטם או נאיבי אני. לא הבנתי באיזה עולם אני חי .עכשיו יהיה משפט וזה מילה שלה נגד מילה שלי. לורד, מה יהיה? הבית שלי נהרס, הפרנסה שלי נפגעה, הכבוד והשם הטוב שלי הלכו ואני כל הזמן שואל את עצמי - טיפש למה זה קרה לך? מה עשית רע שכזה דבר רע קרה לי עכשיו? לורד אריסטו בבקשה תעזור לי.

לורד אריסטו דה סילבר: לאחר שבדקתי בקלפים ובתקשור קבלתי תשובה ואני חייב לומר שאפילו אני המום. הבחורה הזו שמתלוננת עליך היא בת דודה של בת זוגתך לשעבר (לפני שהכרת את אשתך) בה אתה פגעת, ויחד הן בישלו את הסיפור על מנת לפגוע בך. עצתי לך היא כזו, ראשית, מהיום תדאג למצלמות ברכב. שנית, תבקש בדיקת פוליגרף ובנוסף, תתבע אותה בחזרה על עדות שקר מרוע לב -אתה חף מפשע ואתה עוד תוכיח זאת. זהו סיפור קלאסי של נקמה של אישה מאוהבת שהפסיקו לאהוב אותה. הזכרון של אישה פגועה הוא ארוך מאוד. התחכום זה כבר פחות. בכל מצב מייעץ לך לקחת עורך דין מקצועי.

לורד אריסטו דה סילבר הוא חוזה גורלות ומתקשר מקצועי - דור עשירי לשושלת של מתקשרים ומגדי עתידות. לורד אריסטו (Lord Aristo De Silver) מגדיר עצמו כמנהיג רוחני. הוא מברך ומרפא באמצעות אנרגיות, ומבצע טיפולים מיוחדים נגד עין הרע. בנוסף, לורד אריסטו דה סילבר נותן שירותי ייעוץ אישי וזוגי, ניתוח אישיותי, טקסי טיהור אווירה, טיהור הגוף והנפש, קריאה בכף היד ובקלפים מיסטים. כמו כן, הוא מופיע לעיתים רבות בבתי מלון, מקיים הרצאות בחוגים פרטיים או ציבוריים ונבחר למדיום המילניום. לורד אריסטו דה סילבר מציע את שירותיו באיזור אילת, אך מוכר גם בחו"ל לרבים. 

לייעוץ התקשרו 0523255765


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת