10 טיפים שאסור לשכוח לפני שטסים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 9/6/2022 14:08 ● ערב ערב 3071
כעת כשמגיפת הקורונה כבר כמעט מאחורינו, והשמיים נפתחו באופן מוחלט, אנחנו יכולים לחזור ולטוס אל יעדים שונים בעולם כפי שעשינו עד לפני שנתיים באופן חופשי וכפי שקיווינו וחיכינו לעשות במשך כל תקופת המגיפה.
10 טיפים שאסור לשכוח לפני שטסים
תגיות:

רגע לפני שעולים למטוס וטסים, עלינו לזכור שישנם דברים שונים שאנחנו צריכים לבצע בשביל שנוכל ליהנות מהנסיעה שלנו. במאמר זה, נציג 10 דברים שאסור לשכוח לפני שטסים. לא משנה לכמה זמן אנחנו טסים ולא משנה לשם מה, אם זו נסיעת עבודה, נופש, טיול עם הילדים או אפילו טיול אחרי צבא.

 

דברים שעלינו לעשות לפני שאנחנו טסים

 

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל - אחד הדברים הראשונים שעלינו לעשות הוא לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח זה יאפשר לנו לקבל החזרים כספיים עבור שורה ארוכה של פרוצדורות רפואיות שונות, במידה ונידרש להן בארץ היעד אליה אנחנו טסים. אם לא נעשה את הביטוח, אז נידרש לשלם על כך מהכיס שלנו.

קורונה – אומנם השמיים נפתחו והגבולות חופשיים, אך חשוב לבדוק מה התנאים והאם עלינו להציג מסמכים מסוימים בשביל לקבל אישורי כניסה.

חיסונים ותרופות – חשוב שנברר האם עלינו להתחסן בחיסונים מסוימים לפני שאנחנו טסים, וכן נרכוש תרופות שיעזרו לנו במהלך שהותנו במקום.

הזמנת חדרים במלון עם אופציה לביטול – יש להזמין חדרים מראש ורצוי שנשמור אופציה לביטול, אם חס וחלילה לא נוכל לטוס.

ביטוח טיסה – יש לבדוק מה קורה אם הטיסה מתבטלת וכיצד אנחנו יכולים לקבל החזר כספי על הביטול.

החלפת כסף וכרטיסי אשראי – בשביל שנוכל להתנהל בצורה נוחה מבחינה כספית, רצוי להחליף כסף בישראל וכן לדאוג שיהיה לנו כרטיס אשראי בינלאומי בתוקף.

מכשיר סלולר – אנחנו יכולים לרכוש חבילת חו"ל על מנת שנוכל לקחת את הפלאפון שלנו, לבצע שיחות ולגלוש באינטרנט בצורה חופשית בכל יעד אליו אנחנו טסים.

כרטיסים לאירועים – אם אנחנו מעוניינים, אז ניתן לברר אילו אירועים נערכים ביעד אליו אנחנו טסים ולהזמין כרטיסים מראש.

אטרקציות – אנחנו יכולים להפוך את הנסיעה שלנו לאטרקטיבית יותר, אם נבחר לבצע אטרקציות מסוימות, למשל סקי, ספורט ימי, רכיבה על אופניים ועוד. בכל אחד מהמקרים, רצוי יהיה להתאים את ביטוח הנסיעות לסוג הפעילות שנרצה לבצע.

דרכון בתוקף – לא לשכוח לוודא שהדרכון שלנו בתוקף ואם לא, לטפל בכך בהקדם.

 

איך רוכשים ביטוח נסיעות בצורה חכמה

 

כפי שאפשר להבין מהטיפים השונים, יש חשיבות רבה לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. לכן אנחנו צריכים להיכנס לאתר Wobi, לקרוא את המידע המופיע באתר, לבקש הצעות מחיר מחברות שונות, לעשות השוואת מחירים בין ההצעות השונות ולרכוש את הפוליסה הנכונה והאטרקטיבית סיותר מבחינתנו.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש