רישיון קבלן כוח אדם

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/6/2022 11:11 ● ערב ערב 3071
אוהבים לנהל עובדים? תמיד חלמתם שיהיה לכם רישיון קבלן כוח אדם משלכם כדי שתוכלו לגייס עובדים באופן רשמי ולהביא לידי ביטוי את כל הכישורים שלכם בתחום? כל מי שעוסק בתחום יודע שעל מנת להעסיק עובדים ולהעביר אותם למקומות עבודה שונים, יש צורך ברישיון מיוחד הנקרא רישיון קבלן שירות. כעת נראה מי באמת יכול לקבל את הרישיון הזה.
רישיון קבלן כוח אדם
תגיות:

 

מי יכול להגיש מועמדות לקבלת רישיון קבלן כוח אדם?

 

על מנת לקבל את הרישיון הנכסף, יש צורך להגיש בקשה מיוחדת. למעשה, לא כל אחד יכול להגיש בקשה כזו, וכדי לעשות זאת חשוב לעמוד בתנאי סף חשובים. אחד התנאים האלה הוא היעדר של עבר פלילי עבור עבירות שיש בהן קלון או עבירות חמורות בחמש השנים האחרונות. כמו כן, על מבקש רישיון קבלן שירות להוכיח שיש לו ניסיון עם אנשים. כלומר, ניסיון של לפחות שנה בתפקיד ניהולי או עסקי, וכן ניסיון של שלוש שנים בניהול כוח אדם, אם ברצונו לקבל רישיון קבלן כוח אדם.

 

כיצד מגישים את הבקשה?

 

הגשת בקשה לרישיון קבלן כוח אדם כוללת התעסקויות לא מעטות עם ביורוקרטיה ואישורים. לפיכך, קבלת רישיון קבלן כוח אדם בעזרת עו"ד מנוסה תקל עליכם בהגשת כל הבקשות. מכל מקום, אם רוצים להתכונן לקראת קבלת הרישיון ולהגיש את כל הטפסים הדרושים, ישנם טפסים שונים שחשוב להגיש למשרד העבודה והרווחה. מבין המסמכים האלה כדאי להזכיר צילום תעודת זהות, ייפוי כוח של אותה חברה המייצגת את מבקש הרישיון, אישור מהמשטרה על היעדר עבר פלילי, אישור מהביטוח הלאומי, אישור על ניהול משרד, רשימה של העובדים המועסקים ועוד.

לאחר שדנים בבקשה מזמינים את המועמד לראיון אישי ומעבר של מבחן בנושא דיני עבודה. לאחר שהמועמד עובר את השלבים האלה בהצלחה, הוא יתבקש להמציא אישורים כמו העתק חוזה שכירות או אישור ניהול חשבון בנק. כמו כן, כדי להוציא את הרישיון יש צורך להפקיד ערבות בנקאית בהמשך.

 

פונים לעורך דין מקצועי

 

הגשת טפסים לצורך קבלת רישיון קבלן שירות או רישיון קבלן כוח אדם אינה עניין של מה בכך. כדי לא לקבל סירוב או בקשות חוזרות ונשנות עבור טפסים שלא סיפקתם, חשוב לפנות לעורך דין מקצועי הפועל בתחום. כך, קבלת רישיון קבלן שירות בעזרת עו"ד ליאב מלמד היא הבחירה הנכונה ביותר. לעו"ד מלמד יש ניסיון של שנים בליווי מועמדים המעוניינים להתקדם הלאה ולקבל את הרישיון לניהול כוח אדם. אתם מוזמנים לפנות כדי לזרז תהליכים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש