זה מה שעושים החג עם הילדים

מאת: רותם נועם ● 15/4/2022 12:43 ● ערב ערב 3064
רשות מקרקעי ישראל והחברה להגנת הטבע מזמינים את הציבור לטיולים מודרכים חינמיים בעשרה מוקדים ברחבי הארץ ● ביניהם גם בפארק הצפרות באילת ● מומלץ
זה מה שעושים  החג עם הילדים
צילום: DEPOSITPHOTO
תגיות:

רשות מקרקעי ישראל והחברה להגנת הטבע, מזמינות את הציבור לפסטיבל סיורים חינמיים באוויר הפתוח, בחול המועד פסח, ללא תשלום ובהרשמה מראש, באתרי טבע ברחבי ישראל, ששוקמו טופחו, והונגשו לטובת הציבור הרחב, בתמיכת רשות מקרקעי ישראל, באמצעות הקרן לשמירה על שטחים פתוחים. הסיורים יתקיימו בימים שני ושלישי, 18-19 באפריל 2022, ב-10 מוקדים שונים ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום. 

במסגרת הפסטיבל, יתקיימו סיורים ב-10 מוקדים שונים ברחבי הארץ, בדרום, במרכז ובצפון: פארק הצפרות באילת, נחל קדש תחתון (פארק מונגש), נחל השבעה, טחנת הנזירים בנחל ציפורי, יער השלום ירושלים, אגמון פולג, טיילת ג'יסר א-זרקא ומכלול שפך נחל תנינים, פארק אקולוגי מצודת אשדוד, מצד עטרת ואגם ירוחם. בכל אחד מהאתרים, יתקיימו מספר סיורים, גם ביום שני וגם בשלישי.

את הטיולים בשטח, ילוו המדריכים המנוסים והמקצועיים של החברה להגנת הטבע. ההשתתפות בסיורים אינה כרוכה בתשלום, אך נדרשת הרשמה מראש. 

 

הסיור בפארק הצפרות באילת 


תחנת הטיבוע תציג את עבודת המחקר שעוזרת לנו לשמור על הציפורים הנודדות, המדריכים יספרו לכם איך מצליחה ציפור השוקלת כ-5 גרם לחצות יבשות ולהישאר בחיים ולמה בכלל כל זה קורה?
הטלסקופים יראו לכם עד כמה הציפורים יפות ותוכלו לשמוע מה האתגרים של שמירת הטבע של ציפורים נודדות, שמעדיפות לעבור דווקא בגנים, שדות ואפילו בריכות ביוב.
משך ההדרכה: כשעה וחצי.
הגעה עצמית.
מתאים לעגלות ולכיסאות גלגלים. הפארק מותאם לבעלי מוגבלויות. קהל יעד: משפחות (ילדים מגיל 5), מבוגרים, מטיילים בהליכה קלה.
רמת קושי: קלה (פחות מקילומטר הליכה).


 

כוחות העל של הציפורים הנודדות


אילת היא הגשר היבשתי היחיד המחבר את אירופה, אסיה ואפריקה והיא נקודת המוצא למשימה מאתגרת במיוחד של חציית מדבר הסהרה. לפארק הובאו ציפוריו ייחודיות שהובאו מתחנת המחקר, כמו כן בוצעה העשרת וחידוש מלאי מזון הציפורים במקום, בכדי להעניק לציפורים נקודות פתיחה טובה ביציאתן להמשך המסע המפרך. לטובת המטיילים נוצרו שבילים, שוקמה צמחייה, גשר אל אי הציפורים, הקמת תצפיות ציפורים.


 

למידע על האירועים והרשמה יש להקליק כאן

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת