המטיילים פוקדים את הרי אילת ולמתנדבי יחידת החילוץ אין רגע דל

מאת: דוברות המשטרה ● צילום: ● 14/4/2022 14:00 ● ערב ערב 3063
בתקופה זו שבה פוקדים מאות מטיילים את מסלולי הטיול בהרי אילת, פועלים מתנדבי יחידת החילוץ אילת-אילות של המשטרה במרץ רב ומוזעקים לחלץ מטיילים ממקומות שונים, לעיתים באירועים המדווחים בזה אחר זה ● השבוע הוזעקו מתנדבי היחידה לחלץ זוג תיירות שטיילו במקטע שביל ישראל בנחל גשרון ● מיד בתום פעולות החילוץ, התקבל דיווח אודות נער בן 15 שסטה ממסלול המשפחה בנחל שחורת ונזקק לסיוע כוחות החילוץ ● מפקד היחידה, שרגא גרין: ''אנו קוראים למטיילים ללמוד היטב את השטח ותוואי הדרך המאפיינת את מסלול הטיול הנבחר״
המטיילים פוקדים את הרי אילת ולמתנדבי יחידת החילוץ אין רגע דל
קרדיט: מתנדבי יחידת החילוץ אילת-אילות
תגיות:

בתקופה זו, בתנאי מזג האוויר הנוח וטרום חג הפסח פוקדים מאות מטיילים את מסלולי הטיול בהרים הסובבים את אילת. מתנדבי יחידת החילוץ אילת-אילות של משטרת ישראל פועלים במרץ רב, ומוזעקים לחלץ מטיילים ממקומות שונים, לעיתים באירועים המדווחים בזה אחר זה.

מתנדבי היחידה הוזעקו השבוע לחלץ זוג תיירות שטיילו במקטע שביל ישראל בנחל גשרון. מיד בתום פעולות החילוץ, התקבל דיווח אודות נער בן 15 שטייל יחד עם משפחתו בנחל שחורת, וסטה ממסלול המשפחה. הנער הגיע למצוק אנכי ומשלא הצליח לעשות דרכו מטה, יצר קשר עם אביו שפנה לסיוע כוחות החילוץ.

למשימת החילוץ הוזעקו 11 מתנדבים, ביניהם 5 מתנדבי טג"ח (טיפוס גלישה וחילוץ) – המתמחים בחילוץ ממקומות לא נגישים, יחד עם פקח מרשות שמורות הטבע והגנים. עם איתור מיקומו של הנער, החלו המתנדבים בהורדת מחלץ באמצעות חבלים למצוק בו המתין הנער. עם הגעתו אליו, רתם אותו אליו ויחד הורמו השניים לראש המצוק.

מפקד יחידת החילוץ אילת-אילות, פקד (מתנדב) שרגא גרין: "אנו קוראים למטיילים ללמוד היטב את השטח ותוואי הדרך המאפיינת את מסלול הטיול הנבחר, תכנון מקדים יסייע בהצטיידות נכונה עם מזון ומים. טרם היציאה יש להודיע למכרים על היציאה למסלול וזמן החזרה המתוכנן, כל זאת כדי לאפשר סיוע והגעה אל המטיילים אם וכאשר יזדקקו לכך"


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש