הוזמנתם לאירוע ויש לכם סוכרת, איך מתמודדים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/4/2022 14:12 ● ערב ערב 3063
יש מספר עקרונות ברורים שאם תקיימו אותם תוכלו להוריד את מדדי הסוכר בדם באופן טבעי וללא תרופות.
הוזמנתם לאירוע ויש לכם סוכרת, איך מתמודדים?
תגיות:

מי שאובחן במחלת  סוכרת סוג 2, וודאי כבר היה מספר פעמים אצל הרופא שאמר לו כי עכשיו יהיה עליו לשנות את אורח החיים באופן קיצוני בכדי לאזן את המדדים. ההרגשה בזמן זה היא כאילו עצרו בפניכם את ההנאה הגדולה ביותר שקיימת והיא אוכל טעים. התזונה שמותאמת מחייבת להפסיק אכילת מאכלים עם סוכרים, דבר שהוא מאוד קשה, כי הם נמצאים בכל מקום.

האתגר הגדול ביותר של אנשים שחולים בסוכרת 2 היא להתמודד עם הקושי הזה כאשר הם מוזמנים לאירוע בגני אירועים במרכז. אז מה עושים? איך מתמודדים? במאמר הבא תקבלו מספר עקרונות שיעזרו לכם מאוד.

 

עיקרון מספר 1 - שגרת חיים להתמודדות עם סוכרת

 

כל אדם קם בבוקר ומצחצח שיניים. זו חלק מהשגרה היומית ואנו לא מפספסים זאת, גם אם מתוכננים לנו אילוצים להמשך היום. הדוגמא הזו מראה לנו כי כל דבר שנכנס לשגרה היומית, אנו נבצע אותו בכל מקרה, גם אם יש בדרכנו אתגרים.

לכן, אם שגרת היום יום שלכם כוללת אימונים לאיזון הסוכרת עם מאמן כושר אישי, למרות האירוע שאתם מוזמנים אליו, אתם תמצאו את הזמן ביום לבצע את האימון ולא לפספס אותו.

 

עיקרון מספר 2 - לבחור נכון

 

לא משנה אם אתם מגיעים לאירוע או מתארחים אצל הדודה מירושלים, יש בידיכם את הזכות לבחור. עליכם לדעת לבחור מתוך המאכלים המוצעים את אותם מאכלים שמותאמים עבורכם. כיום רוב המקומות הציבוריים מכבדים מחלות ומוגבלות ומאפשרים לכם לקבל מאכלים עם תזונה מותאמת. באירוע תמיד תוכלו להנות מסלטים, בשר רזה ופרי במקום קינוח העשוי משוקולד. ברגע שתתרגלו לבחור נכון, אתם תעשו זאת באופן אוטומטי בדיוק כמו צחצוח השיניים.

 

עיקרון מספר 3 - ליידע את הקרובים אליכם

 

שיתוף הוא דבר חשוב המחלה הזו. כאשר אתם משתפים את ההגבלות שלכם, הקרובים אליכם יתחשבו בכם וינסו ככל האפשר לדאוג שיהיו לכם התנאים הנכונים להנות אצלכם בבית או באירוע שאתם מוזמנים אליו.

אל תתביישו, תשתפו באתגר שלכם ותבקשו את עזרת החברים והמשפחה. ניתן להזכיר בעדינות לפני ההגעה לאירוע שאתם זקוקים למנה מותאמת לחולי סוכרת.

 

עיקרון מספר 4 - לדעת לסלוח לעצמכם

 

על אף העקרונות, לעיתים רחוקות לא נצליח להתגבר על האתגר והקשיים. כשלא מתגברים על כך, זה עלול לשים אתכם במקום קשה רגשית. אם נקלעתם למצב כזה, אל תתייאשו. אמרו לעצמכם כי זו מעידה חד פעמית והמשיכו כבר מהארוחה הבאה או האימון הבא לעבר המטרות שלכם לאיזון המדדים.

 

עיקרון מספר 5 – לשמור על יציבות

 

לא משנה איזו פעילות גופנית אתם מבצעים ואיזה תפריט תזונה, אחד העקרונות החשובים ביותר הוא שמירה על איזון. גם אם אתם חורגים, שמרו על איזון במאכלים שאתם בוחרים. כמו כן, כאשר אתם מבצעים כושר ואתם חשים כי אתם צריכים לנוח מעט, אל תהססו ועשו זאת. שמרו על הגוף שלכם ועל הנפש וכך תצליחו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם המצב. יציבות היא טובה בכל תחום ובעיקר כאשר רוצים לאזן את מדדי הגוף.

 

עיקרון מספר 6 – סבלנות

 

איזון מדדי הסוכרת לא מתרחשים בין יום. יש תהליך שצריך לעבור ויש לאזור המון סבלנות בדרך. מי שיצליח לחכות בסבלנות ולהקפיד על ההנחיות, יוכל להגיע בסופו של דבר לאיזון המדדים ולא רק בטווח הקצר, אלא גם בזמן הארוך וזה שווה את הכל, כי איזון המדדים יביא אתכם לחיות חיים טובים יותר וימנע סיבוכים מיותרים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש