המותג המוביל לעיצוב הבית שאתם חייבים להכיר

מאת: ניר אמיתי ● 1/4/2022 08:22 ● ערב ערב 3062
מותג העיצוב היוקרתי Kare Design, ידוע בקווי העיצוב הייחודיים שלו בריהוט, תאורה ופריטים דקורטיביים, ומונה כיום כ-200 חנויות הפרושות ב-50 מדינות ברחבי העולם ♦♦ באילת תוכלו להגיע לבית העיצוב של למונדו ולהתרשם ממגוון רהיטים בעיצוב פורץ דרך של שני מעצבי העל המוכשרים ♦ קבלו הצצה אל קולקציית האביב שלהם, שבה הקו המנחה הוא חדשנות תוך שמירה על עיצוב חסר פשרות ושילוב בין גוונים עזים לחומרי גלם איכותיים ומרשימים, וכל זה במחירים אטרקטיביים שלא כדאי לפספס
המותג המוביל לעיצוב הבית שאתם חייבים להכיר
תגיות:

 

אספנו עבורכם מספר פריטים בעיצוב עוצר נשימה כדי שתוכלו לספוג השראה לעיצוב הבית שלכם

 

  • לאוהבי הירוק: ספת קורדרוי ירוקה - אם עדיין לא שמעתם, אז כדאי שתדעו שהקורדרוי חוזר ובגדול! בשנה הקרובה נראה יותר ויותר ספות וכורסאות עם הבד הארוג והקטיפתי, שמשדר יוקרה וסטייל ומגיע במגוון צבעים שמשדרגים את עיצוב הבית כך שלא ניתן להישאר אדישים אליו.
  • שולחן פינת אוכל ARTISTICO MARBLE - לא מדובר בשולחן אוכל רגיל, אלא בשולחן כזה שמושך את אליו את כל תשומת הלב. זאת תודות למראה השיש האצילי שמעניק לכל חדר שדרוג קלאסי.
  • שולחן עגול לסלון JUPITER - שולחנות קפה עגולים משלימים באופן אידיאלי ספות מרובעות וזוויתיות - שולחן JUPITER יהפוך בקלות לפנינה שבחדר עם עיצוב יוקרתי שנותן תחושה של זרימה בחלל
  • שולחן LUIGI - שולחן אחד, אין סוף אפשרויות! LUIGI מורכב מארבע קוביות זכוכית, שביחד מהוות שולחן קפה גדול - אך ניתן לסדר גם ביחידים או בזוגות בחדר. מושלם כפריט סופר יוקרתי גם בחלל קטן.
  • מזנון MANCHA  - המזנון יוצא הדופן עשוי מפלדה שזורחת עם העיצוב המופשט מקדימה ממש כיצירת מופת. צבעיו מעניקים לו  אופי מיסטי וארצי.
  • אקססוריז: The golden monkey - מצחיק, חצוף ומעורר השראה! קוף הזהב נותן לכל חדר את האקסטרה סטייל ומתאים בול למראה הפי שיק. האורחים שלכם לא יוכלו להוריד את העיניים מהאח הקטן של קינג קונג.

 


 

סניף אילת, רח’ המלאכה 1 (ליד מסעדת פאפי), 08-6318151  

 

סניף ראשל”צ, דוד רזיאל 1, 03-6337744

 

חפשו אותנו בפייסבוק: למונדו אילת

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת