לראשונה באילת וועידת מעסיקים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 1/4/2022 06:10 ● ערב ערב 3062
מרכז "הזדמנות" שמפעילה העירייה באמצעות האגף לשירותים חברתיים, קיים השבוע (יום ב') ועידת מעסיקים שמטרתו להעניק כלים לבעלי עסקים בגיוס עובדים ויצירת שיתופי פעולה הדדים. המעסיקים שהשתתפו בוועידה שהתקיימה בסימן "גיוס עובדים בעידן החדש" זכו להרצאה מפי הכלכלן והפרשן שלמה מעוז ונהנו מארוחת בוקר מפנקת.
לראשונה באילת וועידת מעסיקים
תגיות:

בוועידת המעסיקים הראשונה באילת שהתקיימה במלון פאלמס השתתפו כ- 70 מעסיקים מסקטורים שונים בעיר. את הכנס פתח ראש העירייה – אלי לנקרי, שברך את המשתתפים והדגיש את חשיבות הוועידה וקידום הסיוע למעסיקים ומתן כלים להתמודדות עם גיוס עובדים בעידן הנוכחי. בוועידה שהתקיימה בשיתוף משרד הרווחה ומשרד הכלכלה השתתפו גם נציגי המשרדים הנ"ל .מנהלת מרכז הזדמנות מורן נחמיאס ציינה "אין לי ספק שלאור הנוכחות המרשימה וההיענות הברוכה של המעסיקים זוהי תחילתה של פעילות משותפת של המעסיקים עם מרכז הזדמנות . גם אנו וגם המעסיקים מבינים ובוחרים לפעול יחד מתוך זיהוי אינטרסים משותפים והבנה שביחד אפשר להגיע להישגים טובים יותר. ועידה זו היא יריית פתיחה להרבה מאוד רעיונות ותוכניות שיש למרכז הזדמנות  להציע הן למעסיקים והן לציבור דורשי העבודה."  במרכז הוועידה התקיימה הרצאתו של הכלכלן והפרשן שלמה מעוז שעסקה בתנאים ההכרחיים לגיוס עובדים בימינו ובמיוחד בעידן שלאחר הקורונה. בהמשך התקיימו גם שולחנות עגולים לצורך מציאת פתרונות משותפים לגיוס, שימור וגיוון אוכלוסיית התעסוקה בעיר, יצויין כי במסגרת השולחנות העגולים העלו המעסיקים פתרונות יצירתיים ויצרו שיתופי פעולה חשובים.

וועידת המעסיקים התקיימה כאמור בהובלת אחראית קשרי מעסיקים – אהובה לוי במרכז "הזדמנות" שהקימה העירייה לפני יותר משנה בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי. המרכז נותן מענה עירוני רחב בתחומי התעסוקה, לאוכלוסייה המעוניינת להשתלב בעולם התעסוקה, לפרוץ  את המחסומים, להשתכר ולהתקדם לקראת עצמאות כלכלית. צוות המרכז נותן ייעוץ מקצועי ייעודי לתעסוקה החל משלב האבחון הראשוני, דרך מתן כלים להשתלבות מיטבית בעבודה איכותית, קורסים והכשרות מקצועיות במגוון תחומים, ועד להשמה בעבודה. כל השירותים במרכז ניתנים  בחינם או בעלות סמלית בלבד. בנוסף נמצא המרכז בקשר עם מעסיקים, מסייע ומחבר בינם לבין דורשי העבודה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש