הנואמים הצעירים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 1/4/2022 06:08 ● ערב ערב 3062
11 תלמידי כיתות ה'-ו' מכל בתי הספר היסודיים, השתתפו גם השנה בתכנית היוקרתית "הנואם הצעיר" המכשירה אותם לעמוד על במה ולשאת נאום לאומה. את אילת תייצג בתחרות הארצית – לירי מילוא, תלמידת כיתה ו' בבית ספר "היובל" שזכתה במקום הראשון בתחרות העירונית ובמקום הראשון גם בתחרות המחוזית. במקום השני בתחרות העירונית זכתה שיקה עומר תלמידת כיתה ה' בבית ספר "יעלים" ובמקום השלישי ניתאי מירל תלמיד כיתה ה' בבית ספר "מצפה ים".
הנואמים הצעירים
תגיות:

תכנית "הנואם הצעיר" המתקיימת באילת זו השנה העשירית ביוזמת אגף החינוך בעירייה בשיתוף מרכז "גוונים" לתלמידים מחוננים ומצטיינים ומועדון רוטרי, יוזם התחרות הארצית, הינה תכנית לעידוד וקידום תרבות הדיבור, שמטרתה לקרב את הנוער אל ערכי הדיבור – הן של הנואם עצמו והן של ציבור המאזינים. את התכנית הנחה וליווה גם השנה דני מדלסי –מורה ומחנך. במסגרת ההכשרה קיבלו התלמידים כלים מקצועיים, שסייעו להם בתחרות עצמה וישמשו אותם גם בהמשך החיים. בתחרות העירונית שהתקיימה בשבוע שעבר, ברכו את הנואמים, ראש העירייה – אלי לנקרי, מנהלת אגף החינוך בעירייה – מירי קופיטו ונשיא רוטרי באילת – אייל יעיש.

 

 

גם השנה נבחרו הנושאים על ידי מועדון רוטרי הארצי, ביניהם: טיבן של דעות קדומות, מנהיגות והעצמה נשית, כוחו של שיתוף – עבודת צוות, מנהיגות, קבלת השונה, הומור כגורם מגשר. בחירת הנושא הצריכה מהנואמים עבודת חקר על הנושא, הצגת טיעונים ועמדות וכמובן עמידה מול קהל והצגת הנושא בצורה מובנת ומשכנעת תוך שימוש בשפה תקנית, שפת גוף, שימוש נכון בקול, עמידה על הבמה ועוד.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש