כמה באמת עולה צילום חתונה? טופ צלמים מסבירים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/3/2022 15:59 ● ערב ערב 3061
המחירים לצרכן עבור השכרת שירותיו של צלם חתונות הינם החל מ־6,000₪. המחירים עשויים להשתנות אם נדרשות התאמות ייחודיות, שיפורים דרסטיים, או ציוד משודרג, לדוגמא - רחפן. החבילה כוללת שני צילומי סטילס, צילום החתונה בווידאו, 3 אלבומי תמונות, אמצעי גיבוי, ועוד. מדובר בעסקת חבילה אשר מכניסה לתוכה את כל מה שאתם צריכים! הכל כולל הכל במחיר מצוין.
כמה באמת עולה צילום חתונה? טופ צלמים מסבירים
צילום: טופ צלמים
תגיות:

 

ממה מורכב המחיר של צילום החתונה?

 

המחירים עבור צילום חתונה הינם החל מ־6,000₪ ועד למחיר כולל של 8,000₪ עבור חתונות גדולות. זה הרגע שבו מפסיקים לחסוך, מדובר בהנצחת הרגעים החשובים ביותר בחייכם, כחתן וכלה כאחד. המחירים לצרכן מורכבים ומתומחרים לפי מספר פרמטרים: משך זמן העבודה, איכות הצילום, החומרים שעליהם יודפסו הצילומים, סוג החתונה והאורחים, ציוד מתקדם (צילום רחף למשל), ועוד.

אלה הם הפרמטרים מהם מורכבת הצעת המחיר הסופית מטעם הצלם המקצועי או חברת ההפקות. כל תוספת תילקח בחשבון ותתומחר בהתאם לגודל השינוי. המחירים והפרמטרים משוערים בלבד, ייתכן שחלק מהצלמים בוחנים כדאיות של פרמטרים נוספים בעסקה. צילום חתונה עם חברה מנוסה איננה בגדר של שאלה, אלה חובה. בחרו בחברה מנוסה, מומלצת, וותיקה בתחום צילום חתונות. כדאי להיוועץ עם צלם או חברה מקצועית לקבלת מידע נוסף, תעריפים מדויקים, ותנאים בעסקה.

 

צילום: טופ צלמים

 

איך בוחרים חברת צילום מנוסה - מה חשוב לדעת?

 

לפני הכל, פשוט, אל תתפשרו! בחרו בטופ של הטופ, בחברת צילום מוכרת, מומלצת, וטובה מכל. חברה שנותנת קצת מעבר זוהי החברה המושלמת עבורכם, היא לא מנסה לחסוך, אלה לתת. חברת צילום מנוסה חייבת להיות עם וותק תעסוקתי של 10 שנים לפחות, תיק עבודות, והמלצות חיוביות. אז איך בוחרים חברת צילום מנוסה? מהם הפרמטרים שחשוב להכיר? הנה כמה פרמטרים חשובים:

  • הראשונה - חשיבה יצירתית: חברה מנוסה חייבת לבצע את המלאכה בצורה יצירתית ומושלמת. חשיבה מחוץ לקופסה הינה אחת מהתכונות החזקות ביותר שניתן לבקש. בזמן אמת, החוש העיצובי, הזווית הנכונה, וחוש היצירתיות יקבע את התוצאה הסופית.
  • השנייה - קצת יותר מהאחרות: חברה מנוסה וייחודית תרצה לספק את העבודה הטובה מכל. תבדל את עצמה מאחרות, תיתן הרבה יותר תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. צילום הינה אומנות שרק מעטים מבינים את חשיבותה. ללא ספק, חברה שתורמת מעצמה יותר מאחרות תספק את התוצאה הטובה ביותר, לשביעות רצון הלקוחות.
  • השלישית - איכות ברמה גבוהה: בסופו של יום, צלם חתונות או חברה לצילום חתונות נמדדת בזכות התוצאה הסופית - תפיסת הרגעים החשובים ביותר בחתונה. זוויות הצילום, איכות הצילום, והמצלמה. אלה הם המדדים לאיכות הגבוהה ביותר שניתן לבקש.

בנוסף, קיימים כמובן פרמטרים אחרים: ניסיון, ביקורות מצוינות, מידת שירות אנושית, ועוד הרבה. אם זאת, אלה הם שלושת הפרמטרים שמבחינתו, כל חברת צילום חייבת להכיל. חברת צילום מנוסה חייבת להיות עם חשיבה יצירתית, לתת קצת בידול מהחברות האחרות, ולספק איכות ברמה גבוהה.

מתכננים חתונה באופק הקרוב? ניתן למצוא מגוון צלמים בטופ צלמים . טופ צלמים הינה החברה המובילה בישראל לצילום חתונות, בר ובת מצווה, בריתות וימי הולדת, וכל אירוע חגיגי אחר. לפרטים נוספים ולהזמנות התקשרו לחברת טופ צלמים. צוות המומחים יסייעו לכם בהכל.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש