א.א קליניק - מכון מקצועי להסרת שיער בלייזר באילת

מאת: ניר אמיתי ● צילום: יח"צ ● 18/3/2022 09:53 ● ערב ערב 3060
מאסתם בגילוח, במריטה ובשעווה? חולמים על גוף חלק לקראת הקיץ? א.א קליניק מגשימים לכם את החלום כדי שגם אתם תוכלו להשיג עור חלק במינימום זמן ובמקסימום אחוזי הצלחה ● עכשיו אילתים יכולים ליהנות מטיפולי הסרת שיער בלייזר עם המכשור החדש בטכנולוגיה הטובה והבטוחה בעולם ● כל הפרטים על מבצע האביב שלא כדאי להחמיץ
א.א קליניק - מכון מקצועי להסרת שיער בלייזר באילת

מבין כל השיטות המוכרות לנו בהתמודדות מול שיער הגוף המיותר, הסרת שיער בלייזר היא ללא ספק הדרך היעילה מכולן. אך בשוק אשר רווי בהצעות להסרת שיער, חשוב שתדעו בדיוק מה מציעים לכם על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.  

 

למה כדאי להסיר שיער בלייזר בא.א קליניק?


בא.א קליניק, מכון אילתי לטיפולי אסתטיקה והסרת שיער בלייזר, מתחייבים לאיכות טיפול חסרת פשרות, ליווי מקצועי, ביטוח אחריות מקצועית והכל במחירים הזולים ביותר באילת. 
במכון מקפידים על שירות אישי והטיפולים נערכים בדיסקרטיות עם הפרדה בין לקוח ללקוח, בקליניקה נעימה ואסתטית עם חניה פרטית ללקוחות. 
מעבר לכך, א.א קליניק מתמחים בטיפולי הסרת  שיער בלייזר לנערות (ניתן להתחיל טיפולים לאחר שהמחזור סדיר במשך שנה).  בנוסף להסרת שיער, מציע המכון טיפולים להצרת היקפים, מיצוק וחיטוב הגוף.  

 

 

רק הטוב ביותר עבורכם 


בא.א קליניק מחויבים לחדשנות טכנולוגית בכדי לספק את התוצאות הטובות ביותר לצד חוויית טיפול נעימה. טיפולי הסרת השיער במכון מתבצעים באמצעות מכשיר ה"סופרנו טיטניום" מבית 'אלמה לייזר' שכבר מזמן הפך לשם נרדף ל׳רולס רויס׳ של מכשירי הלייזר, והוא למעשה המכשיר המתקדם והיעיל ביותר שיש כיום בשוק, שעומד בכל התקנות המחמירות ביותר. המכשיר מתעלה טכנולוגית על כל המכשירים שקדמו לו, בכל הפרמטרים, ולכך מספר יתרונות חשובים, בין היתר, זמן הטיפול קצר משמעותית לעומת טיפול בכל טכנולוגיה אחרת. זאת תודות לגודלה של עדשת הלייזר וידיות הטיפול. כמו כן, הטיפול אינו מלווה בכאב, מתאים לכל סוגי השיער ולכל גווני העור - מגוון עור בהיר ועד לכהה ועור שזוף. 
עידן עזריאל, הבעלים של א.א קליניק ומי שהקים את מכון צילום השיניים המוכר בעיר - דנטל דיגיטל, מציין כי למרות שלא מדובר ברשת, סוד ההצלחה הוא בהתנהלות המכון ובהקפדה על סטנדרטים גבוהים. ״מקצוענות מחייבת שקיפות״  אומר עידן ומסביר כי המכון שונה ממכונים אחרים בעיר מבחינת איכות הטיפולים, רמת האמינות והמחירים, והתוצאות מדברות בעד עצמן - לא.א קליניק יש כבר מאות  לקוחות אילתים מרוצים, זאת מכיוון שהטיפולים כל כך יעילים והלקוחות מאושרים מהתוצאות והשירות שהם מקבלים, ואם צריך - בעל הבית תמיד זמין לתת מענה.
כל מתעניין ומתעניינת מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ חינם במהלכה הם יקבלו את כל המידע הדרוש על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורם.  בא.א קליניק מציעים כיום שני מסלולים  - מסלול 10 טיפולים, או מסלול ללא הגבלה, לתקופה של 5 שנים. אם בכל זאת תתקשו להחליט באיזה מסלול לבחור, חשוב שתדעו שבתום הטיפול החמישי (מתוך עשרה) תהיה שמורה לכם האפשרות לעבור למסלול ללא הגבלה. כמו כן, ישנן אפשרויות תשלום מגוונות, כך שניתן לשלם עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי, או עד 12 תשלומים בהוראת קבע ללא תפיסת מסגרת.

 

איכות הטיפולים, השירות והמחיר האטרקטיבי 
הופכים את א.א קליניק לבחירה הטובה ביותר.

 

למבצע אביב - הסרת שיער בלייזר במחיר הכי משתלם באילת הקילקו כאן


במהלך חודש מרץ 2022 ניתן לרכוש טיפולי הסרת שיער בלייזר - כל הגוף רק 290₪  (ברכישת חבילה של 10 טיפולים) אל תפספסו!

 

 לקביעת תור לייעוץ חינם חייגו:


0525909999  072-3966000


לאתר: https://aa-clinic.co.il


רח׳ המלאכה 7, אילת (דנטל דיגיטל)


שעות פעילות א׳-ה׳ 09:00 - 21:00, שישי -שבת - סגור

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת