פסטיבל שיר היונה 2022

מאת: ● 2/3/2022 14:28 ● ערב ערב 3057
חגיגה מוזיקלית בין לאומית בפארק תמנע ● פסטיבל השלום שיר היונה קם לתחייה עם הפקות ענק ייחודיות בפארק תמנע עוצר הנשימה שבערבה הדרומית ● הפסטיבל מציג תכנית אמנותית עשירה ● החל מהערב (ד׳) ועד שבת (5.3) ● כל הפרטים
 פסטיבל שיר היונה 2022
פסטיבל שיר היונה
תגיות:

15 שנה חיכינו לתחייתו של פסטיבל שיר היונה ועכשיו הוא פורש כנפיים וחוזר בענק. ארבעה ימים של אירועי תרבות ומוזיקה ברחבי המועצה האזורית חבל אילות שבמרכזם הפקות מקור חד פעמיות בפארק תמנע. בין מרבדי החולות האדמדמים הפסטיבל מפיץ מסר של שלום, אופטימיות ותקווה בקרב החברה הישראלית ובין שכנותיה, ללא מפלגות או צדדים, במובן הכי טהור. 

את הפסטיבל תפתח הפקת המקור הענקית חוזרים לנואיבה. 40 שנה אחרי שהתקיים פסטיבל הפופ נואיבה, ה"וודסטוק הישראלי", בכפר הנופש נביעות בסיני, פסטיבל שיר היונה חוזר אליו בהפקה חד פעמית. הפסטיבל המקורי התקיים שלוש פעמים בלבד בהשתתפות צמרת אמני ישראל דאז לצד אמנים בינלאומיים בנופי גן עדן של סיני. 30,000 איש נכחו בפסטיבל האחרון. במופע השנה יופיעו לצד אמנים שהופיעו בפסטיבלים המקוריים, הבולטים שבאמני הדור הנוכחי במסע מוזיקלי בין הלהיטים הגדולים של פסטיבלי נואיבה. אריאל זילבר, דויד ברוזה, דורי בן זאב, יוני רכטר, חנן יובל, אסתר רדא, ברי סחרוף, גיא מזיג, קרולינה, רונה קינן ושלומי שבן.  בין הלהיטים: "אתם זוכרים את השירים", "רוצי שמוליק", "הולך בטל", "רוח סתיו", "שיר אהבה סטנדרטי", "סוף עונת התפוזים", "here comes the sun", "שיר אהבה בדואי" ועוד.

ניהול מוסיקלי: פיטר רוט, ניהול אמנותי: רותם בן חמו, ייעוץ אמנותי: שלומי שבן

קונצרט שיר היונה : שיתוף פעולה בינלאומי ראשון של תזמורת ירושלים מזרח ומערב ותזמורת symphonyat  ממרוקו. מנצח ומנהל מוסיקלי: תום כהן

כ 100 נגנים יעלו על הבמה עם הקולות הגדולים של המזרח התיכון: אהוד בנאי, ברי סחרוף, דודו טסה, ויולט סלאמה, זיו יחזקאל, יסמין לוי, לינט, נרקיס, סמא שופאני וסנאה מרחאטי.

שתי התזמורות שינגנו יחד על הבמה הן תזמורות "אחיות" של מאסטרו תום כהן: תזמורת ירושלים מזרח ומערב ותזמורת symphomyat ממרוקו שבשילוב הליינאפ הנוצץ של אמנים מכל החברה הישראלית ומקשת סגנונות יעניקו ערב חד פעמי ובלתי נשכח במשולש הגבולות ישראל-מצרים-ירדן.

המזרח התיכון : אחרי שלושים שנות יצירה ועשרות שיתופי פעולה מוסיקליים, עברי לידר והלהקה יפגשו לראשונה עם הדג נחש למופע ענק שיחתום את פסטיבל שיר היונה. הפקת מקור ייחודית שתשרטט מזרח תיכון מוסיקלי חוצה גבולות, מגזרים ושפה במפגש פסגה בין פופ, אלקטרוני והיפ הופ יחד עם גאיידה, סאם חלבי ועוד. במופע יפגשו הלהיטים הגדולים של עברי לידר והדג נחש עם טקסטים בשפה הערבית בעיבודי פופ והיפ הופ עדכניים.

הכניסה לפארק תמנע באמצעות הסעות של הפקת הפסטיבל (ללא תשלום) ממגרשי החנייה הייעודים בנמל התעופה רמון וב"ציר הנפט" –  הנחיות מדויקות באתר הפסטיבל ומיקומים מדוייקים יופיעו ב- WAZE לקראת הפסטיבל. הסעות יצאו גם ממלונות ונקודות מרכזיות ברחבי המועצה, הרשימה תפורסם בהמשך באתר הפסטיבל.

חבילות טיסה ולינה ומגוון אירועים נוספים לאורך כל שעות היום והלילה ברחבי המועצה ובאילת באתר הפסטיבל. 

לצד אירועי הענק בפארק תמנע יתקיימו שורה של אירועי לווין בישובים הפסטורליים של הערבה הדרומית ובאילת. סיורים ואירועים לכל המשפחה ממגוון ההיצע התרבותי והתיירותי המרתק של האזור, עם אורחים ואירועים מיוחדים מכל התחומים והמגזרים.

חוזרים לנואיבה - ערב הפתיחה של הפסטיבל רביעי | 2.3.2022 | 20.00 | פארק תמנע

קונצרט שיר היונה  חמישי | 3.3.2022 | 20.00 בערב | פארק תמנע

המזרח התיכון   שישי | 4.3.2022 | 18.00 – מופע שקיעה | פארק תמנע

שותפים: מועצה איזורית חבל אילות, החברה הכלכלית לפיתוח חבל אילות, עיריית אילת, תאגיד התיירות אילת, מפעל הפיס, כרמי ערבה, מחלבת יטבתה ומשרד התיירות.

כרטיסים ופרטים נוספים באתר הפסטיבל: https://www.sing-peace.com/

עמוד הפייסבוק של הפסטיבל: https://www.facebook.com/singingpeace


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת