פורים בכפר השעשועים - והשנה גם באייסמול

מאת: ניר אמיתי ● צילום: יח"צ ● 25/2/2022 09:40 ● ערב ערב 3057
מתכוננים לפורים בסניף אילת של רשת כפר השעשועים עם כל המותגים המובילים ● ממשחקי הדיונון ועד לנועה קירל מוזהבת, בואו לגלות מהן התחפושות הפופולריות של השנה ● מדוע לא כדאי לחכות עם הקניות לרגע האחרון ● וגם, מהם המבצעים המיוחדים שאסור לפספס, לצד מבצע ההתרמה מחמם הלב שישתלם גם עבורכם
פורים בכפר השעשועים - והשנה גם באייסמול

אין ספק  כי חג הפורים הוא אחד מחגי ישראל האהובים ביותר על ילדים וגם על מבוגרים שנהנים להרגיש שוב ילדים לכמה שעות. זהו בהחלט חג מיוחד, שכן ההתרגשות, התכנונים וההכנות לקראתו מתחילים כבר שבועות מראש ואצל הילדים אפילו יותר - כל ילד וילדה מחכים לרגע הזה במשך כל השנה ורובם כבר יודעים מראש למה הם רוצים להתחפש. כעת, כל שנותר הוא להוציא את הרעיון אל הפועל, מה שלעיתים עלול להתגלות כמשימה לא פשוטה ואפילו יקרה עבור הורים, במיוחד אם לא יודעים היכן מומלץ לחפש תחפושות ואביזרים לפורים באילת. 
בכפר השעשועים, המקום שבו בכל יום בשנה אפשר למצוא את כל מה שרק ילדים חולמים עליו - צעצועים ומשחקים של המותגים המובילים בעולם, פורים נחשב לתקופה מיוחדת ולכן, בסניף אילת כבר ערוכים לקראת החג שיחל ב-16 במרץ, עם קולקציית תחפושות מגוונת ומרשימה במיוחד הכוללת טרנדים חדשים לצד תחפושות קלאסיות ומבחר של אביזרים נלווים במחירים אטרקטיביים. 

 

 

אז למה מתחפשים השנה?


בגזרת הבנים, קיים ביקוש לתחפושות של גיבורי על, בעיקר לספיידרמן, בטמן וסופרמן וגם לדמויות אהובות כמו בוב הבנאי וסמי הכבאי. אצל הבנות, הביקוש הוא לתחפושות של דמויות LOL, נועה קירל, ברביות, נסיכות ופיות. בקרב בני נוער ומבוגרים, יש השנה ביקוש רב לתחפושות מסדרות הטלוויזיה ״משחקי הדיונון״ ו״בית הנייר״.
אם תשאלו את מנהלת סניף אילת של כפר השעשועים, אלה שביט נוטס, היא תמליץ לכם לא לחכות עד לרגע האחרון. ״עדיף להגיע כמה שיותר מוקדם לפני החג, כדי שתוכלו למצוא את התחפושות שאתם רוצים ובמידות המתאימות״ אומרת אלה ומסבירה כי ״ברוב המקרים מלאי התחפושות הולך ואוזל ככל שמתקרבים לבוקר החג. כמו כן, חשוב להיות ערים לכך שישנם דוכנים בהם תשלמו הרבה יותר על אביזרים שתקנו בדקה ה-90״.
בכפר השעשועים תוכלו למצוא תחפושות מבית שושי זוהר, יצרנית התחפושות המובילה בארץ וגם את התחפושות של חברת רוביס, המשווקת בכל העולם. כל התחפושות בטוחות לשימוש ועומדות בכל הדרישות של משרד הבריאות. כמו כן, בחנות קיים מבחר ענק של אביזרים שישלימו את התחפושת שלכם - מנוצות של אינדיאני, שרביט קסמים ומסכות, לפאות, איפור מיוחד, ספריי צבע או חוטים לשיער, ועד לאריזות וקופסאות מעוצבות למשלוחי מנות, בכפר השעשועים יש את כל מה שאתם צריכים כדי לחגוג את חג הפורים.

 

שניתן למדוד את התחפושת בבית ולהחזיר או להחליף במידת הצורך. להיטי כפר השעשועים

 

 לאילתים משתלם יותר לקנות בכפר השעשועים


בסניף אילת של כפר השעשועים כבר מכירים היטב את קהל הלקוחות האילתים שלהם ומקפידים תמיד לתת שירות מקצועי, יחס חם ולפנק את תושבי העיר ב10% הנחה לאורך כל השנה. ואם הייתם צריכים סיבה נוספת להגיע לחנות, אז חשוב שתדעו שבכפר השעשועים דואגים לתת בחזרה לקהילה במסגרת מבצע ״תורמים תחפושות, משמחים משפחות״. מדובר במבצע שמטרתו לסייע לנזקקים וגם להיטיב עם הלקוחות - מי שיתרום תחפושת יקבל 20 ש״ח לקניה בחנות.
אחד היתרונות הגדולים עבור לקוחות תושבי אילת, הוא שניתן למדוד את התחפושת בבית ולהחזיר או להחליף במידת הצורך. כמובן שאם הילדים שלכם או אתם עוד לא יודעים למה להתחפש, מומלץ פשוט לגשת לחנות ולסייר בין התחפושות, כי עם מגוון כה גדול אין ספק שכל אחד ואחת ימצאו שם די במהירות תחפושת לחג.


והשנה, לרגל החג, אילתים יכולים למצוא את התחפושות המובילות של כפר השעשועים גם בדוכן החדש שנפתח באייס מול. 

 

מרכז ביג אילת

 

טלפון:  08-6315468

 

מייל:  kfareilat@gmail.com


לאתר: http://www.kfareilat.co.il/

 

פייסבוק: כפר אילת

 

שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:30-21:30 יום ו': 9:00-15:00 מוצ"ש:18:30-22:30

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש