קוסמטיקאית? הנה משהו שאת חייבת לדעת

מאת: תוכן שיווקי ● 9/2/2022 19:40 ● ערב ערב 2064
קוסמטיקאית באילת? רוצה לגלות איך תוכלי להציע לקהל לקוחותיך מגוון טיפולים מבוקשים במכשור הלייזר המתקדם בעולם, וגם לשמור על העסק שלך רווחי מבלי להשתעבד אליו? את הכתבה הזו לא תרצי לפספס ● חברת פטרון לייזר לקחה על עצמה ללוות ולקדם עסקית קוסמטיקאיות ● כי גם לך מגיע ליווי כל הדרך להצלחה
קוסמטיקאית? הנה משהו שאת חייבת לדעת
רק פוטנציאל הגידול מלקוחות קיימים עומד על 180 אלף שקל בשנה Depositphoto

השנתיים האחרונות היו מאתגרות במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים, כך עולה מהערכות ראשוניות של לשכת העצמאים בישראל, שלפיהן בשנת 2021 נסגרו 70 אלף עסקים. ואולם, בכל הנוגע לעסקי הקוסמטיקה מצטיירת תמונת מצב מדאיגה אף יותר -  כ-300 קוסמטיקאיות סוגרות את העסק מדי חודש ונראה כי רק כ-3%  מעסקי הקוסמטיקה בישראל באמת מצליחים לפרוץ ולממש את הפוטנציאל הגלום בהם והופכים לעסק רווחי ויציב. השאלה המתבקשת היא מה קורה עם כל היתר? ובכן, הם, יושבים על הגדר, נאבקים לשרוד, או פשוט מתגלגלים עד שלבסוף נסגרים.

 

קוסמטיקאית בעלת עסק קטן - אתגרים רבים

 

בשוק של היום, בו התחרות הולכת ומתעצמת, נדמה כי להיות בעלים של מכון קוסמטיקה רק הולך ונעשה מאתגר יותר. הסיבות לכך אמנם מגוונות, אך ניתן לזהות מכנה משותף לכולן - החשש מקבלת החלטות, שלעיתים מלווה בחוסר אמונה עצמית ובולט אף יותר, הוא היעדר ייעוץ מקצועי שיעלה את העסק על המסלול הנכון.

הבעיה מתחילה כבר עם פתיחת העסק, בנקודה זו רוב הקוסמטיקאיות לא מודעות לכך שהן בעצם עלולות להשתעבד לעסק לא רווחי, ולמעשה לא כלכלי, שנמצא בסכנה תמידית של סגירה. כך למשל, כאשר קוסמטיקאית העוסקת בבניית ציפורניים, לק, ג'ל ופדיקור מקימה עסק, בשנים הראשונות היא עושה זאת בעשר אצבעות, תוך השקעת שעות עבודה מרובות ולא מעט כסף. 

נמחיש את הדוגמה במספרים - קוסמטיקאית כזו תצליח לבנות מעגל לקוחות של בין 350-500 לקוחות פעילים בתוך 5 שנים. אבל, וזה אבל גדול, היא תעבוד מבוקר עד לילה על מנת לייצר הכנסה ממוצעת של  1,000 ₪ ליום. המשמעות היא הרבה מאוד שעות עבודה על מנת לייצר הכנסה נטו של 8,000-9,000 ₪ לחודש. 

 

 

שלושה שיעורים חשובים 

 

לרוב, כשמנסים להבין מה מונע מעסק לטיפולים קוסמטיים  להיות רווחי, ניתן להצביע על מספר גורמים מרכזיים: הראשון, נטישה של לקוחות קיימים. זה למשל, יכול  לקרות, כאשר לקוחות של קוסמטיקאית לא יכולים לקבל אצלה שירות הסרת שיער בלייזר בגלל שאין לה מכשיר לייזר מתקדם, ואז היא נאלצת להפנות אותם למתחרים, שם הם יקבלו הסרת שיער ובהרבה מקרים, הם כבר על דרך יעשו פדיקור ומניקור ולכן, הרבה מהן פשוט לא חוזרות. ההערכות הן שמדובר בהפסד של בין 10 ל 20 לקוחות מינימום בשנה אחת, כאשר שווי לקוח ממוצע עומד על  כ- 6,000 ₪ בשנה.  15 לקוחות שנטשו שווים הפסד של כ 100,000 ₪ בכל שנה. כלומר, כ 8,500 שח בכל חודש, הכנסה חסרה מלקוחות שנטשו. 

הגורם השני שמעכב את צמיחת העסק הוא העובדה שאותה קוסמטיקאית מפסידה הכנסה פוטנציאלית מתוך מאגר הלקוחות הקיים שלה, שהרי אילו היה ברשותה מכשיר לייזר הייתה יכולה להציע את השירות ללקוחות קיימים בנוסף על הטיפולים הרגילים שלהם ובכך למקסם רווחים.  מדובר לפחות ב 5-6 לקוחות בכל חודש, כאשר הכנסה נוספת מלקוח קיים שווה כ 2,500 שח . מדובר על הכנסה של   כ 15,000 ש״ח בחודש וכ- 180,000 ש״ח בשנה.

שחיקת הרווחיות לא נעצרת כאן. שכן לא ניתן להתעלם מכך שאותה קוסמטיקאית מפסידה גם הכנסה מלקוחות פוטנציאליים חדשים בכל חודש להם היא לא יכולה להציע שירות הסרת שיער בלייזר, כיוון שאין לה מכשיר כזה. גם כאן, הפסד של 5-6 לקוחות פוטנציאליים משמעותו כ 180,000 שח לפחות בשנה וזאת בהנחה שנעשית פעילות שיווק ברמה בינונית.

בסופו של דבר, אם נשקלל את כל הגורמים שמנינו,  מדובר באובדן הכנסה משמעותי ביותר שיכול להסתכם  ב460,000 שח בשנה! החדשות הטובות הן שיש דרך להימנע מבזבוז של זמן, כסף ואנרגיות. 

 

 

חשיבה מחוץ לקופסה עושה את כל ההבדל 

 

המסקנה מכל האמור לעיל ברורה - בעידן של היום, קוסמטיקאית שרוצה שהעסק שלה יישאר כלכלי צריכה לתת מענה ללקוחות שלה וגם להתחרות בשוק ועל כן, חשוב שתהיה לה האפשרות להציע מגוון טיפולים בטכנולוגיה חדישה, אך גם את הידע כיצד לשמור על העסק רווחי.

בחברת פטרון לייזר חושבים עליך ועל העסק שלך ומציעים מעטפת שלמה - יועצי השיווק של פטרון לייזר ישמחו לפגוש אותך בבית העסק שלך ויספקו לך רעיונות ודרכים להגדיל רווחים ולפתח את העסק. כבר לא מעט קוסמטיקאיות ברחבי הארץ הצליחו להרחיב את העסק שלהם בעזרת הליווי של פטרון לייזר, ועכשיו גם הקוסמטיקאיות בעיר אילת יכולות ליהנות ממכשור ברמה גבוהה וייעוץ שיסייע לעסק שלהן לשגשג.

עם המכשירים של פטרון לייזר, תוכלי להציע ללקוחות שלך את הטיפולים הכי מבוקשים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם - הסרת שיער, הסרת קעקועים, חיטוב הגוף, מיצוק העור ומתיחת קמטים. כל המכשור מיוצר בגרמניה ברמה הגבוהה ביותר. עם תוצאות משמעותיות שנראות לעין כבר מהטיפול הראשון, תהי בטוחה שהלקוחות שלך יישארו שלך.

מעבר לכך, פטרון לייזר מספקים הדרכות מקצועיות בבית העסק, שירות לקוחות 24/7 כולל מכשיר חליפי במידת הצורך ו-10 שנות אחריות.  בנוסף, תקבלי פרסום בשווי 10,000 ₪ כולל באינסטגרם ובפייסבוק ואפילו אפשרות למימון מלא ללא ריבית והצמדה. 


ליצירת קשר לתיאום פגישת ייעוץ בבית העסק שלך 050-2407008

 

פטרון לייזר - מלווים אותך כל הדרך להצלחה

 

פייסבוק - Patron Lasers

 

אינסטגרם - patron_lasers

 


 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש