טיפים לשימוש בעדשות יומיות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/12/2021 09:33 ● ערב ערב 3046
הרכבת עדשות מגע לעיתים להפוך למשימה בפני עצמה, כאשר היא כוללת שמירה על מגוון אינטרקציות שונות היכולות לפגוש את מרבית המשתמשים בהן. היכולות המופלאות של עדשות המגע, אשר אמורות להזרים אוויר ולשמור על לחות העין, משמשים כיום מגוון רחב של חובשי משקפיים ומצליחות להעניק גם כן פתרונות רבים עבורם
טיפים לשימוש בעדשות יומיות
תגיות:

הרכבת עדשות מגע לעיתים להפוך למשימה בפני עצמה, כאשר היא כוללת שמירה על מגוון אינטרקציות שונות היכולות לפגוש את מרבית המשתמשים בהן. היכולות המופלאות של עדשות המגע, אשר אמורות להזרים אוויר ולשמור על לחות העין, משמשים כיום מגוון רחב של חובשי משקפיים ומצליחות להעניק גם כן פתרונות רבים עבורם. אך באשר לשימוש בעדשות מגע, בין אם יומיות ובין אם חודשיות/שבועיות ישנם כמה טיפים שחשוב להכיר על מנת להפיק את המיטב מהן. לכן כיתתנו אחר לא הטיפים הנכונים והשימושיים ביותר עבור עדשות יומיות, החל מהבדיקה הראשונית ועד לכניסה אל הכינרת.

 

 היגיינה שינה וזמן

 

 על מנת לשמור על יעילות העדשות וגם בכדי לא לפגוע בעין, מומלץ להשתמש בעדשות המגע על פי הזמן המתאים להן. עדשות סיליקון היידרוג'ל משמשות בממוצע ל15 עד 14 שעות, עדשות רגילות הידרוג'ל יעילות עד ל8 ל9 שעות בממוצע ועדשות עם תוסף לחות מעניקות שימוש של בין אחת עשרה לשתיים עשרה שעות.
שימוש נכון בזמני העדשות יכול לעזור בשמירה על העין, בשמירה על זרימת האויר של העין והלחות וכמובן לנצל את איכות העדשה עד לתומה. אך רגע לפני שמכניסים את העדשה אל העין, חשוב לשמור על היגיינה של הידיים ולנקות אותן בסמוך ככל הניתן עד ששמים את העדשות. ואם חלילה חובש או חובשת העדשה מרגישים כי עייפות השתלטה עליהם, חשוב מאוד להסיר את העדשות על מנת שהעדשה לא תדבק אל העין ותיצור בצקת.

 

מים קרעים וחברים

 

עדשות מגע יומיות עדינות במיוחד ומלאות בנוזלים, השימוש בהן הוא אישי מכיוון שעדשה יכולה לנשוא איתה דלקות שונות וזיהומים גם אם זה רק ל''חמש דקות''. יחד עם שיתוף העדשה מומלץ להקפיד לא להיכנס אל בריכה/ים או מקלחת בזמן שהעדשה נמצאת בעין, בגלל החומרים שממנה היא עשויה וגם מכיוון שעדשות סופחות אליהן מים ועלולות להיחשף לחיידקים שונים ממקור מים כזה או אחר. במידה והעדשה נקרעה גם במילימטר קטנטן, חשוב לא לעשות שימוש בה ולזרוק אותה לפח שכן היא עלולה לשרוט את העין ולגרום לנזקים חמורים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש