העיט של צוות 3

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 3/12/2021 07:55 ● ערב ערב 3045
קבוצת האבטחה צוות 3 מגיעה לאילת ומתמזגת עם 'מוקד עיט' – 'עיט - צוות 3' מספקת שירותי סיור ומיגון עבור אלפי מנויים ציבוריים, תיירותיים ופרטיים ● את הסניף מנהלת יערית אביטבול סיטבון תושבת העיר ● מנכ"ל קבוצת צוות 3, ניר גלבוע: "המיזוג של צוות 3 עם מוקד 'עיט' באילת היא אבן דרך בהתפתחותה המקצועית של הקבוצה“
העיט של צוות 3
תגיות:

קבוצת האבטחה צוות 3, שהוקמה לפני 30 שנה על ידי המנכ"ל והמייסד ניר גלבוע, ממשיכה לצמוח ולהתרחב. בימים אלה ביצעה קבוצת צוות 3 מהלך של מיזוג עם פעילותו של מוקד 'עיט', מוקד הסיור והמיגון מהגדולים באילת, אשר הוקם בשנת 2004. החברה באילת נקראת מעתה: 'עיט - צוות 3' ומספקת מענה לאלפי מנויים ביניהם: מבני ציבור, בתים פרטים, רשתות מסחריות, מלונות ומוקדי תיירות, ריף הדולפינים, המצפה התת ימי, קיבוץ יטבתה וכן שירותי מוקד למועצה האזורית חבל אילות ויישובי הסביבה על ציר הערבה.
את סניף של עיט- צוות 3 באילת מנהלת יערית אביטבול סיטבון, תושבת אילת. השבוע סיפרה כי: "המטרה הגדולה בניהול הסניף היא בהחלט לפתוח את השוק לתחרות הוגנת מבחינת מחירים ולהרים את הסטנדרטים הן בצמצום משמעותי של טווח ההגעה של הסיירים לכל קריאה, הן בשימוש במצלמות חדישות עם טכנולוגיות מתקדמות והן בזירת השירות". 
"תושבי אילת יודעים לפרגן ומעריכים שירות, ואנחנו מרגישים את זה כבר בחודש הפעילות הראשון מאחר והשירות אצלנו אישי, מקצועי - סטנדרט ארצי עם שירות אילתי. ללא ספק החיבור והמיזוג של עיט וצוות 3 יעשו טוב למערך האבטחה בעיר", מוסיפה יערית.

 

 

ניר גלבוע, מנכ"ל ובעלים של קבוצת צוות 3, אמר השבוע: "המיזוג עם 'מוקד עיט' הינו מכפיל כוח משמעותי ללקוחות הפרטיים, הציבוריים והתיירותיים בעיר הדרומית. בכך משלימה צוות 3 את פריסתה הארצית ממטולה עד אילת, ואנו גאים להרחיב את השירות המגוון והמקצועי שלנו עבור חברות ומוסדות נוספים במשק. המנויים באילת מחוברים כעת למוקד המבצעי הנותן מענה 24/7 ומפעיל את הסיור המקומי. המיזוג מהווה אבן דרך בהתפתחותה המקצועית של הקבוצה".


קבוצת האבטחה צוות 3 הוקמה לפני כ- 30 שנה על ידי ניר גלבוע, המנכ"ל והבעלים, אשר דואג לשלב גם את החידושים הטכנולוגיים החמים ביותר כחלק מהשירות המקצועי. צוות 3 היא מהגדולות במשק בישראל עם כ- 6,500 עובדים בפריסה ארצית ומעניקה שירותי שמירה, סיור, מיגון, מוקד וניקיון ללמעלה מ- 50 אלף מנויים מתחומי: אנרגיה, הייטק, פיננסיים, מפעלי תעשייה, רשויות מקומיות, גופים ביטחוניים ולקוחות פרטיים.


זה המקום לציין כי צוות 3 הרחיבה את פעילותה בדרום הארץ ב-2019 כאשר התמזגה עם שתי חברות: חברת המוקד הגדול א.א.ארזי, שמספקת מענה לערים דימונה, ירוחם והסביבה ועם מוקד ח.א.ש, המספקת מענה לאשקלון עוטף עזה, שדרות נתיבות. מעבר לכך, במהלך השנה האחרונה, בחרו הבנקים הגדולים לאומי, הפועלים ודיסקונט ואיתם  ועשרות רשתות בפריסה ארצית שחלקן הגדול ממוקם בקניונים השונים בעיר אילת.
 בין הרשתות שהתחברו לשירות עיט צוות 3 : איי דיגיטל, קרוקס, מיי שוז, דיזל, רנואר, אדיקה, באג, טוונטי פור סאבן, נאוטיקה.3.

עיט - צוות 3, פארק אמתל אילת

בכל נושא ניתן לפנות ליערית אביטבול סטיבון בטלפון: 050-7070738


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש