כדורגל רואים ב'פאדיס'!

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 3/12/2021 07:48 ● ערב ערב 3045
כדורגל רואים ב'פאדיס'! ● לראות כאן ולהרגיש שם! ● ובנוסף - ארוחות, בר משקאות עשיר עם ים של בירות ומצברוח, קבלות שבת, אירועים ובעצם מה לא ● הכל תחת קורת גג אחת ב'פאדיס‘
כדורגל רואים ב'פאדיס'!
תגיות:

אין מקום יותר מגניב לראות בו משחקי כדורגל בזמן אמת על מסכי ענק יחד עם קהל חוגגים אוהבי ספורט. הקריאות, הצחוקים והשמחה עושים את שלהם ונותנים תחושה של להיות במגרש. שלא לדבר על הבירות והמשקאות האחרים - ממש כמו על מגרשי המשחקים או הפאבים בחו"ל. באירועי ספורט - תוכלו לצפות במשחקים במרפסת המקום על מסך ענק, לצד תנורי החימום החדשים שהובאו במיוחד לקהל המעדיף לשבת במרפסת ולהרגיש במגרש. יתר על כן, מספרים ב'פאדיס': "אנחנו רוצים לקדם רעיון כמו באירופה שבו כל המשפחה באה לצפות במשחקים יחד".

 

שוברים שגרה בצהריים 


צהרים אוכלים ב'פאדיס', בזכות האוכל המצוין, האווירה הטובה, ומשום שכל אחד בכל גיל ימצא בתפריט משהו שהוא אוהב לאכול. והמחירים? נוחים, שכן בפאדיס - בכל ימות השבוע כולל שבת - נהנים תושבי אילת והערבה מהנחה של 50% על כל תפריט האוכל  בשעות 12:30-17:00. ובשבת המבצע עד 17:30. אוספים את הילדים ממוסדות החינוך? יש לכם הפסקת צהריים במקום העבודה? בואו ל'פאדיס' ומובטח לכם שתיהנו. גם את הארוחה המשפחתית של שבת מומלץ לחגוג עם המשפחה ב'פאדיס'. כאן תיהנו כולכם מארוחת צהריים במחיר מצחיק בלי בישולים, בלי להגיש ולפנות ומבלי לשטוף כלים. 'פאדיס' הוא הפאב הוותיק ביותר באילת, והוא מאכיל משפחות מאז 2007, מה שאומר שרבים מהילדים הסועדים כאן ארוחת צהריים או ערב עם ההורים או נהנים מארוחת שבת טובה, נולדו אחרי ש'פאדיס' נפתח.

 

צילום: רוני בלחסן

 

ומה בתפריט?


בין המנות המומלצות ב'פאדיס': לאוהבי הבשר - פאדיס בורגר - 250 גר' בשר אנטרקוט טחון ממולא בגבינה, או פאי רועים (שפרדס פאי) – פשטידה של פירה תפוחי אדמה ובשר טחון. ואם רצונכם להרגיש באירלנד, הזמינו לצד פשטידה זו ויסקי אירי משובח. ויש גם קדירת פירות ים בשמנת, שום ויין ועוד מנות רבות שכולן משובחות וטעימות להפליא.

 

הבר העשיר של פאדיס


 מעבר להיותו מסעדה, 'פאדיס' הוא פאב שבו מגוון של 14 סוגי בירות מחבית ומעל 50 סוגי בירה בבקבוקים, כ- 60 סוגי ויסקי ומגוון משקאות אין סופי כמעט - מה שממקם את 'פאדיס' במקום הראשון עם המבחר הגדול ביותר של משקאות אלכוהוליים באילת וסוגי קוקטיילים רבים וטעימים. 

 

קבלות שבת חוגגים בפאדיס


קבלת השבת המתקיימת ב'פאדיס' בימי שישי החל מהשעה 17:00, הפכה כבר מזמן למסורת. זוהי חוויה מיוחדת במינה - בליווי מוסיקלי של שמעון בקר המלווה את אורחי הפאב האילתים הקבועים המזמרים פה מדי שישי. ולא רק אילתים, אורחים רבים מכל קצוות הארץ מצטרפים כדי לחגוג את כניסת השבת בכל ביקור שלהם בעיר הדרומית.

 

אירועים בפאדיס – חגיגה אמיתית!


'פאדיס' הוא המקום בו תוכלו לחגוג כל אירוע - החל מימי הולדת, דרך מסיבות רווקים/רווקות ועד לערבי גיבוש של חברות. באולם הפרטי ניתן לחגוג אירועים של עד 40 איש ובשאר חלקי הפאב - אפשר לחגוג אירועים של עד 200  איש, בתיאום מראש כמובן. 

לקבלת הצעות אטרקטיביות לאירועים במחירים מצחיקים, כולל שתיה, אוכל ואווירה טובה, יש ליצור קשר 

טלפון: 08-6370921
 יעל : 054-3955084
כתובת: חזית מרכז תיירות מפלס תחתון.

שעות פתיחה: שבעה ימים בשבוע בין השעות 12:00-03:00
אתר :  WWW.PADDYS.CO.IL
להתעדכן במבצעים, היכנסו לדף הפייסבוק: PADDY'S IRISH BAR EILAT 

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת