מדריך קניית מאווררי תקרה חסכוניים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/8/2021 09:02 ● ערב ערב 3028
מדריך זה מציג את אפשרויות קניית מאווררי תקרה חסכוניים לשימוש ביתי, כולל אפשרויות צבע ועיצוב, ומה שצריך לדעת לפני הרכישה.
מדריך קניית מאווררי תקרה חסכוניים
תגיות:

 

למה להתקין מאווררי תקרה חסכוניים ברחבי המגורים הביתיים?

 

קירור וחימום מהווים 47% מהשימוש באנרגיה במשקי בתים בישראל. אם יש לכם יחידת מיזוג אוויר, שיטה פשוטה לחסוך באנרגיה היא להתקין מאווררי תקרה חסכוניים בכל חללי המגורים של הבית על מנת לסייע למזגן לעבוד באופן יעיל יותר. תוספת זו מפחיתה את השימוש בחשמל, מה שמסייע לכם לחסוך כסף בחשבונות החשמל שלכם.

מאווררי תקרה חסכוניים משתמשים בפחות אנרגיה בהשוואה למזגן, ומאפשרים להגביר את התרמוסטט בחודשים החמים בארבע מעלות, מבלי לחוות הפחתה בנוחות. ניתן לחסוך עד אחוז אחד בחשבונות החשמל שלכם, והחיסכון יצטבר עם הזמן.

 

מה לגבי מגורים באזורים שמאופיינים במזג אוויר קריר?

 

אנשים רבים אינם מבינים שרוב הדגמים של מאווררי תקרה חסכוניים מגיעים עם מנועים הפיכים. פונקציה זו מאפשרת להפוך את כיוון הלהבים המסתובבים, מה שיסייע בהוספת חום לביתכם. החלפת להבי המאוורר שלכם לסיבוב בכיוון השעון בהגדרה הנמוכה תדחוף את האוויר החם הטבעי שעולה מהתקרה חזרה כלפי מטה עם הפצה ברחבי החדר.

זרימת אוויר חמה חוסכת עד 15% בחשבונות החשמל באמצעות שיפור יעילות מערכת החימום. יתרה מכך, מאוורר תקרה שמדורג ביעילות אנרגטית יעיל בעשרים אחוזים בהשוואה לדגמים קונבנציונליים.

 

בכמה חשמל מאווררי תקרה חסכוניים משתמשים?

 

בהפעלת יחידת מיזוג האוויר לוויסות טמפרטורת הבית, מתבצע שימוש בכמות אנרגיה גדולה, שנוצרת על ידי שריפת דלקים מאובנים, כגון פחם וגז טבעי. שריפה זו מובילה לפליטת פחמן דו חמצני שתורמת להתחממות כדור הארץ, לגשם חומצי, ערפיח, פיח ופליטת אוויר רעילה.

התקנת מאווררי תקרה חסכוניים היא שיטה משפיעה להפליא לסיוע בחיסכון באנרגיה. המאווררים מסייעים ביעילות של ויסות הטמפרטורה בביתכם ויכולים גם לבטל לחלוטין את הצורך להשתמש במזגן. כאשר משתמשים בהם בכל מרחבי המגורים של הבית, מאווררי תקרה הם השיטה החסכונית ביותר לשלוט בטמפרטורה בכל ימות השנה.

 

על מה מעידים ציוני מאווררי תקרה או ציוני יעילות אנרגטית?

 

מאווררי תקרה חסכוניים הם סגנונות המאווררים היעילים ביותר לזרימת אוויר. יעילות המאווררים מציינת את דירוג היעילות או הציון שהדגם הנבחר מקבל. הדירוג מודד כמה זרימת אוויר נוצרת בהשוואה לכמות האנרגיה החשמלית המשמשת.

לכל מאווררי התקרה יש דירוג יעילות שמודד את זרימת האוויר לדקה לוואט חשמל. ככל שהציון גבוה יותר, המאוורר יעיל יותר באנרגיה. מאווררי תקרה חסכוניים שנחשבים ליעילים ביותר יהיו עם ציון דירוג זרימת אוויר במהירות גבוהה לדקה לוואט.

 

מה משפיע על יעילות מאווררי תקרה חסכוניים?

 

קיימים מספר היבטים שמשפיעים על יעילות מאווררי תקרה חסכוניים:

  • זווית להב המאוורר
  • עיצוב להב המאוורר, האורך והחומר
  • מספר להבי המאוורר
  • תכנון מוטורי
  • מהירות מנוע.

ללא קשר לדירוג, ניתן לשפר את יעילות מאווררי תקרה חסכוניים באמצעות התאמת מהירות בינונית או נמוכה במקום מהירות גבוהה.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש