העלייה בביקוש למורים לחינוך גופני בעקבות עליית המודעות לאורח חיים בריא

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/7/2021 08:56 ● ערב ערב 3027
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה והתגברות המודעות לאורח חיים בריא ולביצוע פעילות ספורטיבית. הפארקים וחדרי הכושר מלאים במתאמנים המלווים במדריכים מקצועיים ומנוסים בכל הנוגע לשמירה על גוף ואורח חיים בריא
העלייה בביקוש למורים לחינוך גופני בעקבות עליית המודעות לאורח חיים בריא
תגיות:

השילוב האידאלי לשמירה על אורח חיים נכון ובריא הינו, ללא ספק, שילוב בין פעילות גופנית לבין תזונה נכונה. נוכח העלייה במודעות לנושא זה, ישנה עלייה גם בביקוש למורים לחינוך גופני בבתי הספר וזאת משום שמערכות החינוך מעוניינות להטמיע בתלמידים, כבר בגיל צעיר, הרגלים נכונים לשמירה על אורח חיים בריא בשילוב של פעילות גופנית. ישנם כמה מודלים ודרכים לשמירה על אורח חיים בריא, אולם המשותף לכולם הינו הקפדה על תזונה מאוזנת הכוללת מזונות טריים ומלאים בוויטמינים ומינרליים בדגש על ירקות ופירות ובמקביל הקפדה לביצוע פעילות ספורטיבית. שילוב זה יאפשר לכם לשמור על משקל גוף תקין ועל בריאותכם. המכללה האקדמית בוינגייט הינה המוסד האקדמי המוביל והמוכר ביותר בישראל בכל הנודע להכשרת מורים ומדריכים לחינוך גופני ולמקצועות הספורט השונים.

 

מה כולל מסלול תעודת הוראה בספורט? הכשרה והסמכה לכושר ותזונה נכונה

 

מסלול תעודת הוראה בספורט הנלמד במכללה האקדמית בוינגגייט כולל הכשרה והסמכה בשני תחומים: כושר ותזונה נכונה. שילוב של שני התחומים הללו ביחד יוצר דרכים שונות ללימוד ולחינוך הילדים לחיות אורח חיים בריא. כיום, הביקוש למורים לחינוך גופני הינו גבוה יותר מאי פעם וזאת משום שהתפקיד שלהם הפך לחשוב, משמעותי ומרכזי יותר. בעוד שבעבר, הוראת החינוך הגופני התמקדה אך ורק בהקניית כלים ותרגול של פעילות ספורטיבית, משחק והנאה, הרי שכיום, מורה לחינוך גופני מקנה לילדים כלים לשמירה על אורח חיים בריא בדגש על תזונה בריאה וקיום פעילות ספורטיבית. שיעורי חינוך גופני נועדו להדגיש בפני התלמידים את החשיבות לשמירה על משקל גוף תקין, כושר אירובי ואנאירובי ותזונה בריאה ומאוזנת הכוללת את כל אבות המזון, דלה בשומן ועשירה ברכיבים תזונתיים, וויטמינים ומינרלים.

 

עלייה במודעות לחשיבות השמירה על אורח חיים בריא

 

כאשר אנו מדברים על תזונה נכונה, הכלל הראשון והבסיסי ביותר הינו הימנעות ממאכלים תעשייתיים ומעובדים וצריכה של דגנים מלאים, פחמימות מלאות וסיבים תזונתיים. בעבר, היה מקובל ששיעור חינוך גופני הינו שעת משחק חופשית עם כדור, כיום, המצב השתנה ושיעורי החינוך הגופני כוללים פעילויות מגוונות והקניית כלים תיאורטיים ומעשיים לשמירה על אורח חיים בריא. המכללה האקדמית בוינגייט מכשירה סטודנטים במסלול תעודת הוראה בספורט.  

 

מגוון אפשרויות תעסוקה

 

מורה לחינוך גופני חייב כיום להיות בעל תואר ראשון בו תרכשו התמחות במגוון תחומים ותזכו לקבל תואר ראשון בוגר בהוראה וכן תעודת הוראה, תעודות הדרכה ותעודות התמחות שונות. ההכשרה וההסמכה המקצועיות במוסד האקדמי המוביל, יאפשרו לכם להתקבל לבתי הספר האיכותיים ביותר בארץ וליהנות מביקוש גבוה. אפשרויות התעסוקה הינן מגוונות ורבות, בין אם שבבתי ספר יסודיים ותיכוניים, מועדוני ומרכזי ספורט, חדרי כושר, הכשרת חיילים ושוטרים בצה"ל ובמשטרה ועוד.

לימודי תואר ראשון בחינוך גופני מעניקים לכם התמקצעות, הכשרה והסמכה במגוון רחב של נושאים ותחומים:

  • תואר אקדמי מוכר B.E.D בארץ ובחו"ל.
  • תעודת הוראה בבתי ספר יסודיים, חטיבות הביניים והחטיבות העליונות.
  • תעודת מדריך בחדר כושר ואימון ילדים במגוון קטגוריות ותחומי ספורט.
  • תעודת התמחות במגמה של חינוך מיוחד, תרפיה בספורט, פעילות גופנית משקמת ועוד.
  • תעודת מדריך ומאמן במגוון ענפי ספורט: כדורגל, כדורעף, כדורסל, כדוריד, שחייה, התעמלות ועוד.

המכללה האקדמית בוינגייט מזמינה את חובבי הספורט ואורח החיים הבריא שביניכם להפוך את האהבה והתחביב שלכם למקצוע משמעותי לחיים ולקריירה בתחום הוראת הספורט.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש