מעודדים לרכיבה מודעת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 23/7/2021 04:40 ● ערב ערב 3027
כחלק מפעילות המטה העירוני לבטיחות בדרכים, התקיים בשבוע שעבר (ג') מסע הסברה בשיתוף משטרת התנועה לעידוד רכיבה מודעת. כ- 30 רוכבים בדו גלגלי, אופנוע, אופניים חשמליים וקורקינטים מושכרים נעצרו על אם הדרך, שמעו את המסרים וקיבלו ארנק במתנה.
מעודדים לרכיבה מודעת
תגיות:

בימים אלה, בהם העיר אילת הומה נופשים כולל רוכבים רבים על קורקינטים מושכרים, נערך המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה לעוד מסע הסברה. ביחד עם שוטר התנועה - דניאל בוסקילה והמתנדבת - סמדר עזרא, בוצעה כאמור הסברה בקרב הרוכבים על דו גלגלי, שמטרתו להעלות את המודעות לאחריות וליכולת שלהם להימנע מסיכונים במהלך הרכיבה.

 

מירב אזרזר – מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים ציינה, כי הקמפיין שמובילה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) ואשר מיושם גם באילת, גובש תוך כדי התייעצויות עם רוכבים בפועל, ונועד להעלות מודעות לכך ששיפור המיומנות הוא עניין נרכש ובאחריותו האישית של הרוכב. השאיפה היא ליצור מחויבות של הרוכבים לרכיבה מודעת, ולשיפור מיומנויות רכיבה הנגזרות ממנה. ברלב"ד ציינו, כי ההסברה בנושא מציבה אתגר מורכב. "הנטייה הקיימת של רוכבים למקד אחריות לתאונות בגורמים חיצוניים, והבחירה של חלקם בסיכון - כחלק מההנאה שברכיבה, מנוגדים למסר אותו אנו רוצים להעביר" ציינו והדגישו, כי לאחר חשיבה מעמיקה, נבחר הקונספט שמציב בפני הרוכב את השורה התחתונה: "יש הרבה סיבות לתאונות של רוכבי אופנוע. אבל בסוף, אלה החיים שלך בסכנה".

 

על בסיס האמור, התכנסו הגורמים למסע הסברה נוסף בקרב הרוכבים, בדומה להסברה שהתקיימה לפני חופשת הקיץ בשיתוף ארגון "ידידים" וארגון "רוטרי" וכחלק מהסברה שוטפת המתקיימת במהלך כל השנה, במוסדות החינוך ובקהילה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש