סלבריישן - הגענו לאילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: יח"צ ● 2/7/2021 08:49 ● ערב ערב 3024
כל אבל כל מה שחלמתם עליו לכל אירוע, חגיגה ומסיבה תוכלו למצוא בחנות הרשת האילתית החדשה – סלבריישן ● ההתמכרות מובטחת!
סלבריישן - הגענו לאילת
תגיות:

היה זה יום לוהט ביותר, סיימתי את עבודתי והלכתי יותר נכון נסעתי לראות את החנות הזו שכולם מדברים עליה. ברוכים הבאים לחנות הכי מדהימה בעיר – 'סלבריישן'. קשה מאוד לתאר במילים את העושר, הגודל, הסדר, הניקיון בחנות 'סלבריישן' – חנות שתמצאו בה את כל שחפצה נפשכם לאירועים, מסיבות, חגיגות אירועי קונספט ממותגים ומה לא, בואו ללכת לאיבוד בכיף בחנות הזו. אני מסתובבת לי בתוך עולם צבעוני ועשיר, הכל מסודר ומזמין, מנסה לצלם הכל, אבל ממש לא מצליחה, אוף – אני חייבת תמונות לכתבה, מה אצלם קודם? עוברת בין המדפים, חוזרת ועוברת שוב, סימונה תרימי את הראש למעלה – מלמעלה ועד למטה מוצרים, פשוט מדהים, פשוט חגיגה, פשוט מסיבה לעיניים – 'סלבריישן' כבר אמרנו?
היו אלו שלושה שותפים והמנכ"ל אורון בראשם שהחליטו לפני שנתיים לפתוח רשת חנויות שתאגד בתוכה את כל הדברים שאתם זקוקים להם לאירועים, חגיגות ומסיבות –כמו שאומרים אצלנו – הכל תחת קורת גג אחת. או כמו שאומר המנכ"ל אורון: "כוונת הרשת היא לייצר חנות אחת שמכילה את כל עולם החגיגות והמסיבות במקום ענק אחד". ההחלטה גמלה בלבם בימי הקורונה, ימים שבהם לא היה ברור עתיד העסקים, לאחר מכן הגיע מבצע 'שומר החומות' שעיכב את הגעת הסחורות, אבל הם האמינו ברעיון ולמרות הכל ועל אף הכל – הגשימו את חלומם.

 

 

רשת 'סלבריישן' מונה כיום חמישה סניפים ברחבי הארץ, כשהסניף הדרומי ביותר ממוקם באילת ונפתח ממש לאחרונה באמצע חודש יוני, אז גם התקיימה הפתיחה החגיגית. אורון ושותפיו לא שוקטים על השמרים – וממש בימים אלה ישנם שלושה סניפים בהקמה שיצטרפו לחגיגה. 
סניפי הרשת מאופיינים בשטחים ענקיים עם חווית קניה ייחודית המשלבת יועצי מכירה שידעו לכוון את הלקוחות ולעזור להרכיב את החגיגה המושלמת עבורם בתקציב שהם בוחרים ובהתאם לנושא שנבחר: מסיבות לילדים ולמבוגרים, ימי הולדת, חינות, מסיבות רווקות, מסיבות גיוס ועוד ועוד מסיבות נושא.

 

מה יש בחנויות הרשת, בואו נשאל זאת אחרת: מה אין בחנות הרשת?

 

ב'סלבריישן' אילת כמו בכל חנויות סניפי הרשת ניתן למצוא מגוון ענק של בלונים, מוצרי יום הולדת לפי נושאים, כלים מעוצבים, ממתקים, מוצרים למסיבת רווקות, מוצרי אפייה ועוד ועוד – שווה לבוא ולהתרשם ובנוסף - גולת הכותרת - מחלקת מיתוג אישי מלאה שבה אפשר למתג כל אירוע במגוון ע נ ק של דרכים שונות. 
אורון מסכם: "אצלנו כל הלקוחות הופכים למעצבי החגיגה האישית של עצמם ומגשימים את חלום "מסיבת החלומות" שלהם עם כלים מעוצבים, מוצרים ייחודיים ומחירים טובים".
לאילתים - 10 אחוזי הנחה על כלללל החנות! ואתם יותר ממוזמנים לעקוב אחרי הרשת בפייסבוק ובאינסטגרם – להתרשם ואולי להיות גם מופתעים במבצעים נוספים.

 

אז נפגשים ב'סלבריישן'?

 

סלבריישן אילת, רחוב הבורסקאי 14, אזור התעשיה אילת. טלפון: 053-4364498. שעות פתיחה: ימים א-ה 09:00-21:00, יום ו' 08:00-14:30, מוצ"ש – משעה אחרי צאת השבת ועד 23:00. חפשו אותם בפייסבוק: סלבריישן הכל למסיבה, ובאינסטגרם Celebration_il.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש