פחות תחזוקה יותר עמידות והרבה יותר מרשים: עיצוב מצבות מאבן טבעית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2021 07:52 ● ערב ערב 3023
בחירת מצבה היא אינה דבר קל. אנחנו נמצאים בשלב בחיים בו עלינו לדאוג לקבורה של אדם יקר לנו. בחירת המצבה היא משמעותית במיוחד כי נשארת להנציח את אותו אדם לנצח. לכן בבואנו לבחור מצבה חשוב שנבחר בכזו שמתאימה בסגנון שלה לתפיסה שלנו של אותו אדם ולעיצוב שאנחנו מתחברים אליו. היום יותר ויותר ישראלים בוחרים דווקא בעיצוב מצבות מאבן טבעי על פני אבנים סינטטיות ממגוון של סיבות. בשורות הבאות נציג בפניכם את סוגי המצבות הקיימות ומה חשוב לדעת כאשר בוחרים מצבה.
פחות תחזוקה יותר עמידות והרבה יותר מרשים: עיצוב מצבות מאבן טבעית
תגיות:


 

איזה סוגי מצבות יש?


ישנם מקרים בהם אנו קוברים אדם לבדו אך ישנם גם מקרים רבים בהם ישנו זוג שרוצה להיקבר זה לצד זה או משפחה שמעוניינת בחלקת קבר משפחתית. עם השנים בתי הקברות סבלו מצפיפות והחלו למצוא פתרונות קבורה נוספים, כך שכיום ניתן לקבור גם מעל קבר קיים או לבחור בקבורה בקומות - בקירות. ניתן לעצב מצבות כך שיתאימו לכל אחד מפתרונות הקבורה הישנים והחדשים. בבואנו לבחור מצבה אנחנו בוחרים את המבנה, הגודל, הצבעוניות, והחומר ממנו עשויה המצבה. כמו כן הנראות הסופית של המצב תיקבע גם מהתוכן שיכתב עליה, גודל האותיות והסגנון שלהם והצבע שיבחר עבורן. .

 

מצבות קיימות במגוון סוגי חומרים, ישנן מצבות עשויות סלעים, גרניט, שיש ועוד כשאחד החומרים הפופולריים לעיצוב מצבות מאבן טבעית. ניתן לעצב אבן טבעית במגוון סגנונות, החל מאבן קטנה המונחת על מצבה ועד אבן גדולה בצורתה הטבעית. כשבוחרים במצבה מאבן טבעית המראה הסופי הוא לרוב מעודן יותר, מחובר יותר לטבע ולאדמה. לאבן הטבעית אפשר להוסיף צמחייה, מעמדים לנרות ועוד, כדי להעניק למצבה שבחרתם סגנון שיתאים למנוח. בבחירת האבן חשוב לבחור באבן עמידה ואיכותית שתחזיק לאורך זמן.


 

מה צריך לדעת לפני שבוחרים חברה לעיצוב מצבות?


כאשר אנו בוחרים בחברה לעיצוב מצבות, בעיקר שמדובר בעיצוב מצבות מאבן טבעית, כמו בבחירה של כל בעל מקצוע, ובוודאי כזה שצריך לתת לנו שירות לזמן בלתי מוגבל, חשוב לבחור בחברה מקצועית ואחראית. בתחום המצבות, כדאי לבחור גם בחברה שתלווה אתכם באופן נעים ושירותי ברגעים הקשים האלו, ושתרגישו שאתם מקבלים מענה אנושי. מומלץ לבחור בחברה שמומלצת על ידי מכרים או לפחות בעלת ביקורות חיוביות באינטרנט.


 

כמה עולות מצבות מאבן טבעית?


כפי שציינו ישנן מצבות מסוגים שונים לפתרונות קבורה שונים והמחיר משתנה בהתאם. מצבת קיר מאבן טבעית יכולה לעלות כאלף ש"ח בעוד מצב גדולה יכולה להגיע גם ל-8,000 ש"ח ואפילו יותר. אם תבחרו במצבה משפחתית או זוגית היא תעלה יותר ממצבה ליחיד בשל גודלה. עוד אלמנט שמשפיע על המחיר הוא כמות הטקסט, נהוג לתמחר את הכתיבה על המצבות בעלות לכל אות, לכן ככל שתכתבו יותר העלות תהיה גבוהה יותר.

 

למידע נוסף על עיצוב מצבות מכל סוג שהוא צרו איתנו קשר. בטופ מצבות מתחייבים לשירות מקצועי, עיצוב המצבה בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולתקציב העומד ברשותכם בהתאם ללוח הזמנים שנקבע מראש. אנו עושים שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ומקפידים על רמת גימור גבוהה באחריות.

 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש