אמן אשליות ישראלי - חושבים שאתם שולטים במחשבות שלכם? תחשבו שוב!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/6/2021 09:16 ● ערב ערב 3022
לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב באירועים משפחתיים וחברתיים אמן אשליות ישראלי שיבטיח לכלל המשתתפים אירוע בלתי נשכח
אמן אשליות ישראלי - חושבים שאתם שולטים במחשבות שלכם? תחשבו שוב!
תגיות:

עד לפני מספר שנים בודדות רוב ככל תושבי ישראל כלל לא הכירו את תחום אומנות החושים. אמן אשליות ישראלי עמד בצילם של הקוסמים מזה שנים ארוכות עד שהחלה תוכנית המגייסת את כל אמני האשליות בישראל לתחרות. במהלך התוכנית אמני אשליות רבים הצליחו להציג אלמנטים מרשימים במיוחד, מה שאט אט תרם להחדרת התחום למודעות הציבור. מיד עם תום התוכנית, חלה עליית ביקוש ניכרת להופעותיו של אמן אשליות ישראלי אשר ממשיכה עד היום. אז אם גם אתם לא ממש מכירים את אחד התחומים הבוערים בישראל, שנקרא אומנות חושים ואשליות, הנה לכם כמה נקודות חשובות אודות הופעותיהם המוצלחות. רגע לפני שניגע בכמה עיקרים חשובים אודות הופעותיו של אמן אשליות ישראלי, חשוב להדגיש ולומר כי עם עליית הביקוש, אמן אשליות ישראלי נענה לכל צרכי קהל לקוחותיו והרכיב שלל מופעים מותאמים לכל צורך. בין כלל מופעיו המבוקשים ביותר ניתן למנות הופעת אמנים לבר מצווה, לחתונה, לערבי גיבוש בין עובדים, לערבי צוות ואף לימי הולדת של מבוגרים וילדים כאחד. כלל האפשרויות הללו מבטיחות כי גם אתם תוכלו לבחור מופע אמן אשליות ישראלי מותאם במדוייק עבור אופי האירוע וכלל המוזמנים. לפני שאתם בוחרים, הנה לכם כל הנקודות החשובות שכדאי שתכירו אודות הופעותיו של אמן אשליות ישראלי.

 

אומנות החושים שעמדה בצילה של עולם הקסמים במשך לא מעט שנים, מציעה כיום שלל מופעים לכל אירוע

 

תחילה חשוב לפתוח ולומר כי הופעותיו של אמן אשליות ישראלי שונות בתכלית מהופעותיו של קוסם מקצועי. כפי שהזכרנו לעיל, כל תחום אומנות החושים והאשליות עמדה בצילו של הקוסמים ולכן רבים עדיין לא מכירים את אומנות החושים וכלל ההבדלים בינה לבין עולם הקסמים. לכן, כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש את ההבדל המהותי ביותר בין קוסם לבין אמן חושים. כידוע לכולנו, קוסמים מצליחים לבצע שלל אלמנטים מרשימים במיוחד בעיקר בעזרת זריזות ידיים ושימוש בחפצים ייעודיים, מה שניתן להגדיר כשלל טריקים פיזיים. הטריקים הפיזיים מתבססים בעיקר על יכולותיו הפיזיות של הקוסם וכן על שלל אביזרים שרק נראים תמימים. בהופעותיו של קוסם מקצועי משולבים לא מעט אביזרים כמו קלפים, כובעים, כדורים חבלים ואף בעלי חיים אשר מרביתם כוללים פרטים סמויים מן העין, כמו כיסים נסתרים, חלקים גמישים ועוד. כלל האביזרים הללו גורמים לקהל הצופים לתלות את הצלחתו של הקוסם בטריק זול של שימוש בחפצים שאינם ברמת פשוטים כמו שהם נראים. "האשמת" החפצים המפוקפקים בהצלחתו של הקוסם הופכים את המופע כולו להרבה פחות מרשים בהשוואה למופע מקביל בו לקהל לא יהיה אף קצה חוט המסביר את הצלחתו של האמן.

 

הסיבה לכך שמופעי אמן אשליות מרשימים הרבה יותר ממופעי קוסמים

 

לעומת זאת מופע של אמן אשליות ישראלי מתמקד בעיקר בטריקים מחשבתיים תוך שימוש מועט בזריזות ידיים או עזרים נוספים. אמן אשליות ישראלי לומד להכיר לעומק את אופן חשיבתו של האדם העומד מולו, מה שמאפשר לו לנצל זאת לטובתו. רוב ככל האלמנטים במופע של אמן אשליות ישראלי כוללים שימוש במחשבה בלבד, מה שכמובן לא משאיר לקהל שום קצה חוט שיכול להסביר את הצלחתו. מעבר לכך שמופעיו של אמן אשליות ישראלי מרשימים הרבה יותר, הם גם פונים לקהל בכל הגילאים ללא הבדל כלל. כיום יש לא מעט אנשים אשר בוחרים לשלב אמן אשליות ישראלי בערבי חברה, ימי הולדת למבוגרים, חתונות ועוד שלל אירועים. הטריקים המחשבתיים המסייעים לכל אמן אשליות ישראלי לבצע שלל אלמנטים כמו קריאת מחשבות, ניחושים מדוייקים, העברת מידע מאדם אחד לשני ללא מילים או מגע ואף חיזיון העתיד, נתפסים כמרשימים ומעניינים הרבה יותר, כך שהופעתו של אמן אשליות ישראלי תצליח להפוך גם את האירוע שלכם למוצלח ובלתי נשכח, קראו עוד.

 

אז איך אמן האשליות מצליח לתעתע בכם פעם אחר פעם?

 

אז אם אמן אשליות ישראלי לא עושה שימוש בזריזות ידיים, טריקים פיזיים או אביזרים ייעודיים, כיצד הוא בכל זאת מצליח להשלים שלל אלמנטים מרשימים כל כך? ישנן לא מעט שיטות בעזרתן אסף סלומון, אמן אשליות ישראלי, מצליח להשתיל מחשבות במוחו של האדם העומד מולו, להסיח את דעתו ללא אפשרות להתנגד לכך, לקרוא את שפת גופו ועוד. לפני שאתם ממהרים לבחור באמן אשליות ישראלי כאפשרות הטובה ביותר עבור האירוע שלכם, הנה לכם כמה מהשיטות השכיחות ביותר בהן כל אמן אשליות ישראלי עושה לא מעט שימוש במהלך הופעותיו. השיטה הראשונה היא הסחת דעת מקצועית של כל קהל הצופים בו ללא אפשרות להתנגד לכך. כפי שהזכרנו, אמן אשליות ישראלי לומד להכיר לעומק את אופן חשיבתו ופעילות מוחו של העומד מולו. במהלך לימודיו הוא מכיר בעובדה כי תנועות גדולות, פתאומיות וקולניות יצליחו למשוך את מלוא תשומת הלב של הקהל באופן כמעט בלתי נשלט. ידיעה זו יכולה לסייע לאמני חושים רבים להעלים מעיני הקהל תנועות קטנות ועדינות, כיצד? מאוד פשוט. תנועה גדולה, פתאומית וקולנית בחלקה הימני של הבמה, תאפשר לבצע שלל פעולות קטנות ועדינות בחלקה השמאלי של הבמה ללא הבחנתם של הקהל.

 

הפער בין המודע לתת מודע שמאפשר לאמן האשליות להחדיר לתת המודע שלכם מסרים ללא הרגשתו של המודע

 

שיטה נוספת היא החדרת מסרים לתת מודע של הקהל. אפשרות זו של החדרת מסרים לתת מודע של הקהל ללא שהם מבחינים בכך מאפשרת לכל אמן אשליות ישראלי ליצור לא מעט אלמנטים של קריאת מחשבות, ניחושים מדוייקים, העברת מסרים מאדם אחד לשני ללא מילים, סימנים או מגע כלשהו ועוד. ישנן לא מעט דרכים להצליח לעקוף את המודע ולהגיע ישירות לתת מודע של הקהל ונסביר את במקצתן. אחת הדרכים השכיחות ביותר היא הדבקת תמונה הכוללת תוכן כלשהו במרחק שיגרום למודע של האדם לפספס אותה ולתת מודע לקלוט אותה היטב. המודע שלנו מוסת במהירות רבה מלא מעט משתנים. לעומתו, התת מודע קולט תמונה רחבה הרבה יותר, מה שפותח אפשרות של החדרת מסרים לתת מודע בלבד. כאשר האדם שפספס את התמונה במודע, יתבקש לכתוב מספר, לצייר ציור או לשיר שיר מסויים שבמקרה עולה במוחו, הוא ישלוף בדיוק את תוכנה של התמונה. בעזרת שיטה זו ועוד קבות נוספות אסף סלומון, אמן אשליות ישראלי מציע שירותי אמנים לבר מצווה שיהפכו אותו לבלתי נשכח. שיטה נוספת ודומה היא להציב תמונות בגודל קטן כך שהמודע יצליח לפספס אותן, בניגוד לתת מודע שיקלוט אותן היטב. בדומה לשיטה הראשונה, גם שיטה זו מאפשרת לאמני חושים רבים להצליח להשלים לא מעט אלמנטים מרשימים. כלל האלמנטים הללו אשר מתמקדים בעיקר בפעילות המוחית של הקהל יוצרים הופעות מוצלחות במיוחד של אמנים לבר מצווה, לחתונה ולעוד לא מעט ערבים חברתיים שונים. אסף סלומון, אמן אשליות ישראלי מציע מגוון עשיר של מופעים מותאמים לכל צורך, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי גם המבוגרים יצליחו ליהנות מהם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש