מדוע לעבור למערכת LMS?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/4/2021 10:34 ● ערב ערב 3013
כיצד מתנהלות ההדרכות בארגון שלכם? מה אתם עושים כאשר צריך להעביר הדרכה לעובדים? האם אתם מרכזים את כל העובדים מכל הסניפים אל המשרד המרכזי ושם מבזבזים להם את הזמן ביום הדרכה יקר אשר דורש מכם להקדיש משאבים רבים מהשלב הארגוני והלוגיסטי בו תתאמו את יום ההדרכה, ועד ימים שלמים שבהם תנתחו את התוצאות ואת משובי העובדים. הדרכה ארגונית היא דבר חשוב מאוד, ולא ניתן לוותר עלייה. אך חייבת להיות דרך אחרת לעשות אותה בצורה יעילה יותר, וזוהי בדיוק הסיבה מדוע לעבור למערכת LMS לניהול תהליכי למידה. אז מדוע לעבור למערכת LMS?
מדוע לעבור למערכת LMS?
תגיות:

 

חיסכון בעלויות

 

ישנן עלויות רבות הכרוכות בארגון ימי הדרכה, אלו הן העלויות הקשורות לכל ניהול תהליך ההדרכה, אך גם לזמן הנגזל מהעובדים בגלל חוסר היעילות יש עלות. באמצעות הדרכות פרונטליות אתם יכולים למצוא את עצמכם גוזלים 7-8 שעות מזמנם של העובדים, עבור מערך הדרכה שניתן להעביר בשעה. יש לכך עלויות גדולות. מערכת LMS (מערכת ניהול למידה) מאפשרת לכם להעביר את מערך ההדרכה אל הענן ולאפשר לעובדים שלכם להשתתף בקורס המקוון מבלי להגיע באופן פיזי אל אולם ההרצאות, כך כבר נחסכות לכם עלויות לוגיסטיות. ומכיוון שכל עובד יכול להשתתף בקורס באופן עצמאי הוא יכול לבחור לעצמו את הזמן הנוח ביותר בסדר היום - זה לא יפריע לאחרים ולא ידרוש ממערך ההדרכה שלכם להקדיש יותר שעות עבודה. וזהו רק קצת המזלג של החיסכון אשר תוכלו להשיג.

 

יכולות טכנולוגיות ללימוד חוויתי

 

בעזרת מערכת LMS אתם יכולים להעביר קורס מקוון אשר עושה שימוש באמצעי מולטי מדיה שונים. הקורס יכול לכלול סרטוני ווידאו, קטעי קריאה, תרגילים, צילומי מסך, מצגות וכל אמצעי המחשה דיגיטלי שתרצו. כך תוכלו להעביר את התכנים בצורה ברורה וגם חווייתית. המשתמשים ייהנו מהסברים טובים ואמצעי המחשה שישמרו על העניין שלהם בהדרכה. כמו כן במידה ומשהו לא ברור, הקורס המקוון מאפשר למשתתף לעצור ולהתעכב על החלק הלא מובן. ניתן לקרוא שוב את הטקסט, לצפות שוב בווידאו עד שיהיה ברור. כל זאת מבלי שהמרצה יאלץ לחזור על דברים ומבלי לעכב את ההתקדמות של האחרים.

 

ניהול השתתפות

 

כאשר מדובר בארגון גדול אתם עשויים למצוא את עצמכם מקדישים משאבים רבים על מנת להעביר את ההדרכה למספר גדול של עובדים ולנהל את השתתפותם בקורס. אתם צריכים להודיע לכל העובדים, לקבל אישור השתתפות, לוודא שהם אכן נוכחים בהדרכה ולמצוא פתרון לכל מי שנמנע ממנו להגיע. מערכת LMS (מערכת ניהול למידה) מאפשרת לכם לנהל את הלמידה בצורה הנוחה ביותר מבלי להקדיש משאבים רבים. המערכת יכולה לשלוח הזמנות להשתתפות בקורס הדיגיטלי באמצעות הדוא“ל הארגוני, כולל תזכורת ולהפיק לכם דוחות בזמן מאת לגבי ההשתתפות.

ישנם יתרונות רבים במעבר למערכת LMS, היתרונות באים לידי ביטוי בשלבים שונים של ניהול הקורס וכולם בסופו של דבר מסתכמים לכמה דברים מרכזיים - הגדלת החיסכון, שיפור היעילות ושיפור הביצועים.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש