אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 9/4/2021 08:28 ● ערב ערב 3012
טיפ לילידי השבוע - הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת טובה, נמצא אצלכם השבוע במקום המסמל את הצורך לבטא את האישיות שלכם, כך שהפעם תוכלו לעשות זאת בדרך רהוטה ועניינית.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

 

טלה

 

נראה שלאחרונה אתם נמצאים בהבנה טובה יותר של האני הפנימי שלכם ביחס לתובנות שעד היום היו לכם התלבטויות פנימיות כיצד לנהוג ומהי הדרך הנכונה לפעול ובעיקר עם מי לעשות זאת. מאחר והיום אתם כבר נמצאים במקום אחר, הרי שבתקופה הקרובה היכולת שלכם לתקשר עם הסביבה תגבר ותוכלו לקבל חיזוקים בכל הנוגע ליכולת שלכם להיות ביחסי אנוש טובים.


 

שור

 

את ימי החג האחרונים רציתם להעביר בחיק המשפחה הקרובה וייתכן שזה גם בשל הצורך להיות יותר מחוברים לצעירים אליכם במעגל המשפחתי הראשון. היה זה זמן שבו בניתם בסיס להמשך תקין וחם במידה ותרצו להמשיך באותו הקו. אל תתנו לתחושות הפנימיות שמדי פעם צצות וגורמות לכם להסתגר מפני האחרים לגבור עליכם. זה הזמן להיפתח בפני אלה הקרובים לכם כמו שהם פתוחים אליכם.


 

תאומים

 

כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם במקום המקושר עם היכולת שלכם לבטא את עצמכם ויביא קץ לתקופה של התלבטויות שבה היו לכם התחבטויות בכל הנוגע ליכולת שלכם להצליח במסגרת החברתית בנתונים הקיימים כיוון שלעיתים קרובות  מדי הרגשתם שאתם לא נמצאים במקום הראוי לכם. נצלו את כל החודש הקרוב לחיזוק המעמד שלכם ונסו ליצור נסיבות חברתיות שיתנו לכם דחיפה לעתיד.


 

סרטן

 

הקריירה שלכם בשלב הזה קודמת לכל אירוע והתלבטות אישית או משפחתית. זה הזמן שלכם לדחוף את עצמכם כמה שיותר ולנסות להגיע ליעדים אותם הצבתם לעצמכם. חבל שלעיתים קרובות מדי אתם פועלים מתחת לפני השטח ומשאירים רושם לא נעים על הסובבים אתכם. אכן יש לכם נטייה לשמור לעצמכם את הרגשות וכלפי חוץ לשדר שהכול בסדר ובכל זאת, נסו להיות פחות חשדניים לאנשים.


 

אריה

 

נראה שלאחרונה הייתם במצוקה רגשית ביחס לחייכם האישיים אך איכשהו כמו תמיד הצלחתם לצאת מזה בשלום תוך כדי זה שאתם מתעלמים מהאמת הפנימית . הכחשה לא תביא אתכם למקומות היותר טובים של עצמכם אלא למקום שבו אתם משלימים עם נסיבות חייכם ופועלים מתוך הבנה זו. נסו לבלות  יותר במחיצת אנשים שהאנרגיות שלהם טובות לכם כדי שתוכלו להתמלא רגשית.


 

בתולה

 

זה הזמן המתאים עבורכם לעשות הפוגה כלשהי בעיסוקיכם ולבדוק מהי הדרך הנכונה עבורכם להתקדם ולהתפתח. מארס הכוכב המזוהה עם עשייה נמצא בבית הקריירה שלכם כך שייתכן ואתם פועלים בחופזה ובמידה מסוימת בניגוד לאופייכם הטבעי בנוגע להחלטות מקצועיות. היזהרו מספונטניות, אין לה מקום כרגע בחייכם ואתם צריכים להמשיך לבנות את עתידכם ביישוב הדעת.


 

מאזניים

 

אתם נמצאים במחצית השנה לאחר יום הולדתכם ולכן חשוב מאוד שתעצרו ותעשו את חשבון הנפש של עצמכם ועדיף לעשות זאת עם האנשים הקרובים לכם, נראה שאתם מתכננים אירועים רבים שיעזרו לכם להיטמע במקומות שחשוב לכם להיות חלק מתוך מסגרת וייתכן שעדיין אינכם מרגישים בשייכות אליה אתם מתכננים להגיע. חשוב מאוד שתבינו שכל דבר הוא תהליך ואין מה למהר.


 

עקרב

 

אתם כבר יודעים בתוך תוככם שאתם עומדים לקחת אחריות על סגנון חייכם ולכן אתם מנסים להאט את הקצב. קשה לכם לעיתים להגיע להחלטות שיביאו לשינויים משמעותיים בחייכם כיוון שיתכן ובמקביל תצטרכו לשנות דברים נוספים שיכולים לגרום לכם לניתוקים מסגנון חייכם הנוכחי. חכו במקצת עד אשר תסתיים האווירה הכללית ואז פנו לעזרה מקצועית, על מנת לעשות סדר נכון בענייניכם.


 

קשת

 

נראה שסגנון חייכם לאחרונה היה מעייף במיוחד שכן הייתה לכם ירידה אנרגטית מאוד משמעותית. כוכב מארס שמביא עשייה מתוך תחושה של אימפולסיביות גרמה לכך שפעלתם מהר מדי ולעיתים קרובות נכנסתם למריבות שבפעמים אחרות בהחלט הייתם נמנעים מכך. השתדלו להתמתן. בנוסף, נראה שלאחרונה נשברו אצלכם כמה סטיגמות ביחס לתחומי המשפחה ועכשיו אתם יכולים ליהנות מהשינוי.


 

גדי

 

את התקופה האחרונה ניצלתם לקידום היחסים האישיים שלכם בקרב בני המשפחה וגם בקרב אנשים רחוקים יותר כמו חברים רחוקים שאינכם מתרועעים איתם ברמה היום יומית. עדיין אתם נמצאים בתוך תחושה הזו ולמעשה בכל התקופה הקרובה תפעלו כדי לתקן תובנות שהגעתם אליהם לאחרונה כתוצאה מהתערערות משפחתית, שהחג רק הקצין. זה הזמן שלכם לגלות בגרות ולאחד בין הקרובים לכם.


 

דלי

 

הכוכב נפטון נמצא בבית הכספים שלכם ולכן נראה שיש לכם רעיונות טובים ומקוריים אך לעיתים בזבזניים למדי. ייתכן שהתנהלות זו תביא אתכם לכך שאתם תאלצו להאט ולקחת על עצמכם אחריות חדשה אשר תעמיד אתכם באור שבו תאלצו להחליט לגבי החלטות משמעותיות וחשובות עבורכם. הקשיבו לאנשים קרובים נראה שהם יכולים לעזור לכם ביכולת לראות את המציאות בדרך אחרת.


 

דגים

 

הכוכב מרקורי שמביא תקשורת טובה ומחשבה כיצד לשדרג את עצמכם בכל תחומי החיים נמצא בבית הכספים שלכם כך שנראה שהתחום הראשוני אותו אתם רוצים להפעיל בצורה חדשה ועניינית הוא התחום הכלכלי של חייכם. עד לאחרונה הייתם שבויים בתוך עצמכם ובתוך הצרכים שלכם ולכן לא הייתם באמת ערים לכל מה שמתרחש סביבכם, זה בהחלט הזמן לראות אפשרות חדשה של צדדים כלכליים .  


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש