מסייעים לעסקים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 11/3/2021 12:37 ● ערב ערב 3008
עם החזרה המדורגת לשגרה, קיימה העירייה כנס מקוון לבעלי עסקים עם נשיא לשכת יועצי המס בישראל – יועץ המס ירון גינדי, בעניין הזכויות, המענקים וגם טיפים לניהול העסק בתקופת הקורונה ● עוד כחלק מהסיוע, נפתח באילת משרד מקומי של הלשכה ● לאחר הכנס, יצאו ראש עיריית אילת - מאיר יצחק הלוי ונשיא הלשכה, לפגוש את בעלי העסקים ולדבר איתם על החזרה לפעילות, המענקים ואסטרטגיית היציאה מהמשבר ● בהתאם להנחיית ראש העירייה, יימשכו ההקלות לטובת בעלי עסקים ומסעדנים, בכל הקשור לשימור רחובות ולפריסת שולחנות וכסאות במרחב הציבורי ● השימוש במרחב הציבורי יהיה בתיאום אגף תיירות ואכיפה בעירייה ללא עלות עד לאחר חג הפסח
מסייעים לעסקים
“אילת היא מוקד עסקים אסטרטגי למדינת ישראל”. ראש העירייה ונשיא לשכת יועצי המס בישראל
תגיות:

עיריית אילת הפועלת באמצעות הבית לעסקים, להנגיש לבעלי העסקים את הידע הדרוש לקידום זכויותיהם, קיימה בתחילת השבוע כנס דיגיטלי לבעלי עסקים עם יוע״מ ירון גינדי, בו השיב לשאלותיהם בנושאי המענקים הסוציאליים, מענקי השתתפות בהוצאות קבועות ומענק עקב פגיעה ממושכת. כמו כן נתן להם טיפים להתנהלות נכונה, ניהול תזרים המזומנים, פחת מואץ בתקופת הקורונה ועוד. לאחר הכנס סיירו כאמור נשיא הלשכה ביחד עם ראש העירייה בין העסקים, ושמעו מהם על הקשיים, בראשם הקושי להחזרת הפעילות ללא כח אדם מאחר שהעובדים אינם מוכנים לצאת ממעגל האבטלה כל עוד מקבלים את תשלום החל״ת. בנוסף ציינו את חששותיהם לרכוש סחורה, למלא את מדפי החנויות ומקררי המסעדות כאשר ענן חוסר הוודאות בתחומי שהמסחר והשירותים עדיין מרחף מעל ראשיהם. 


ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, ציין בפני בעלי העסקים, כי עיריית אילת ממשיכה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לסייע לבעלי העסקים והעצמאיים בעיר אילת. הדברים באים לידי ביטוי בפעילות המגוונת של הבית לעסקים כולל עדכונים שוטפים על הקלות ופטורים, ייעוצים מקצועיים במחירים מסובסדים, הכשרות והרצאות לניהול וקידום העסקים ברוח התקופה, חבילה מסובסדת להקמת חנות אונליין ועוד. גם ההקלות הנוגעות לשימוש במרחב הציבורי ולפטור משימור רחובות בתיאום אגף תיירות ואכיפה בעירייה יימשך ללא עלות עד לאחר חג הפסח. בנוסף בפגישה בין ראש העירייה לבין נשיא לשכת יועצי המס - ירון גינדי סוכם על מתן סיוע, ייעוץ והנחייה לבעלי עסקים באילת בסניף חדש של הלשכה שנפתח באילת.  
יוע״מ ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס בישראל: ״כעיר תיירות ומסחר ספגה העיר אילת מכה כלכלית קשה. מאחר שהעסקים אינם מדווחים חודשית למע״מ במתווה המענקים, זה הקשה על מימוש זכויותיהם. אבל האתגר האמיתי עם הפתיחה המחודשת של העיר, זה להצליח להחזיר את הפעילות וכל הזמן לחשוב על צמצום ההוצאות כדי לא להקשות על התזרים, זה אתגר לא פשוט אבל אפשרי, לאורך כל השנה האחרונה, ובייחוד כעת מי שיגלה יוזמה וגמישות, ימצא את עצמו חוזר למסלול. הגעתי לאילת במיוחד בתקופה זו, כדי לתת מענה לבעלי העסקים באופן קבוע באמצעות משרד מקומי שאנחנו פותחים בעיר אילת בימים אלו, כי לדעתי אילת היא מוקד עסקים אסטרטגי למדינת ישראל ולכלכלת ישראל, אילת מייצרת תיירות, תרבות, מסחר זה מנוע צמיחה אדיר וחשוב שכיועצי מס נעשה כל שביכולתנו כדי ללוות את העסקים מול רשות המיסים, מול קרן הפיצויים ועוד״.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש